جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور >
مرور مجلات
>
پژوهش های علم و دين
> 1393- دوره 5- شماره 10
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
1
تعداد رکورد ها : 7
سال 1402
دوره 14 , شماره 2
دوره 14 , شماره 1 پیاپی 1
سال 1401
دوره 13 , شماره 2 پیاپی 26
دوره 13 , شماره 1 پیاپی 25
سال 1400
دوره 12 , شماره 2 پیاپی 24
دوره 12 , شماره 1 پیاپی 23
سال 1399
دوره 11 , شماره 2 پیاپی 22
دوره 11 , شماره 1 پیاپی 21
سال 1398
دوره 10 , شماره 2 پیاپی 20
دوره 10 , شماره 1 پیاپی 19
سال 1397
دوره 9 , شماره 18
دوره 9 , شماره 17
سال 1396
دوره 8 , شماره 16
دوره 8 , شماره 15
سال 1395
دوره 7 , شماره 14
دوره 7 , شماره 13
سال 1394
دوره 6 , شماره 12
دوره 6 , شماره 11
سال 1393
دوره 5 , شماره 9
دوره 5 , شماره 10
سال 1392
دوره 4 , شماره 8
دوره 4 , شماره 7
سال 1391
دوره 3 , شماره 6
دوره 3 , شماره 5
سال 1390
دوره 2 , شماره 2
دوره 2 , شماره 1
سال 1389
دوره 1 , شماره 2
دوره 1 , شماره 1
عنوان :
نزاع علم و دین در قرن نوزدهم
نویسنده:
عبدالرزاق حسامی فر
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: دانشگاه علامه طباطبایی,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
رابطه علم و دین نزد کانت
,
دین مسیحیت (ادیان زنده)
,
فلسفه دین
,
علم در قرن هفدهم
,
نزاع علم و دین
کلیدواژههای فرعی :
انسان انگاری ,
ایمان گرایی (مسائل جدید کلامی) ,
اومانیسمِ رنسانس ,
کثرت گرایی دینی ,
الهیات طبیعی ,
الهیات مسیحی ,
تعارض علم و دین ,
عقل(منطق) ,
مذهب پروتستان (مذاهب مسیحی) ,
مذهب کاتولیک (مذاهب مسیحی) ,
حکمت مدرسی ,
رئالیسم افراطی ,
دترمینیسم مکانیکی ,
چکیده :
علم و دین که هر دو سابقه ای طولانی در حیات بشر دارند، در تاریخ بلند خود، در کنار یک دیگر بر زندگی او تاثیرگذار بوده اند و تقریبا هیچ ناسازگاری ای بینشان وجود نداشته. پیش رفت وسیع علوم که از قرن هفدهم آغاز شد، به تدریج دانش مندان را به اکتشافاتی رساند که متفاوت و گاه متعارض با آموزه های رسمی دین بود. این امر موجب پیدایش نزاع میان علم و دین شد، تا آن جا که عالمان دین و دانش مندان به تخطئه آرای یک دیگر پرداختند. این نزاع در قرن هفدهم وضعیت متفاوتی یافت، چرا که در این قرن هم دین و هم علم معنای جدیدی یافته بود. علم، تا پیش از این قرن، هویتی مستقل از فلسفه، اخلاق و الهیات نداشت و دین نیز که تا پیش از عصر روشن گری بر ایمان استوار بود در این عصر به سمت عقل سوق یافت و صدق و کذب گزاره های آن مطمح نظر قرار گرفت. با شکل گیری هویت مستقل علم و دین، نزاع میان آن دو یکی از مباحث مهم قرن نوزدهم شد؛ موضوعی که در این مقاله بررسی خواهد شد.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 49 تا 64
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
برهان صدیقین به تقریر ملاصدرا و علامه طباطبایی
نویسنده:
محمد حکاک
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
علامه طباطبایی
,
براهین خداشناسی
,
حکمت متعالیه
,
براهین اثبات واجب(حکمت نظری)
,
برهان صدیقین
,
واجب تعالی (اسماء ذات)
,
درباره علامه طباطبایی
کلیدواژههای فرعی :
اسفار ,
اصول فلسفه و روش رئالیسم ,
نهایه الحکمه ,
مشاعر ,
حقیقت وجود ,
بداهت تصورات ,
اصالت واقعیت (=وجود ,
ماهیت ممکن ,
علیت ,
شی ء ممکن ,
اصالت وجود ,
وحدت تشکیکی وجود ,
تسلسل ,
برهان ان (منطق) ,
برهان لم ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
,
علامه طباطبایی: سید محمدحسین طباطبایی
,
مرتضی مطهری
,
عبدالله جوادی آملی
,
ابن سینا: ابوعلی سینا
چکیده :
از جمله برهان های اقامه شده بر وجود خدا برهان صدیقین است. امتیاز این برهان بر سایر برهان ها آن است که در آن از هیچ یک از مخلوقات خدا برای اثبات وجود خدا استفاده نشده است. تقریر ملاصدرا و تقریر علامه طباطبایی دو تقریر از این برهان است. در این مقاله نشان داده شده است که این دو تقریر، برخلاف تفاوت ظاهری و برخلاف تلقی مشهور، در اصل تفاوتی ندارند و هر دو، بعد از قبول اصالت وجود، چیزی جز تامل در حقیقت وجود، که وجودش به ضرورت ازلی موجود و بنابراین واجب الوجود است، نیستند. در ضمن، در مقاله نشان داده شده است که تقریر علامه طباطبایی مبتنی بر اصالت وجود است، نه اصالت واقعیت. هم چنین، هیچ کدام از دو تقریر، در واقع، برهان نیست (چون در آن ها حد وسطی وجود ندارد). برهان صدیقین صرفا بیانی است از بداهت وجود خدا.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 65 تا 83
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
مسیحیت اسرائیلی: بررسی ظهور و گسترش مورمونیسم
نویسنده:
مجید توسلی رکن آبادی، زهره سعیدی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
مورمون (مورمونیسم)
,
امریکایی های اسرائیلی تبار
,
احیای مسیحیت
,
دوره آخرالزمان
,
دین مسیحیت (ادیان زنده)
,
دین یهود (ادیان غرب)
,
دین مسیحیت (دین الهی توحیدی تحریف شده)
کلیدواژههای فرعی :
انسان ,
خلقت دفعی ,
انجیل ,
تعمید ,
قدیسین آخرالزمان ,
بازگشت مسیح: The second coming of the lord ,
چندهمسری ,
آموزه مسیحی نجات ,
الوهیت عیسی مسیح(دامنه ادیان خاموش) ,
تثلیث مسیحی ,
مسیحیت آمریکایی ,
اورشلیم جدید ,
سرزمین مقدس آمریکا ,
کلیسای حقیقی مسیح ,
سازمان دهی مذهب مورمون ,
یوتا ,
آرمان ایجاد شهر خدا در آمریکا ,
کتاب مورمون ,
برابری خدا و انسان ,
چکیده :
مورمونیسم فرقه ای مسیحی است که در قرن نوزدهم در امریکا پا به عرصه ظهور گذاشت. رشد چشم گیر آن در امریکا و اروپا و انتظار جهانی شدن آن از منظر برخی جامعه شناسان شناخت آن را ضروری می سازد. لذا این مقاله به معرفی و توصیف ویژگی های آن فرقه همت می گمارد و به شیوه ای تاریخی به بیان زمینه ظهور، تولد و مرگ بنیان گذار، پیام موسس، فراز و نشیب، علل گسترش، کتب مقدس و آموزه های آن می پردازد. مقاله حاضر وجوه تشابه و تمایز مورمونیسم با جریان اصلی مسیحیت را بررسی خواهد کرد و سازگاری آن را با فرهنگ امریکایی تا حد کنار گذاشته شدن برخی آموزه ها به تصویر می کشد. هم چنین، نشان می دهد این فرقه چگونه با برجسته کردن امریکایی های اسرائیلی تبار به دنبال ایجاد اورشلیم جدید در سرزمین مقدس امریکا، با هدف آماده سازی جهان برای بازگشت مسیح بوده است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 25 تا 47
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
اسلامی سازی معرفت: بررسی دیدگاه های اسماعیل راجی الفاروقی
نویسنده:
قدرت الله قربانی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: دانشگاه علامه طباطبایی,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
جهان بینی اسلامی
,
قرآن
,
اسلامی سازی علم و معرفت
,
روش شناسی اسلامی
,
رابطه علم و دین نزد کانت
,
علوم اسلامی (سایر)
,
اسماعیل راجی الفاروقی
,
عقب ماندگی مسلمانان
کلیدواژههای فرعی :
ادیان توحیدی ,
سنت نبوی صلی الله علیه و آله ,
فرهنگ اسلامی ,
جامعه اسلامی ,
کشورهای اسلامی ,
معرفت الهی ,
الهیات طبیعت ,
توحید(الهیات بالمعنی الاخص)) ,
قرآن ,
3- اهل سنت Sunnism (فرق اسلامی) ,
سلفیه (فرق اسلامی) ,
معرفت انسانی ,
اصلاح نظام آموزشی ,
ادبیات اسلامی سازی معرفت ,
ادبیات انگلیسی - اسلامی ,
بحران هویتی مسلمانان معاصر ,
اسلام و علوم تجربی ,
بحران تفکر معاصر مسلمانان ,
اولویت های اسلامی سازی معرفت ,
چکیده :
جریان اسلامی سازی معرفت که از حدود دو قرن پیش آغاز شده طرف دارانی جدی در برخی ملل اسلامی و عربی دارد، از جمله اسماعیل راجی الفاروقی و همفکران او توجه خاصی به این امر کرده اند. آن ها در مقام نظریه پردازی بر بازخوانی میراث علمی گذشته، شناسایی علل عقب ماندگی مسلمانان معاصر، تاسیس روش شناسی اسلامی ملهم از قرآن، ایجاد ادبیات انگلیسی- اسلامی و اصلاح نظام آموزشی کنونی جوامع اسلامی تاکید کرده اند، و در عمل، برخی موسسات و دانشگاه های اسلامی، انجمن های علمی و اسلامی و موارد شبیه آن ها را تاسیس کرده اند و برای شناسایی استعدادهای کشورهای اسلامی کنفرانس هایی برگزار کرده اند و در مجموع توانسته اند ادبیات اسلامی سازی معرفت را به متفکران جهان اسلام معرفی کنند؛ اما نگرش های قشری و گاه سلفی گری و انتظارات روش شناختی نابه جای آنان از قرآن برای تمهید نظریه های علمی شان مانع از موفقیت این اندیشه شده است. در این مقاله، ضمن بررسی دیدگاه ها و اقدامات فاروقی و هم فکران او درباره اسلامی سازی معرفت، ابعاد مثبت و منفی آن بررسی و نقد شده است، تا ابعاد امکان استفاده از تجربیات آنان در اسلامی سازی علم در عصر حاضر آشکار شود.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 131 تا 151
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
عقل و عقلگرایی در مدرسه کلامی کوفه
نویسنده:
رضا برنجکار، امالبنین خالقیان
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
عقلگرایی
,
عقل(منطق)
,
عقل گرایی(مقابل تجربه گرایی)
کلیدواژههای فرعی :
معتزله ,
ردیه نویسی ,
صبغه ,
فروع دین ,
تعصب ,
فطرت(کلام) ,
معتزله (اهل سنت) ,
اهل بیت(ع) ,
وحی ,
آثار کلامی ,
آینده نگری ,
اصحاب ائمه ,
وحی الهی ,
قیاس فاسد ,
دوراندیشی ,
عصبیت ,
13. علم کلام ,
علم کلام ,
امامان معصوم علیهم السلام ,
قلمرو عقل ,
هجرت امام علی (ع) ,
مکتب اهل حدیث ,
عقل گرایی افراطی معتزله ,
منبع شهود ,
آثار وجودی عقل ,
اخذ فروع از اصول ,
احتجاج عقلی ,
بیان علت ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
,
محمد بن یعقوب کلینی
,
شیخ مفید: محمد بن محمد بن نعمان
,
علامه مجلسی: محمدباقربن محمدتقی مجلسی
شاپا (issn):
0
چکیده :
از آنجا که در مکاتب و مدارس گوناگون، عقل و بهکارگیری آن مورد اختلاف است، در این جستار، به معرفی دیدگاه مدرسه کوفه درباره عقل و عقلگرایی بزرگان این مکتب پرداختهایم. این تحقیق در دو بخش معرفی عقل و رویکردهای عقلگرایانه مکتب کوفه سامان یافته است. در بخش اول، مواردی همچون جایگاه، حجیت، آثار، موانع، و قلمرو عقل بررسی شده است. در بخش دوم، شاخصهای عقلگرایی که تجلی عقل در میان ائمه و اصحابشان در مدرسه کوفه است، در سه قسمت ائمه، ائمه و اصحاب آنان، اصحاب ائمه تبیین گردیده است. مواردی همچون مناظره، پرسش و بررسی مطالب دینی، اخذ فروع از اصول، بررسی منقولات خلاف عقل و ردیهنویسی از جمله این شاخصهاست. این جستار به شیوه کتابخانهای و عمدتاً با احصا و استقرای روایات صورت گرفته است. گویای اهمیت عقل و اهتمام خاص به آن در عین خط قرمز داشتن و نیز گستردگی عملکرد عقل و شاخصهای عقلگرایی در تعامل با وحی و در پرتو امامتپذیری اصحاب در مکتب کوفه است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 1 تا 24
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
تبیین ابعاد حکم رانی متعالی مبتنی بر سیرۀ حکومتی امام علی (ع): تلفیق رویکرد اجتهادی و تحلیل محتوا
نویسنده:
وحید خاشعی، عطاءاله هرندی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
حاکم اسلامی
,
حکومت حضرت علی علیه السلام
,
سیره امام علی علیه السلام
,
امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع)
,
حکمرانی خوب
,
فلسفه سیاست
,
اندیشه سیاسی
کلیدواژههای فرعی :
نهج البلاغه (نهجالبلاغه) ,
قانون اساسی ,
جهانی شدن سرمایه ,
جامعه اسلامی ,
سازمان ملل متحد ,
عدالت حاکم ,
حکمرانی جامع ,
روش اجتهادی ,
سازمان های دولتی ,
مدیران دولتی ,
حکومت اسلامی ,
هرمنوتیک روش شناختی ,
سلوک علوی در مدیریت ,
اقشار جامعه ,
حکومت و مدیریت ,
دولت و مدیریت ,
ابعاد حکمرانی جامع ,
خود - حکمرانی ,
کارگزاران حکومت ,
مدیریت و عملکرد ,
عملکرد حکمرانی ,
خط مشی گذاری ,
چکیده :
یکی از مسائل مهم جهان امروز تغییرات سریع دولت و فرایندهای حکمرانی و مدیریت است. نقش سنتی و تاریخی دولت ها تغییر یافته و، به تبع آن، ماهیت فرایندهای حکمرانی و مدیریت در سراسر جهان دگرگون شده است. آن چه بدان بیش تر توجه شده حکمرانی خوب است. نارسایی های حکمرانی خوب سبب شد که مفهوم حکمرانی جامع مطرح شود. تحقیق حاضر به بیان ابعاد و مولفه های حکمرانی جامع از دیدگاه حکومتی امام علی (ع) می پردازد و مدل حکمرانی متعالی مبتنی بر سیره حکومتی امیرمومنان، علی (ع)، را تدوین می نماید. این مقاله در دو بخش ارائه شده است: 1. بررسی و نقد مفاهیم، نظریه ها، و الگوهای حکمرانی و نیز بازخوانی آن بر اساس اندیشه های اسلامی؛ 2. معرفی اصول جایگزین یا مکمل الگوی حکمرانی جامع بر اساس آیات و روایات. این پژوهش بنیادی است و در آن با تلفیق روش اجتهادی و هرمنوتیک به تبیینی باثبات و درخور اعتبار درباره مولفه های حکمرانی جامع از منظر آموزه های امام علی (ع) دست یافته ایم.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 85 تا 110
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
رابطه عقل و دین از دیدگاه غزالی و اشارات آن در تربیت دینی تربیت دینی بر اساس باورهای ایمانگرایانه غزالی
نویسنده:
علی خالق خواه
نوع منبع :
مقاله , مطالعه تطبیقی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
تربیت دینی
,
ایمان و عقل
,
امام محمد غزالی
,
تربیت اخلاقی
,
عقل و دین
,
ایمان گرایی غزالی
کلیدواژههای فرعی :
معتزله ,
شریعت ,
ایمانگرایی = فیدئیسم (معرفتشناسی) ,
اشاعره ,
انسان شناسی ,
تدین ,
تربیت عقلانی ,
عقلگرایی ,
03. انسان شناسی Human nature ,
شریعت توحیدی ,
اشاعره (اهل سنت) ,
معتزله (اهل سنت) ,
قرآن ,
توجیه ,
استدلال ,
توجیه اخلاقی ,
استدلال اخلاقی ,
ایمان گرایی (مسائل جدید کلامی) ,
توجیه (مسائل جدید کلامی) ,
ایمان گرایی معتدل ,
برهان تجربه دینی (مسائل جدید کلامی) ,
علم اخلاق ,
قرآن ,
طهارت قلب ,
عارفان (مسلمان) ,
عقل گرایی(مقابل تجربه گرایی) ,
استدلال علّی(اصطلاح وابسته) ,
عقلانیت معتزلی ,
ایمانگرایی معتدل ,
تجربه دینی ,
توجیه عقلانی ,
تربیت دینی عوام ,
تربیت دینی خواص ,
اصل عادت و تقلید ,
اصل عمل محوری ,
پرورش قوه استدلال ,
اصل خردورزی ,
اصل تقدم الهام بر تعلیم ,
اصل التزام شریعت با طریقت ,
اصل ارتباط شریعت با طریقت ,
تهذیب نفس ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
غلامحسین ابراهیمی دینانی
شاپا (issn):
0
چکیده :
در این مقاله دیدگاه ایمانگرایانه غزالی و آثار و دلالتهای این دیدگاه در تربیت دینی بررسی شده است. بدین منظور، نخست منطق ترجیح موضع ایمانگرایی بر سایر رویکردهای تربیت دینی تشریح شد. سپس، با تکیه بر پیشینه فکری غزالی در باب اشاعره، تصوف، و مخالفت او با فلسفه، تصریح شد که غزالی انسانها را از یکدیگر متفاوت میداند و این تفاوت سبب میشود که هر فردی برای پذیرش باور توجیههای گوناگونی داشته باشد. بر اساس همین تفاوتها، برخی بر آناند که برای ایمان آوردن هیچ گونه استدلالی ضروری نیست. برخی عقلانیت و استدلال را برای باورمندی به کار میگیرند و بعضی نیز، از دیدگاه غزالی، ساحت برتر ایمان، یعنی عرفان، را برای دینداری برمیگزینند. هر یک از این ساحتها اگر مبتنی بر شریعت باشد، میتواند در انسان ایمان ایجاد کند و هر یک از این دیدگاهها، به تبع مبانی خود، میتواند اشارات مختلفی در تربیت دینی داشته باشد. در این مقاله، تربیت دینی بر اساس سه گروه بررسی و مشخص شد: عوام، خواص اهل برهان، خواص اهل عرفان. هر یک از گروههای مذکور ویژگیها، اهداف و اصولی دارند.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 111 تا 130
مشخصات اثر
ثبت نظر
1
تعداد رکورد ها : 7
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید