آثار مرتبط با شخصیت ها | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
آثار مرتبط با شخصیت ها
>
10.سایر شخصیت ها
>
2. به ترتیب میلادی
>
ک:قرن چهارم قبل از میلاد
>
افلاطون
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
تعداد رکورد ها : 1509
عنوان :
ترس از مرگ با تکیه بر دیدگاه ابن سینا و ملاصدرا
نویسنده:
فاطمه سلیمانی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران : دانشگاه امام صادق (ع),
کلیدواژههای اصلی :
03. انسان شناسی Human nature
,
علم نفس
,
انسان شناسی مادی (مسائل جدید کلامی)
,
فلسفه بوعلی
,
بدن
,
موت بدن
,
خوف از مرگ
کلیدواژههای فرعی :
قوس نزول و صعود ,
حرکت اشتدادی نفس ,
نظریه افلاطونی نفس ,
تجرد نفس ناطقه ,
حدیث خلقت طینت ,
جسمانیت الحدوث و روحانیت البقاء (فلسفه) ,
علت حقیقی مرگ ,
بقاء نفس ,
حرکت جوهری ,
صور اخروی ,
موت اخترامی ,
موت ارادی ,
موت طبیعی ,
نظریه افلاطونی مرگ ,
نگاه اپیکوری به مرگ ,
نظریه رواقی مرگ ,
فکر مداوم به مرگ ,
غفلت از مرگ ,
علت ترس از مرگ ,
بی معنایی ترس از مرگ ,
غایت مرگ ,
نظریه اگزیستانسیالیستی مرگ ,
رابطه مرگ و فردیت ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
,
ابن سینا: ابوعلی سینا
چکیده :
یکی از مهمترین دغدغههای بشری مسأله ترس از مرگ است. برای درمان این ترس متفکران از حوزههای مختلف به نظریهپردازی پرداختند. بر پایه تفکر فلسفی، ترس از مرگ ریشه در نوع نگاه انسانها نسبت به حقیقت مرگ دارد. به همین جهت برای از بین بردن این ترس باید به تصحیح نگرش خود نسبت به مرگ پرداخت. مرگ به عنوان واقعیتی ضروری و غیر قابل انکار موضوع مطالعه و تحلیل مکاتب مختلف فلسفی قرار گرفته است و هریک از این مکاتب براساس درک و شناختی که از حقیقت انسان دارند،نسبت به این مقوله ضروری قضاوت میکنند.تفکر مادی،تمام هستی انسان را محدود به جسم میداند و مرگ را نابودی و پایان زندگی میشمارد.ازاینرو در این مکتب ترس از مرگ مساوی ترس از نابودی و فناست.اما در تفکر الهی واقعیت انسان، حقیقتی متعالی و روحانی غیر از جسم اوست و جسم به منزله ابزاری برای اوست.در نظر این گروه، مرگ قطع ارتباط روح از بدن است، در نتیجه وقوع ترس از مرگ حاصل جهل نسبت به این حقیقت است. ابن سینا و ملاصدرا بر مبنای تفکر فلسفی خود نظریه دوم را تأیید مینمایند، هرچند هر کدام در راستای مبانی فلسفی خود عوامل متعددی را برای این ترس مطرح مینمایند ولی هر دو در نهایت، علت اصلی این ترس را جهل انسانها نسبت به واقعیت مرگ و حوادث پس از آن اعلام میکنند.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 75 تا 101
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
برهان وجودشناختی کورت گودل : دوره 11، شماره 41 : قبسات
نویسنده:
هادی وکیلی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
قم: پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي ,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
جوهرفرد
,
آنسلم
,
برهان وجودشناختی
,
گودل
,
براهین خداشناسی
,
فرد شبه خدا
,
وجود ضرور
کلیدواژههای فرعی :
برهان وجودی ,
منطق موجهات ,
منطق گزاره ها ,
جهان ممکن ,
برهان وجودشناختی هارتشون ,
نظریه جبری محمولات ,
معناشناسی لایب نیتس ,
معناشناسی افلاطون ,
چکیده :
مقاله حاضر به تبیین برهان وجودشناختی کورت گودل، ریاضیدان و فیلسوف برجسته اهل چک میپردازد. در این نوشتار به ویژه به روایت هارت شورن از برهان آنسلم توجه داشتهایم. گودل، اندیشه آنسلم مبنی بر اختصاصی بودن ویژگی عظمت یا کمال برین به خدای متعالی را با وارد کردن مفهوم ویژگی مثبت در قالب عملگر تحصل، عمق و بسط میبخشد. گودل همچنین از مفاهیمی نظیر فرد شبه خدا، جوهر فرد و ویژگی وجود ضرور (واجب) برای پیشبرد برهان خود بهره می جوید. این نوشتار همچنین، مشتمل بر پارهای از ملاحظات فلسفی در خصوص تفاسیر معناشناختی لایب نیتسی و فلوطینی از برهان گودل است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 163 تا 188
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
دیدگاه پنج فیلسوف درباره اختیار انسان: افلاطون، هابز، هیوم، لایب نیتس و هگل [مقاله انگلیسی]
نویسنده:
Bob Waxman: باب واکسمن
نوع منبع :
مقاله , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
متن
زبان :
انگلیسی
کلیدواژههای اصلی :
جبر و اختیار(کلام)
,
اختیار
,
اختیار انسان
,
انسان مختار
,
اراده آزاد (فلسفه اخلاق)
,
اختیار (مقابل جبر)(دامنه فلسفه سیاسی)
چکیده :
ترجمه ماشینی: خلاصه در طول 2500 سال گذشته، موارد موافق و مخالف اراده آزاد توسط برخی از درخشان ترین ذهن های تاریخ باستان و مدرن مورد بحث قرار گرفته است. این مقاله به بررسی نظریههای شاخص و دیدگاههای تطبیقی پنج فیلسوف مشهور میپردازد. یک تعریف از اراده آزاد بیان می کند که این یک ویژگی ذاتی است که انسان ها از آن برخوردارند. در کنار هم قرار گرفتن، جبر علّی تأیید می کند که اراده آزاد محدود است یا وجود ندارد. استدلال های فلسفی توسط افلاطون، هابز، هیوم، لایب نیتس و هگل ارائه شده است. برخی از نظریه ها شامل اصول فلسفی و کلامی هستند، در حالی که برخی دیگر از الهیات تهی هستند. در طول عصر روشنگری، اخلاق و اخلاق تثبیت شده در مورد پرونده برخلاف اراده آزاد نقش اساسی داشت. نظریه هگل در مورد "آزادی اراده" تکامل جهان را با تلاش انسان برای تحقق خود پیوند می دهد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی رابطه هنر معماری و اخلاق در تمدنهای ایران و غرب
نویسنده:
محمد صادق موسیوند
نوع منبع :
مقاله , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
قم: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
هنر
,
هنر و اخلاق
,
هنر اسلامی
,
اخلاق معماری
,
اخلاق و معماری
,
معماری ایرانی - اسلامی
,
اخلاق غربی
,
دین و هنر
,
اصطلاحنامه اخلاق اسلامی
کلیدواژههای فرعی :
نظم ,
فلسفه اخلاق (اِتیک) ,
علم اخلاق ,
عمل اخلاقی ,
تکنولوژی ,
زیبایی شناسی ,
فرا اخلاق ,
تقارن ,
ساخت شهر ,
آفرینش هنری ,
زیبایی شناسی اسلامی ,
علم اخلاق ,
کمال اخلاقی ,
فلسفه اخلاق (عام) ,
روش زندگی اسلامی ,
تجلی اخلاق در هنر ,
تغییرات علوم ,
مناظر هنری ,
حس زیبایی شناسی ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
مرتضی مطهری
,
علامه جعفری: محمدتقی جعفری
,
ابن سینا: ابوعلی سینا
شاپا (issn):
0
چکیده :
توجه به رابطه و نسبت مسائل اخلاقی با ساحت های هنری و حرفه ای معماری با توجه به تاثیر این فن - هنر در ساختارهای جامعه از طریق شکل دادن به محیط کالبدی و فضای قابل زیست انسانی اهمیت زیادی دارد. مقاله حاضر ضمن ارائه تعریف حکما و فلاسفه ایران و مغرب زمین درباره مفاهیم مرتبط با هنر، زیبایی و اخلاق، رابطه اخلاقیات با هنر و زیبایی در حوزه تمدنی ایران و غرب و تناسب و ارتباط اخلاقیات و هنر معماری را در این دو حوزه بررسی کرده است. جلب توجه مهندسان، پژوهشگران و همه منتفعان به وجوب حضور اخلاقیات در آفرینش های هنری و معماری، تبیین یک رابطه مفید و مستقیم بین مفاهیم اخلاقی و هنر معماری با توجه به پیشرفتها و تغییرات سریع در علوم و تکنولوژی و نیز حوزه های هنر و علوم انسانی از نتایج مورد انتظار این پژوهش است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 145 تا 163
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی نسبت خودگرایی اخلاقی و خودگرایی روان شناختی : سال پنجم، شماره 16 : پژوهشنامه اخلاق
نویسنده:
روح الله شاکری زواردهی, زینت کیانی
نوع منبع :
مقاله , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
قم: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها : دانشگاه معارف اسلامی,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
سودگرایی
,
حب ذات
,
خود گرایی اخلاقی
,
عاطفه گرایی
,
دیگرگرایی
,
منفعت شخصی
,
خودگرایی روان شناختی
,
مکاتب اخلاقی
,
مکتب سود گرایی
,
حب ذات
کلیدواژههای فرعی :
احسان ,
خودگرایی ,
خیرخواهی ,
مکتب لذت گرایی ,
احسان ,
اصل سود ,
ملاک فضیلت ,
چکیده :
یکی از نگرش های مطرح در فلسفه اخلاق، خودگرایی است. این مکتب قائل است که انسان باید به گونه ای رفتار کند که بیشترین خیر و منفعت خود را تأمین کند. نظریه خودگرایی در دو دیدگاه خودرایی اخلاقی و خودگرایی روان شناختی تبلور پیدا می کند. این دو نظریه مذکور از جهاتی دارای اشتراک و از جهاتی دارای تمایز و افتراق می باشند. در این مقاله با رویکرد تحلیلی ـ توصیفی به بررسی خودگرایی اخلاقی و خودگرایی روان شناختی و نیز طرح و نقد ادله هر یک پرداخته می شود. همچنین استدلال مبتنی بر حب ذات در نظریه خودگرایی نقل و رابطه آن با فلسفه اسلامی بیان می شود.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 64 تا 85
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
پژوهشی پیرامون هنر از حیث اعتباری بودن براساس نظریۀ اعتباریات علامه سیدمحمدحسین طباطبایی
نویسنده:
عفت السادات حسینی، پرویز ضیاء شهابی، محسن جوادی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
هنرمند
,
فلسفه هنر
,
تفسیر المیزان (علامه طباطبایی، قرآن به قرآن و اجتهادى)
,
نظریه اعتباریات علامه طباطبایی (فلسفه اخلاق)
,
اعتباریات (علامه طباطبایی) (وابسته اخص نظریه اعتباریات)(فلسفه اخلاق)
,
نظریه اعتباریات علامه طباطبایی(وابسته اخص اعتباری(مجازی)(فلسفه اخلاق)
,
اصول فلسفه و روش رئالیسم: طباطبایی-مطهری
,
اصول فلسفه و روش رئالیسم (علامه طباطبایی/ مرتضی مطهری)
کلیدواژههای فرعی :
اثر هنری ,
امر اعتباری ,
قرآن کریم ,
ملاک صدق و کذب ,
احکام اعتباری (راولز) (وابسته) ,
احکام اعتباری (وابسته اخص نظریه اعتباریات)(فلسفه اخلاق) ,
امور قراردادی ,
امور اعتباری قراردادی ,
هنر به مثابه وسیله ,
چکیده :
در مقالۀ حاضر نشان داده شده که اگر احکام «شیء الف اثر هنری است.» و «صاحب اثر/ زید هنرمند است.» احکامی اعتباری و مفاهیم «هنر» و «هنرمند» نیز مفاهیم و معانی اعتباری دانسته شوند، به چه نتایجی میتوان رسید. تبیین مبانی معرفت شناسانۀ هنر، رابطۀ هنر با حقیقت، هنر بهمثابۀ وسیلۀ رساندن آدمی به کمال حقیقی، ارتباط هنر با زندگی فردی و اجتماعی، هنر بهعنوان اعتباری قراردادی و اینکه نمیتوان از مفهوم هنر تعریف به حدتام ارائه داد از مهمترین نتایج این نوشتار است. همچنین تقسیم اعتباریات به اعتباریات قراردادی و غیر قراردادی از نوآوریهای این مقاله است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 207 تا 228
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
دیالکتیک در فلسفه ی افلاطون و کانت و هگل
نویسنده:
صدیقه موسی زاده نعلبند
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
علوم انسانی
,
فلسفه کانت
,
اصطلاحنامه منطق
,
ancient greek philosophy
,
فلسفه یونان باستان
,
Dialectics
چکیده :
چکیده ندارد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نوافلاطونیان مسلمان - درآمدی به اندیشه اخوان الصفا
نویسنده:
نصرالله پورجوادی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
شرط علی معرفت و قضایای حقیقیه و خارجیه : دوره 11، شماره 39 : فصلنامه اندیشه دینی
نویسنده:
عبدالرسول کشفی، احمد عبادی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
شیراز: دانشگاه شیراز,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
قضیه خارجیه
,
شرط علّی معرفت
,
تعریف (تحلیل) سه جزیی معرفت
,
آلوین گلدمن
,
معرفت شناسی (مسائل جدید کلامی)
کلیدواژههای فرعی :
مبناگرایی (معرفت شناسی) ,
گزاره کلی ,
باور صادق مُوَجَّه ,
منطق جدید ,
منطق ارسطویی ,
رویکرد تطبیقی ,
مثال های نقضی گتیه ,
ادموند گتیه ,
حملیه مسوره ,
ماهیت معرفت ,
منطق شرط علی ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
ابن سینا: ابوعلی سینا
شاپا (issn):
2251-6123
چکیده :
در پاسخ به مثالهای نقضی «ادموند گتیه» در باب کافی نبودن اجزای سه گانه در تعریف سه جزیی معرفت «آلوین گلدمن» معرفت شناس معاصر، جزو، چهارمی را به اجزای سه گانه ی تعریف می افزاید که به «شرط علّی معرفت» معروف است. بر مبنای این شرط، باور به یک گزاره باید معلول مستقیم یا نامستقیم محکی خارجی آن گزاره باشد. در این مقاله، از طریق مطالعه ی تطبیقی میان تقسیم گزاره ی مسوره به حقیقیه و خارجیه از یک سو و شرط علّی معرفت از سوی دیگر و با تکیه بر تحلیل مختار از قضایای حقیقیه و خارجیه، نظریه ی مورد نقد قرار می گیرد. این مقاله نشان می دهد که نظریه ی «شرط علّی معرفت» شرط علّی با هیچ یک از دو قسم قضایای حقیقیه و خارجیه سازگار نیست و بر همین اساس، این شرط با مبانی منطق قدیم و جدید در تحلیل گزاره های کلی نیز ناسازگار است. در پایان، مقاله می کوشد، ضمن معرفی منطق حاکم بر نظریه ی شرط علّی معرفت، میزان کارآیی و اثربخشی آ ن ر ا نیز مورد بررسی و نقد قرار دهد.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 69 تا 86
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
تمایز وجود و ماهیت در پرتو تفکیک دو وجه وجود در فلسفه ابن سینا
نویسنده:
محمد باقر قمی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
چکیده
وضعیت نشر :
تهران: دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
هستی شناسی اسلامی
,
فلسفه الهی
,
فلسفه بوعلی
,
ماهیت
,
وجودشناسی ابن سینا
,
فلسفه ابن سینا
,
وجودشناسی یونانی
,
ماهیت در فلسفه ابن سینا
کلیدواژههای فرعی :
نجات ,
اشارات و تنبیهات ,
اشتراک معنوی وجود ,
موجود ,
تمایز وجود و ماهیت ,
وجود خاص ,
معانی وجود ,
وجود اثباتی ,
وجود و ماهیت ,
شیئیت ,
شیء ,
دانشنامه علایی ,
گزاره های وجودی ,
فلسفه مشاء ,
جوهر ,
واجب تعالی (اسماء ذات) ,
مفهوم ممکن الوجود ,
المباحثات ,
نفس الامر(اصطلاح وابسته) ,
وجود و حقیقت ,
شبه معدوم ,
کتاب الحدود ,
عدم تمایز وجود خاص ,
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
خواجه نصیرالدین طوسی
,
ابن سینا: ابوعلی سینا
شاپا (issn):
1010-4968
چکیده :
ابنسینا همواره از تمایز و تقابل دو نوع وجود، وجود خاص و وجود اثباتی، سخن میگوید که خود مبنای تمایز ماهیت و وجود است. به همین جهت، مسئلۀ مشهور تمایز میان ماهیت و وجود به نوعی در خصوص این تمایز نیز مطرح میشود. مسئله آن است که آیا وجود خاص اساساً وجود است؟ این در واقع مسئلهای است در خصوص ماهیت: آیا در درک ابنسینایی از ماهیت، معنایی از وجود حاضر است؟ این جستار تلاش میکند تا بر اساس ارتباط وجود خاص با معانی وجود اثباتی، وجود قابلی، شیئیت و ماهیت، این نکته را تبیین کند که تمایز وجود خاص از وجود اثباتی در فلسفۀ ابنسینا در واقع تمایزی میان دو وجه از وجود در معنای یونانی آن است؛ تمایزی که مبنای تمایز وجود و ماهیت است و در فلسفۀ یونانی چندان مورد تأکید قرار نمیگیرد.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 245 تا 263
مشخصات اثر
ثبت نظر
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
تعداد رکورد ها : 1509
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید