آثار مرتبط با شخصیت ها | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
آثار مرتبط با شخصیت ها
>
03.اساتید و پژوهشگران مراکز دانشگاهی و حوزوی (ایرانی و غیر ایرانی)
>
01.اساتید و مدرسان مراکز دانشگاهی ایران
>
اساتید دانشگاههای غیرانتفاعی
>
دانشگاه امام صادق (ع)، تهران
>
دانشکده الهیات، معارف اسلامی و ارشاد
>
گروه فلسفه و کلام اسلامی
>
حسین هوشنگی
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
تعداد رکورد ها : 97
عنوان :
بررسی نظریه قرآن کریم درباره نسبت دین و اخلاق
نویسنده:
فرهاد زینلی بهزادان
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
آیات قرآنی
,
حسن و قبح
,
رفتار اخلاقی
,
معارف اسلامی
,
اصطلاحنامه علوم قرآنی
,
اصطلاحنامه اخلاق اسلامی
,
فقه جعفری
,
فلسفه دین
,
فلسفه اخلاق (عام)
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
تجزیه و تحلیل محتوا
,
تجزیه و تحلیل محتوا
,
تجزیه و تحلیل محتوا
,
هنر و علوم انسانی
,
تجزیه و تحلیل محتوا
,
هنر و علوم انسانی
,
تجزیه و تحلیل محتوا
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
تجزیه و تحلیل محتوا
,
هنر و علوم انسانی
چکیده :
بررسی نظریه قرآنکریم درباره نسبت دین و اخلاق، به استنباطِ پاسخ قرآنکریم به مساله رابطه دین و اخلاق میپردازد و روشِ این بررسی تحلیلی است. هدف از این بررسی بهرهگیری از نتایجِ آن در مطالعاتِ فقهی و تنظیمِ برنامههایِ تربیتی است. مطالعه شواهدِ قرآنی نشان میدهد که دین از منظرِ معناشناختی، رابطهای نزدیک با اخلاق دارد و واژه «الله» به عنوانِ واژه مرکزی در حوزه دین، با مفاهیمِ اخلاقی گره خورده است. همچنین مطالعه شواهدِ قرآنی نشان میدهد که دین از منظرِ معرفت شناختی وابسته به اخلاق است و بسیاری از شرایع ریشه در اخلاق دارند اما از منظر غایت شناختی، دین تکمیل کننده اخلاق است. غایتِ نهایی دین تامینِ آرامشِ قلبی انسان است که بدونِ اخلاق ممکن نیست.آیاتِ قرآنکریم از وابستگی مفهومی اخلاق به دین دفاع نمیکنند و میتوان مفهومِ اخلاق را با مفهومِ اعتدالِ نفسانی تعریف کرد اما آیاتِ قرآن کریم از وابستگی روانشناختی اخلاق به دین دفاع میکنند و بدونِ انگیزههای دینی نمیتوان به تمامِ احکامِ اخلاقی عمل کرد.میتوان از مطالبِ به ظاهر ضداخلاقی در قرآنکریم، تحلیلهایی ارایه کرد که سازگاری آنها با اخلاق روشن گردد. این تحلیلها به طور عمده مبتنی بر تعریفِ صحیح از مفهومِ عدالت و مصلحت است.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی آثار خداباوری در ساحات مختلف وجودی انسان با تکیه بر نقش اسماء و صفات الهی
نویسنده:
مهدی سپهری
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده
وضعیت نشر :
پایگاه اطلاع رسانی حوزه: ,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
صفات خدا
چکیده :
هدف از نگارش این پایان نامه بررسی آثار خداباوری از حیث نوع رابطه ای که با خدا به میان می آورند می باشد لذا سعی در پاسخ یابی به سوالی چون : کدامیک از سه نوع خداباوری شخص انگار ، انتزاعی - فلسفی و کلامی ارتباط نزدیکتر ، شخصی تر و یا انسانوارتری با خدا برقرار می کنند . براساس فرضیه تحقیق خداباوری های شخص اگار و کلامی نسبت به خداباوری انتزاعی - مفهومی - فلسفی ارتباط نزدیکتر ، شخصی تر و انسانوارتری با خدا برقرار می کنند . تحقیق حاضر که به روش کتابخانه ای انجام یافته مشتمل بر شش فصل است در فصل اول کلیاتی در زمینهی طرح مساله ، روی آورد و روش تحقیق مطرح خواهد شد . در فصل دوم ، خداباوری شخص انگار بیان شده است این فصل و فصل بعدی به گونه ای تنظیم شده است که زمینه ی بررسی خداباوری مفهومی و انتزاعی هم فراهم شود . فصل سوم به بررسی آثار خداباوری شخص انگار می پردازد . فصل دوم و سوم ، در قالب مفاهیم دوگانه ارائه می شود تا امکان مقایسه ی خداباوری ها فراهم شود بدین بیان که نشان دهد کدام خداباوری به کدامیک از دو مفهوم نزدیکتر است فصل چهارم تاریخچه ای از خداباوری انتزاعی - فلسفی ارائه می دهد کامهای اصلی مفهومی - انتزاعی شدن خداباوری و انواع اوصاف الهی در این فصل آورده شده اند البته این تحقیق خداباوری فلسفی را در فلسفه اسلامی و حکمت متعالیه دنبال نکرده است . فصل پنجم تاریخچه ای از خداباوری کلامی در فرهنگ اسلامی ارائه داده است در این تاریخچه ، اوصاف الهی از دیدگاه متکلمان بررسی شده و در پایان با مقایسه ی جدول اوصاف الهی از دیدگاه فیلسوفان و متکلمان تبینی ارائه شده است فصل ششم به نتیجه گیری اختصاص یافته است نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد خداباوری شخص انگار نسبت به خداباوری انتزاعی - فلسفی ، به لحاظ آثار ، باتفرد ( در مقابل میانمایگی) ، بودن ( در مقابل داشتن ) ، شناخت واقعی ( درمقابل شناخت بدلی ) ، باخودیگانگی ( درمقابل از خود بیگانگی ) ، نداء ، نجوا و دعا ( در مقابل توصیف ) ، قرابت بیشتری دارد . خداباوری کلامی نیز نسبت به خداباوری انتزاعی - فسلفی رابطه ی شخصی و انسانوارتری ارائه می دهد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی تطبیقی نظریۀ فطرت استاد مطهری و نظریۀ کهنالگوی خداوند یونگ در باب منشأ دین
نویسنده:
محمدجواد امیراحمدی، امید ارجمند، حسین هوشنگی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
چکیده
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
دین فطری (در مقابل دین اکتسابی)
,
فطرت(کلام)
,
کهن الگو
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
مرتضی مطهری
چکیده :
چکیده پرسش از منشأ دین از پرسشهای انسان مدرن محسوب میشود و مانند بسیاری از بحثهای نوپدید دیگر، حاصل گذار انسان از سنت به مدرنیته است. این بحث با زمینههای دانشی دیگری و از جمله روانشناسی دین، جامعهشناسی دین، مردمشناسی و نیز تاریخ ادیان مرتبط است. تبیین یونگ از منشأ دین در فضای غرب و تبیین استاد مطهری از این مسئله در فضای اسلامی، از تبیینهای مشهور در این زمینه هستند. تبیین یونگ با استفاده از مفهوم ناخودآگاه در روانکاوی و تبیین استاد مطهری با استفاده از مفهوم فطرت در فضای اندیشۀ اسلامی است. عمومیت و شمول کهنالگوها و فطریات، در ناخودآگاه قرار داشتن کهنالگوها و بالقوه بودن فطریات، بروز و ظهور کهنالگوها در شرایط خاصی مانند خواب و بروز و ظهور فطریات در حالات خاصی مانند ابتلا به خطرات، از اهم اشتراکهای نظریات این دو اندیشمند است
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 787 تا 806
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
مبادی معرفتی و غیر معرفتی فعل انسان از منظر ملاصدرا
نویسنده:
مهران رضائی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
علوم انسانی
,
مبادی معرفتی
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
چکیده :
چکیده:مسئله مورد بررسی در این پژوهش، بررسی فرآیند صدور فعل از انسان می باشد و اینکه چه مبادی و عوامل معرفتی و غیرمعرفتیای در آن فرآیند دخیلند؟ انسان برای تحصیل اغراض طبیعی و غیر طبیعی خود، گریزی غیر از انجام یکسری از افعال ندارد.در تمام شئون زندگی انسان، «فعل» از جایگاه ویژه ای برخوردار است. چنین چشم اندازی از جایگاه فعل انسان در زندگی، و همچنین، جایگاه متعالی ملاصدرا در میان اندیشمندان اسلامی و منزلت حکمت متعالیه در مقایسه با نظام های فکری موجود، ضرورت واکاوی مسئله «فعل و مبادی آن» بر مبنای آثار صدرالمتالهین را می نمایاند.پژوهش حاظر از نوع «تحقیقات بنیادی» است؛ در این تحقیق از روش «تحلیل محتوا» استفاده شده است.در باب فرآیند صدور فعل از انسان، در نهایت جمع بندی تقریرات مختلف، به مدلی تفصیلی می رسیم، شامل نه مرحله: 1-نفس حیوانی با قوای واهمه و خیالی در افعال حیوانی و یا نفس ناطقه با عقل عملی در افعال انسانی و فکری؛ 2-تصور 3-تصدیق 4-شوق5-تاکد شوق 6-اراده 7-قوه عامله 8-اوتار 9-حرکت اعضامبادی معرفتی افعال انسان را می توان چنین برشمرد: حواس ظاهر، حش مشترک، خیال، وهم، حافظه، متصرفه و قوه عاقله.مبادی غیر معرفتی نیز بدین شرح می باشد: ملکات، خواطر(الهام ملک- وسواس شیطان)، گناه، تعصب، عادت، طبیعت.در مراحل مختلف پژوهش، در چند مورد، با مشیای نوآورانه، موفق به ارائه مدل مفهومی از آثار ملاصدرا در مسائل مربوطه شدهایم.کلیدواژگان: فعل انسان، مبادی معرفتی، مبادی غیرمعرفتی، صدرالمتألهین
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بازخوانی مفاهیم فلسفی در پرتو نظریه ی وحدت شخصی وجود صدرالمتالهین
نویسنده:
ابراهیم راستیان، حسین هوشنگی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: دانشگاه پیام نور,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
ملاصدرا
,
وحدت شخصی وجود
,
تشکیک در مظاهر
,
حرکت جوهری
,
خداشناسی(الهیات بالمعنی الاخص)
,
تجلی
,
تمایز احاطی(احکام هویت)
کلیدواژههای فرعی :
عوالم سه گانه ,
ماده و صورت ,
جعل ,
جوهر و عرض ,
اصالت وجود ,
وحدت تشکیکی وجود ,
حرکت ظهوری ,
کثرت ظهوری ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
چکیده :
با بهره برداری از دستگاه عرفانی ملاصدرا که مبانی نهایی وی نیز هست، می توان به بازبینی و بازتعریف مفاهیم فلسفی و تلطیف آن ها پرداخت. بر اساس این دیدگاه که همان نظریه وحدت شخصی وجود است، تشکیک در وجود جای خود را به تشکیک در مظاهر می دهد و به جای جعل، تجلی مطرح می شود. همچنین، تمایز دوطرفه جای خود را به تمایز احاطی می دهد و با نگاه جدیدی به ماده و صورت، حرکت جوهری در وجود جای خود را به حرکت جوهری در مظاهر می سپارد. بر اساس تشکیک در مظاهر، مرتبه عقلی ظهور مرتبه الهی، مرتبه مثالی ظهور مرتبه عقلی و مرتبه مادی ظهور مرتبه مثالی قلمداد می شود. در این دیدگاه، هر مظهر مادونی نسبت به مظهر مافوق خود یک حیثیت وجدان و یک حیثیت فقدان دارد. هر مظهر مادونی از آن جهت که فاقد مرتبه فوق است و می تواند آن را دارا باشد ماده و از آن جهت که حقیقت مرتبه مافوق در این مرتبه حاضر است و خواص و آثار بالفعلی را دربر می گیرد صورت است. حرکت که همان خروج تدریجی از قوه به فعل است، بر اساس تبیین ماده و صورت، عبارت است از خروج تدریجی هر امر ظاهری به سوی باطن خود. در این صورت، مرتبه مادی شیء نیز که مادون مرتبه مثالی شیء است ظهورات پی درپی مرتبه مثالی و نسبت به آن مرتبه، عین الربط و سیال بالذات است. از آن جا که مرتبه مثالی شیء باطن شیء است، هر چه ظهورات شیء به مرتبه مثالی خود بازگردند، شیء شدیدتر خواهد شد و این همان حرکت جوهری اشتدادی است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 85 تا 96
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
دین و حسن و قبح افعال در اندیشه ملاصدرا
نویسنده:
حسین هوشنگی، احمدرضا احمدی دارانی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: دانشگاه امام صادق (ع),
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
09. قواعد کلامی Basic Principles of Kalam
,
حسن و قبح
,
قاعده حسن و قبح عقلی
,
حسن و قبح ذاتی
,
حسن و قبح افعال
,
حسن و قبح از دیدگاه ملاصدرا
کلیدواژههای فرعی :
ملاصدرا ,
حسن و قبح شرعی ,
افعال انسان ,
حسن و قبح عقلی ,
آراء و اندیشه های ملاصدرا ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
چکیده :
مساله الهی یا عقلی بودن حسن و قبح در کنار بررسی وجوه معناشناختی و هستی،شناختی آن ها، از مسایل دیرپای علم کلام است. اما در کنار کلام، جریان عقلی اصیل فلسفی هم جسته و گریخته به این مساله پرداخته است. در حکمت صدرایی، بر خلاف فلسفه مشاء، با نوعی رجوع به موضع عقلی عدلیه در این باره مواجه می شویم.دیدگاه هستی شناختی صدرا در این باره را می توان در نظریه ارتباط واقعی میان اعمال و ملکات حسنه و سیئه با سرنوشت و صور اخروی یافت، بلکه عینیت ثواب و عقاب اخروی با افعال حسن یا قبیح، گویای نوعی عینیت داشتن صفت حسن و قبح است. از نظر معرفت شناختی، میزان دخالت هر یک از عقل و شرع در تشخیص و تمییز حسن و قبح بررسی می شود. در بحث عقل، تمایز نهادن میان عقل نظری و عملی، و در بحث شرع، نسبت حسن و قبح با احکام پنج گانه تکلیفی حائز اهمیت است. دین، هم در هدایت به سوی شناخت حسن و قبح برخی اعمال که عموم انسان،ها به سبب قصور عقل از تشخیص آن عاجزند، نقش ایفا می کند، و هم با الزام به تکالیف و اعمالی، قوه تشخیص خیر و شر را در انسان ها شکوفا می کند.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 33 تا 51
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
کارکرد عقل در حوزه دين و اخلاق از منظر قاضی عبدالجبار معتزلی
نویسنده:
فرزانه مصطفی پور، حسین هوشنگی، عباس ذهبی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
چکیده
زبان :
فارسی
چکیده :
نوشتار حاضر به بررسي کارکرد عقل نظري و عملي در حوزه دين و اخلاق از منظر قاضي عبدالجبار معتزلي ميپردازد. بر اساس آنچه از انديشههاي عبدالجبار در زمينه تبيين گزارههاي اخلاقي برميآيد، ميتوان به سه رويکرد معرفتشناختي، انگيزشي و وجودشناختي قائل شد. در حوزه معرفتشناختي، سه مقوله، شناخت ارزشهاي پايه، حسن و قبح افعال، کشف احکام اخلاقي مبتني بر گزارههاي پايه، در حوزه انگيزشي، دو گونه کاربرد عقل بعنوان منشأ الزامات اخلاقي و اساس مسئوليت انسان و در حوزه وجودشناختي، انتخاب ارادي و عقلاني بشر مورد بررسي قرار گرفته است. عقل در هرکدام از آنها، نقش و کارکرد اساسي و بنياديني داشته و برپايه استدلال عقلاني، احکام اخلاقي تبيين شده است. در زمينه کارکرد عقل در حوزه فهم دين نيز ابتدا صفات توحيد و عدل خداوند، بر مبناي استدلال عقلاني بررسي شده و سپس با تکيه بر اصول اعتقادي و محوريت عقل به تفسير آيات پرداخته و موارد معارض با عقل را با ذکر نمونههايي از آن تأويل نموده است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 51 تا 80
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی آثار خداباوری درساحات مختلف وجودی انسان با تأکید بر نقش اسـماء و صـفات الهـی
نویسنده:
مهدی سپهری
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران: ,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
صفات خدا
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
توحید، ثنویت، تثلیث
نویسنده:
حسن طارمی راد، محمد ایلخانی، فاطمه فنا، حسین هوشنگی، مریم کیانی فرید، جلیله علم الهدی
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
وضعیت نشر :
تهران: کتاب مرجع,
کلیدواژههای اصلی :
توحید (به لحاظ صفت) Divine unity (کلام)
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
دیدگاه علامه حلی در باب معرفت شناسی کلّیها
نویسنده:
داریوش بابائیان ، محمدسعیدی مهر ، حسین هوشنگی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
مراجع
زبان :
فارسی
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
علامه حلی
چکیده :
مسأله کلّیها از آغاز فلسفه به عنوان یکی از مسائل پرماجرا محل اهتمام است. کارکردهای هستی شناختی (نحوه ی وجود کلی) و معرفت شناختی اش (نحوه ی ادراک کلی) آن را به مسأله بدل نمود. از دیرباز اندیشورانی بسیار این دو جنبه از مسأله کلّیها را مورد کاوش قرار داده اند. در این جستار وجه معرفت شناسی کلّیها مطمح نظر است. علامه حلی نظریاتی درخور توجه در این زمینه عرضه کرده اند که به رغم اهمّیّت، قدرشان مجهول است. مدعای این نوشتار واکاوی چگونگی تلقی وی در نحوه ادراک مفاهیم کلی است. یافته های تحقیق گویای اتخاذ رویکرد تقریباً مشابه علامه در تقریر متداول مفهوم کلی، نسبت میان دو مفهوم کلی، اقسام کلی، تعقل کلی، تجرد مفاهیم کلی و محل آنها با جمهور اندیشمندان اسلامی است امّا در مقام تنقیح تشخّص و تجرید با قاطبه آنها اختلاف نظر دارد. همچنین دیدگاه ایشان در باره نظریه تجرید متزلزل به نظر می رسد.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 7 تا 30
مشخصات اثر
ثبت نظر
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
تعداد رکورد ها : 97
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید