مرور درختی موضوعات | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
نمودار درختی موضوعات
>
4. اصطلاحنامه سایر موضوعات
>
اصطلاحنامه فلسفه اخلاق
>
فلسفه اخلاق (عام)
>
علم اخلاق(وابسته)
>
اخلاق عملی
جستجو در
عنوان
پدیدآورنده
توصیفگر
موضوع
ناشر
زبان
نوع منبع
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی رساله تحصیلی
تاریخ
محل
جستجو در متن
همه موارد
برای عبارت
و
یا
بجز
عنوان
پدیدآورنده
توصیفگر
کلیدواژه
ناشر
زبان
نوع منبع
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی رساله تحصیلی
تاریخ
محل
جستجو در متن
همه موارد
شامل عبارت
باشد
و
یا
بجز
عنوان
پدیدآورنده
توصیفگر
کلیدواژه
ناشر
زبان
نوع منبع
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی رساله تحصیلی
تاریخ
محل
جستجو در متن
همه موارد
شامل عبارت
باشد
و
یا
بجز
عنوان
نویسنده
توصیفگر
کلیدواژه
ناشر
زبان
نوع منبع
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی رساله تحصیلی
تاریخ
محل
جستجو در متن
همه موارد
شامل عبارت
باشد
و
یا
بجز
عنوان
نویسنده
توصیفگر
کلیدواژه
ناشر
زبان
نوع منبع
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی رساله تحصیلی
تاریخ
محل
جستجو در متن
همه موارد
شامل عبارت
باشد
تنها فرادادههای دارای منابع دیجیتالی را بازیابی کن
نوع منبع:
کتاب
تمام موارد
فرمت:
تصویر
تمام موارد
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
1
2
3
تعداد رکورد ها : 30
عنوان :
متغیرهای ظرفیت اخلاقی [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
David C. Thomasma (auth.), David C. Thomasma, David N. Weisstub (eds.)
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
Netherlands: Springer,
زبان :
انگلیسی
کلیدواژههای اصلی :
فلسفه اخلاق
,
اخلاق کاربردی
,
اخلاق عملی
,
ظرفیت اخلاقی
,
متغیرهای ظرفیت اخلاقی
چکیده :
ترجمه ماشینی: ظرفیت اخلاقی ویژگی مهم معنای انسان بودن است. در این مجلد، مشارکتکنندگان وظیفهی دلهرهآور تلاش برای تمایز بین ظرفیت قانونی و اخلاقی را بر عهده گرفتهاند. این تمایز گاه برای پزشکان، فیلسوفان و دانشمندان حقوقی به طور یکسان دشوار است. بخشی از چالش تعریف ظرفیت اخلاقی در دشواری طبقه بندی مناسب آن نهفته است. به همین دلیل ویراستاران کتاب را به سه قسمت تقسیم کرده اند. اولین نگاهی به مفاهیم درگیر در بحث ظرفیت اخلاقی دارد. دوم به نقش ظرفیت اخلاقی در زندگی حرفه ای ها می پردازد. و بخش پایانی بر روی مطالعات موردی ظرفیت اخلاقی یا ناتوانی منعکس میشود که چالشی را که ظرفیت اخلاقی ارائه میکند - تعریف آن بین دو مدل به ظاهر غیرقابل قیاس، یعنی مدلهای آستانه و پیوسته، نشان میدهد. این جلد رویکردی چند رشتهای به موضوع دارد و رشتههای پزشکی، فلسفه و حقوق را به زمینه سلامت پیوند میدهد. این مورد برای متخصصان بهداشت پزشکی و همچنین محققانی که در زمینههای فلسفه و حقوق کار میکنند مورد توجه خواهد بود.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نقد عقل عملی [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
کانت؛ مترجم: توماس کینگسمیل آبوت
نوع منبع :
کتاب , ترجمه اثر
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
University of Delhi: Arts library,
زبان :
انگلیسی
کلیدواژههای اصلی :
فلسفه کانت
,
نقد عقل عملی (کانت)
,
تحلیل عقل عملی محض
,
جدل عقل عملی محض
,
عناصرعقل عملی محض
,
آثار کانت
,
نقد عقل عملی : کانت
کلیدواژههای فرعی :
قوانین اخلاقی ,
آزادی ,
اخلاق عملی ,
باید و نبایدهای اخلاقی ,
خیر اعلاء ,
اخلاق عملی ,
چکیده :
این نقد نیز همانند نقد عقل محض به دو بخش «عناصر» و «روش شناسی» تقسیم شده است. بخش عناصر آن نیز همانند بخش «عناصر» نقد عقل محض به دو دفتر «آنالیتیک یا تحلیل» و «دیالکتیک یا جدل» تقسیم می شود. ولی تفاوت هایی اساسی نیز میان آنها موجود است. از جمله اینکه ماحصل «تحلیل» در نقد نخست این است که معرفت مشروع و راستین معرفتی است که به شهود (ادراک حسی) وفادار بماند و پا را از دایرۀ تجربه ممکن فراتر نگذارد. ولی دستاورد «تحلیل» در نقد دوم این است که عمل اخلاقی راستین، عملی است که از قید هرگونه امر تجربی محسوس آزاد باشد و فقط از عقل محض نشأت بگیرد. در حالی که در نقد نخست هرگونه عقل (که در اینجا عقل نظری است) که از قید تجربه آزاد گردد، متعالی می شود و عملکردی ناصواب و نامشروع دارد، در نقد دوم عکس مطلب صادق است، به این معنا که عقل عملی در صورت وابستگی به تجربه متعالی و نامشروع می شود. در دفتر «جدل» نقد دوم نیز همانند نقد نخست، نشان می دهد که عقل محض با تعارض هایی مواجه است. اگر نتیجۀ تعارض های عقل نظری عمدتاً سلبی است و این تعارض ها حکایت از آن دارند که راه عالم معقول (ماوراء طبیعت) به روی ما بسته است، ولی در «جدل» عقل عملی، به نتایجی ایجابی دست پیدا می کنیم. مسائلی که در نقد نخست، عقل نظری در مورد آنها لاادری گری پیشه کرده بود و در بهترین حالت صرفاً امکان آنها را می پذیرفت در اینجا واقعیت شان به اثبات می رسد. نقد نخست مفاهیم اختیار، جاودانگی نفس و خدا را اثبات ناشده و حتی غیر قابل اثبات قلمداد کرد به این دلیل که هر گاه عقل در مقام اثبات آنها برآید، دستخوش تناقض گویی می شود ولی در نقد عقل عملی اثبات می شود که این مفاهیم، مفاهیمی تهی و عاری از مفاد و مصداق نیستند و حقیقتی در ازای آنها وجود دارد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
سخنرانی: اخلاق عملی و نظری
سخنران:
سید عبدالله فاطمی نیا
نوع منبع :
صوت , سخنرانی , کتابخانه عمومی
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
اخلاق اسلامی و دینی
,
اخلاق نظری
,
اخلاق عملی
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
درسگفتار اخلاق کاربردی
مدرس:
مصطفی ملکیان
نوع منبع :
صوت , درس گفتار،جزوه وتقریرات
منابع دیجیتالی :
متن
صوت
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
اصطلاحنامه فلسفه اخلاق
,
اخلاق کاربردی
,
اخلاق عملی
,
درسگفتار / سخنرانی اخلاق و فلسفه اخلاق
چکیده :
انتظار زندگی بی درد و رنج برای هیچ انسانی امکان پذیر نیست. اما میتوان راههایی را در پیش گرفت که زندگی با درد و رنج کمتری استمرار و ادامه پیدا کند. استاد مصطفی ملکیان در درسگفتارهای اخلاق کاربردی به بیان نکاتی پرداختهاند که عمل به آنها میتواند امکان زیستنی بهتر، با درد و رنج کمتر را فراهم آورد. «اخلاق کاربردی» شاخهای از اخلاق است که به امور ملموس و محسوس زندگی میپردازد؛ در درسهای اخلاق کاربردی به نظریات، مکاتب، مسالک و نظامهای بزرگ اخلاقی و نقاط قوت و ضعف نظامهای اخلاقی پرداخته نمیشود، بلکه چکیده مباحثی عرضه میشود که در اخلاق، کما بیش مورد وفاق واقع شده است؛ اخلاق کاربردی تطبیق مباحث اخلاقی با مسائل محسوس و ملموس زندگی است.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
سلسله مباحث کلام اسلامی 08 - رابطه فقه با اخلاق -زیارت - مشهد 1389
سخنران:
آیت الله جعفر سبحانی
نوع منبع :
سخنرانی , فیلم
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
نسبی گرایی اخلاقی
,
روایت شد رحال
,
1. اصطلاحنامه کلام اسلامی (Kalam (Islamic scholastic theology
,
فقه و اخلاق
,
13. علم کلام
,
مطلق و نسبی بودن اخلاق
,
زیارت قبور
,
فوائد زیارت قبور (کلام)
,
زیارت مسجد (کلام)
,
شَدُّ رِحال (کلام)
کلیدواژههای فرعی :
مسجدالحرام ,
اخلاق عملی ,
مسجدالنبی ,
مسجد الاقصی ,
تفاوت فقه و اخلاق ,
اخلاق نظری ,
اخلاق عملی ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
جعفر سبحانی
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
مجموعه سه رساله: مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری - صد پند لقمان - کنوز الرموز (کنز الرموز) در اخلاق [نسخه خطی]
نوع منبع :
کتاب , آثار مخطوط(خطی) و طبع قدیم , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
اخلاق اسلامی و دینی
,
عرفان اسلامی
,
اخلاق عملی
,
اصطلاحنامه اخلاق اسلامی
,
عرفان عملی
,
اصطلاحنامه تصوف
,
اصطلاحنامه عرفان
,
عرفان عملی و اخلاق
,
کتب عرفان عملی و تصوف
,
اخلاق عملی
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
اخلاق کاربردی در آثار شهید مطهری
نویسنده:
فریده نوری
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
آموزش و پرورش
,
سیاست
,
آموزش و پرورش
,
03. انسان شناسی Human nature
,
01. خداشناسی (کلام)
,
اخلاق
,
معارف اسلامی
,
فناوری
,
اخلاق عملی
,
خداشناسی(الهیات بالمعنی الاخص)
,
عدالت(فقه)
,
عدالت
,
خداشناسی
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
اخلاق عملی
,
درباره مرتضی مطهری
چکیده :
رساله حاضر، بر آن است تا با نگاهی به آثار شهید مطهری، اندیشه اخلاقی وی را در برخی از حوزههای اخلاق کاربردی، استخراج و ساماندهی کند. اخلاق سیاست، اخلاق تکنولوژی و اخلاق علمآموزی از جمله این حوزهها هستند. اخلاق کاربردی، نیاز به پایه و مبنایی دارد که پشتوانهای برای آن باشد،انسانشناسی و خداشناسی، دو مقولهای هستند که به عنوان مبانی اخلاق کاربردی شناخته میشوند، در این میان انسانشناسی از اهمیت ویژهای برخوردار است و این مقوله نه فقط به دلیل آن است که انسان موضوع اخلاق است، بلکه تجزیه و تحلیل قوا و نیروهای انسانی نیز کلید تمامی حوزههای گوناگون تعلیم و تربیت، سیاست، تکنولوژی و.... است. در اخلاق سیاست، نظام سیاسی باید بیانگر قلمرو دین باشد و یکی از تجلیات آن مسئولیتپذیری انسان است و مسئولیت منهای دین و خدا معنا ندارد، و از عناصر اخلاق سیاست، حضور و استمرار عدالت در تمامی زمینهها، رعایت حقوق مردم، آزادی و کرامت انسانی است. اخلاق تکنولوژی نیز مانند دیگر شاخههای اخلاق کاربردی باید منعکس کننده تعهد اخلاقی افراد و نهادهای تخصصی آن باشد و تکنولوژی باید در جهت توسعه و تکامل و بر هم نزدن ارزشها سوق داده شود. در اخلاق علمآموزی، هدف اساسی، الهی شدن آدمی است و برای رسیدن به این هدف، باید استعدادهای عالی انسان به شیوه صحیح رشد کند و به فعلیت برسد زیرا تعلیم و تربیت، مهمترین جنبه زندگی بشر است و هر نوع انحراف در آن باعث انحراف در همه امور زندگیمیشود.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
در خصوص اخلاق عملی توضیح دهید؟
نوع منبع :
پرسش و پاسخ
پاسخ تفصیلی:
امروزه دانشمندان علوم انسانی نگاه و رویکرد چشمگیر و روزافزونی به دانش اخلاق و مسائل مربوط به آن نشان میدهند که شاخهی اصلی این مباحث، «اخلاق عملی» است. چگونگی به کارگیری و پرورش استعدادها و قوای درونی برای توسعه و تثبیت صفات و رفتارهای پسندیده اخل
بیشتر ...
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
اخلاق عملی
,
عرفان عملی و اخلاق
,
اخلاق عملی
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی تطبیقی حسن و قبح و ثمرات آن در اندیشه شیعه، معتزله، اشاعره و ماتریدیه
نویسنده:
محمدکاظم عمادزاده، مسعود راعی، روح الله روح الهی
نوع منبع :
مقاله , مطالعه تطبیقی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ساوه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
09. قواعد کلامی Basic Principles of Kalam
,
عدلیه (مذاهب کلامی)
,
حسن و قبح
,
قاعده حسن و قبح عقلی
,
ماتریدیه (اهل سنت)
,
معتزله (اهل سنت)
,
حسن و قبح عقلی
,
حسن و قبح نقلی (شرعی)
,
حسن و قبح ذاتی
,
شیعه امامیه Twelver Shiism (فرق تشیع)
کلیدواژههای فرعی :
فعل قبیح ,
امر بین امرین ,
اهل بیت(ع) ,
عدل الهی ,
قاعده قبح عقاب بلابیان ,
اخلاق اسلامی و دینی ,
اخلاق عملی ,
عدالت ,
دروغ ,
کلما حکم به الشرع حکم به العقل ,
تکلیف بالایطاق ,
مدرک عقلی ,
مدرک نقلی ,
پایه اخلاق جاودان ,
اخلاق عملی ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ابن بابویه، محمدبن علی: شیخ صدوق
,
سید مرتضی: علی بن حسین بن موسی
,
شیخ طوسی: ابوجعفر محمد بن حسن
,
خواجه نصیرالدین طوسی
,
علامه حلی
,
ملا عبدالرزاق لاهیجی
,
علامه طباطبایی: سید محمدحسین طباطبایی
,
مرتضی مطهری
,
علامه مجلسی: محمدباقربن محمدتقی مجلسی
,
محمدرضا مظفر
چکیده :
مسئله حسن و قبح، دارای پیشینه بسیار کهن است. یونانیان باستان حسن و قبح عقلی را پایه و اساس ارزش های اخلاقی به شمار آورده اند. برخی از متکلملن اسلامی نیز حسن و قبح عقلی را زیر بنای مسائل کلامی شمرده اند. فقها این بحث را در اصول فقه مطرح کرده و حتی برخی آن را از مبادی احکام می دانند. در بحث عدل الهی، نیز مسئله «حسن و قبح ذاتی افعال» مورد پژوهش است. متکلمان در این بحث دو گروه شده اند. گروه اول طرفدار جبر و اضطرار که به فرقه اشاعره شهرت یافته اند و گروه دوم طرفدار عقل و اختیار که در رأس طرفداران این گروه فرقه معتزله و فرقه شیعه قرار دارند که به عدلیه شهرت یافتند. در کنار این دو فرقه باید از فرقه سومی به نام ماتریدیه نام برد. که این فرقه نیز در حسن و قبح با این گروه هم عقیده اند. در معنا شناختی حسن و قبح، گاه به معنای موافقت و مخالفت با مقصود (عرض) و مصلحت و گاه صفت کمال و نقص، بکار رفته و گاه بر کاری که در دنیا موجب مذمت قرار گیرد و در آخرت موجب عقاب شود، قبح و بر کاری که در دنیا مورد تشویق و مدح و در آخرت موجب ثواب شود، حسن اطلاق می گردد. فرضیه تحقیق این است که اولا حسن و قبح، عقلی است ثانیا در صورت اثبات عقلی بودن حسن و قبح، ثمرات مهم و نوینی از پذیرش این نظریه به وجود می آید، که در این مقاله بدان پرداخته شده است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 155 تا 174
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نقش نظریه اعتباریات در جایگاهشناسی علم انسانشناسی
نویسنده:
هادی موسوی، حمیدرضا حسنی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
چکیده
وضعیت نشر :
قم: مجتمع آموزش عالی شهید محلاتی,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
03. انسان شناسی Human nature
,
علم نفس
,
انسان شناسی دینی
,
حکمت عملی
,
امور اعتباریه صرف
,
انسان شناسی شناختی
,
انسان شناسی علامه طباطبایی
کلیدواژههای فرعی :
اصول فلسفه و روش رئالیسم ,
انسان شناسی فلسفی ,
اعتبارات ,
انسان شناسی فرهنگی ,
اخلاق عملی ,
قوم شناسی ,
مقولات عقل عملی ,
معرفت شناسی (مسائل جدید کلامی) ,
حکمت متعالیه ,
مقولات عشر ,
انسان شناسی اخلاقی ,
علوم انسانی (سایر) ,
عقل نظری((مدرک مربوط به نظر)، مقابل عقل عملی) ,
عقل عملی((مدرکات عقل عملی)، اصطلاح وابسته) / Alʿaql al-ʿamalī(practical intellect) ,
انسانشناسی زیستی ,
انسان شناسی زبانی ,
اخلاق عملی ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
,
علامه طباطبایی: سید محمدحسین طباطبایی
شاپا (issn):
6024-2251
چکیده :
«انسانشناسی» واژهای است که، به رغم فراگیرشدن استفاده از آن در مجامع علمی، هنوز نگاه روشنی در خصوص نحوههای دخالت آن در علوم انسانی وجود ندارد. در این نوشتار، به منظور نشاندادن مناسبات بین مباحث فلسفی و علوم انسانی و نشاندادن چگونگی دگرگونی علوم انسانی با ایجاد تغییر در مبانی فلسفی آن، به سراغ بخشی از انسانشناسی محمدحسین طباطبایی رفتهایم که در صدد بیان مقولات عقل عملی یا همان نظریه اعتبارات است. اینکه مفهوم اعتباری، مفهومی است که در لحظه عمل یا فعل پدید میآید، موجب شده این دست مفاهیم به کلی با عقل نظری بیگانه انگاشته شود و روششناسی کشف آنها بر عهده روشهای کیفی قرار گیرد که عموماً در انسانشناسی از آنها استفاده میشود. همین نکته مهم در نظریه اعتبارات موجب شده است تصویری که فلسفه اسلامی از علم «انسانشناسیِ شناختی» دارد، ساختار تازهای به خود بگیرد، به نحوی که محدوده موضوعِ علم انسانشناسی شناختی به شناخت گونههای مختلف اعتبارات محدود شود.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 159 تا 181
مشخصات اثر
ثبت نظر
1
2
3
تعداد رکورد ها : 30
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید