جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
مرور کلید واژه ها
>
هستیشناسی
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
تعداد رکورد ها : 310
عنوان :
بررسی تطبیقی اندیشههای ابنعربی و فخرالدین عراقی
نویسنده:
زهرا غریب حسینینژاد کاخ
نوع منبع :
رساله تحصیلی , مطالعه تطبیقی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
ربوبیت
,
وحدت وجود
,
ابن عربی
,
تحلیل تطبیقی
,
هستیشناسی
,
عراقی
,
اصطلاحنامه فلسفه
,
عرفان عملی
,
عرفان نظری
,
هنر و علوم انسانی
چکیده :
آراء و اندیشههای ابنعربی، عارف بزرگقرن هفتم، بلافاصله پس از انتشار مورد توجّه و اهتمام عارفان متعددی قرار گرفت و جریانهای گوناگون عرفان عملی و نظری را تحت تأثیر خود قرار داد. گروه بیشماری در داخل ایران به شرح و ترویج اندیشههای ابنعربی پرداختند. فخرالدین عراقی، یکی از ناقلان مهم آثار ابنعربی است. وی گاه با بیان علمی دقیق و گاه در قالب تعبیرهای شاعرانه، به تحلیل و ترویج مباحث فلسفی و عرفانی ابنعربی پرداخته است. در این میان، گاه اندیشههای وی با ابنعربی تطابق کامل دارد و گاه توأم با نوآوری است که در نتیجه تجربه عرفانه خود عراقی و در نتیجه کشف و شهود به آنها دست یافته است. از این جهت بررسی تطبیقی آراء و اندیشههای این دو عارف بزرگ ضروری مینماید. در این رساله با استفاده از روش سندکاوی و با بهرهگیری از فنون تحلیل محتوا به بررسی تطبیقی گزارهها و اندیشههای بنیادین عرفانی که محور پارهای از اندیشههای دیگر است و قلمروهایی چون هستی شناختی، عشق و زیبایی، اعیان ثابته، تجلّی، انسان کامل و وحدت وجود را دربردارد، مورد بررسی قرار گرفته است. از مهمترین یافتههای این پژوهش آن است که عراقی به شدّت تحت تأثیر اندیشههای ابنعربی است و کمتر اندیشهای از اندیشههای عارفانه و فلسفی ابنعربی را میتوان در نظر گرفت که در آثار عراقی بازتاب نیافته باشد. نوآوری عراقی در بهرهگیری از این اندیشهها در دو ناحیه تأویل و تخیّل شاعرانه جلوهگر میشود.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی تحلیلی مبانی فلسفی تربیت سکولار و تبیین نسبت نظام آموزش و پرورش ایران با آن
نویسنده:
مصطفی رجب پور
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
نظام آموزشی
,
هستیشناسی
,
انسان باوری
,
جنبه فلسفی
,
آموزش و پرورش و تحقیقات تربیتی
,
دین زدایی
,
ایران
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی تحلیلی مبانی فلسفی تربیت سکولار و تبیین نسبت نظام آموزش و پرورش ایران با آن است که در این راستا از روش توصیفی- تحلیلی استفاده شده است. سکولاریسم به معنای جدایی دین از عرصههای زندگی، مکتبی است که در مورد آن بحثهای زیادی تا به حال شده و فوائد و مضرات آن از طرف موافقان و مخالفانش مورد بررسی قرار گرفته است. اما در مورد تأثیر آن بر آموزش و پرورش کشورمان کمتر سخن به میان آمده است. از این رو سعی شده است تا حد امکان موضوع تربیت سکولار مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و دید بهتری از آن به دست آید تا بتوان با دقت نظر و افق دید وسیعتر به مواجهه با آن پرداخت. از این رو در ابتدا، مبانی فلسفی تربیت سکولار در حیطه-های هستی شناسی، انسان شناسی، ارزش شناسی و معرفت شناسی مورد نقد قرار گرفت. از اساسیترین مبانی، اصول و ویژگیهای تربیت سکولار، می توان از اومانیسم، مادهگرایی، نسبیگرایی، تجربهگرایی، عقلگرایی محض و افراطی، تساهل و تسامح، فردگرایی، دینگریزی و نفی ماوراءالطبیعه را نام برد. با عنایت به اهمیت این اصول در تربیت سکولار، این پژوهش کوشید تا ضمن ارائه تعریفی جامع از تربیت سکولار، اهداف تربیت سکولار، رابطهی معلم و شاگرد، روش-های تدریس و محتوای کتب را در این نظام آموزشی، مورد بررسی قرار دهد. از آنجا که ساختار کلی تربیت سکولار ماهیتی غیر دینی، اومانیستی و مادیگرا دارد، در تقابل و تعارض با نظام آموزشی جامعهی ایران قرار گرفت. از این رو در فصل آخر این پژوهش راهکارها و رهنمودهایی برای مواجههی موثر با تربیت سکولار پیشنهاد شد. راهکارهایی همچون، شناخت محدودیتهای سکولاریسم، حذف سکولاریسم از طریق جایگزینی، تأکید بر انسان شناسی اسلامی، تربیت نبوی، اسلامی سازی دانش و علوم، مدیریت فرهنگی در آموزش عالی، به کار گیری عقلانیت دینی، پرورش سیاسی و آشنایی معلمان با مفهوم سکولاریسم.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی مفهوم عشق از دیدگاه فیلسوفان هستی و نقش و جایگاه آن در تربیت
نویسنده:
افسانه زارعی دهباغی
نوع منبع :
رساله تحصیلی , مطالعه تطبیقی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
آموزش و پرورش
,
عشق
,
علوم انسانی
,
علوم تربیتی
,
هستیشناسی
,
اصطلاحنامه فلسفه
,
Ontology
,
love
,
PHILOSOPHY
چکیده :
چکیده ندارد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی تطبیقی مبانی تفسیری علامه طباطبایی و هرمنوتیک پل ریکور
نویسنده:
مالک محمدزاده
نوع منبع :
رساله تحصیلی , مطالعه تطبیقی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
تفسیر قرآن به قرآن
,
تفسیر
,
تفسیر قرآن
,
معارف اسلامی
,
ریکور
,
هستیشناسی
,
هرمنوتیک ریکور
,
علم تأویل
,
متن محوری
,
روششناسی(فلسفی)
,
ساختارباوری
,
طباطبائی، سیدمحمدحسین
,
هنر و علوم انسانی
,
روانکاوی
,
اختلاف تفاسیر
,
هرمنوتیک (فلسفه)
,
درباره علامه طباطبایی
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
علامه طباطبایی: سید محمدحسین طباطبایی
چکیده :
روش تفسیری علامه طباطبایی در حوزه دانش تفسیر اسلامی و نظریه تفسیری ریکور در حوزه هرمنوتیک معاصر، دو اندیشه خاص در مشرق و مغرب زمین است. از آنجا که رویکرد تفسیری علامه نسبت به متن قرآن در میان مفسران، رویکردی خاص است و از سوی دیگر، رویکرد ریکور به متن در میان هرمنوت ها رویکردی ویژه می باشد؛ لذا تطبیق این دو دیدگاه که هر کدام به نوعی در حوزه خود ویژه اند، شایسته است. بنابراین هدف پژوهش حاضر این است که پس از بررسی و تبیین مبانی علامه طباطبایی و ریکور در تفسیر متن، به سنجش و تطبیق دیدگاه آن دو در این زمینه بپردازد.در این پژوهش، به تبیین روش تفسیری علامه طباطبایی که معروف به تفسیر قرآن به قرآن است پرداخته ایم. و سپس نظریه تفسیری ریکور را که متن محوری و امکان برآمدن تفاسیر نامحدود معتبر از متن است، با توجه به سه حوزه هستی شناسی، روانکاوی و ساختارگرایی موضوع پژوهش قرار داده و سرانجام با توجه به باور علامه طباطبایی و ریکور به گونه ای از استقلال متن، وجوه اشتراک و افتراق نظریه تفسیری آن دو را واکاوی نموده ایم.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
تحلیل و شرح برهان وجودی گودل
نویسنده:
مهدی رعنایی
نوع منبع :
رساله تحصیلی , شرح اثر
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
برهان وجودی
,
گودل
,
هستیشناسی
,
اصطلاحنامه فلسفه
,
فلسفه اسلامی
,
هنر و علوم انسانی
,
طباطبائی، سیدمحمدحسین
,
ابن سینا، حسینبن عبدالله
,
ویژگی مثبت
,
سهروردی، عمربن محمد
,
موجودی خدای-گونه
,
گودل، کورت
چکیده :
کورت گودل در فوریهی ۱۹۷۰ با دِینا اسکات دربارهی دلیل هستیشناسیک خود به بحث نشست و اسکات در پاییز همان سال روایتیْ تا حدی متفاوت از آن را در دانشگاه پرینستُن ارائه کرد. نظام منطقی دلیل، منطق موجهات مرتبهی دوم در نظام S5 است، با اینهمانی و یک اصلِ انتزاع ویژگیها. به شرط پذیرش نظام منطقی، نتیجهی گودل، اینکه ضرورتا موجودی خدای-گونه وجود دارد( )، از مقدمات به دست میآید. سوبل اما نشان داد که علاوه بر قضایای گودل، حداقل هفت قضیهی دیگر نیز از سیستم قابل استنتاج است. او در قضایای ۴ تا ۷ خود برخی از ویژگیهای موجود خدای-گونه را نشان داد و بر مبنای قضیهی ۷، با تکیه بر شهود متافیزیکی خود، استدلال کرد که موجود خدای-گونهی سیستم نمیتواند همان خدایی باشد که دلایل هستیشناسیک به دنبال اثبات آن هستند. علاوه بر این، او در قضایای ۸ تا ۱۰ خود نیز نشان داد سیستم با مشکلات جدیتری مواجه است؛ یعنی در سیستم میتوان ثابت کرد که وجود همهی موجودات ضروری است، همچنین سیستم با شکست وجهی مواجه است، یعنی در آن مفاهیمِ وجهیِ ضرورت، امکان و واقعیت یکی هستند. برای حل این مشکل، برخی از محققان تلاش کردند تا با اصلاحاتی در سیستم از استنتاج قضایای سوبل جلوگیری کنند. از جمله، سی. انتونی اندرسون تلاش کرد با ضعیفتر ساختن برخی مقدمات و تغییر برخی از تعاریف، راه بر شکست وجهی ببندد. هرچند تلاش اندرسون موفق بود و با اصلاحات او سیستم دیگر با شکست وجهی مواجه نیست، سیستم او نیز هنوز با برخی از مشکلات مواجه است. در این پژوهش پس از نگاه کوتاهی به تاریخ دلیل هستیشناسیک، تلاش خواهم کرد دلیل هستیشناسیک گودل، انتقادات سوبل و برخی از پاسخها بدان، از جمله اصلاحات اندرسون را بیان کنم.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
زبان در فلسفه گادامر
نویسنده:
شکوفه کلانتری قزوینی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
لوگوس
,
زبان
,
گادامر
,
هستیشناسی
,
هایدگر
,
هرمنوتیک فلسفی
,
اصطلاحنامه فلسفه
,
علم تأویل
,
فلسفه متأخر ویتگنشتاین
,
هایدگر، مارتین
,
لوگوس (فلسفه)
,
هنر و علوم انسانی
,
ویتگشنتاین متأخر
چکیده :
در این نوشتار تلاش شده است تا ضمن نمایاندن خطوط اصلی اندیشه های هانس-گئورگ گادامردر باب زبان و نقش و اهمیّت آن در هرمنوتیک فلسفی وی، به مقایسه ی آراءِ گادامر با ویتگنشتاین متأخّر نیز پرداخته شود. در عین حال نمی توان از تأثیر هایدگر بر گادامر نیزچشم پوشید. فلاسفه در سنّت های مختلف فلسفی بارها به بحث زبان پرداخته اند،اماگادامر طرحی نودرانداخت. گادامر بنیان هستی شناسی را در زبان می داند.از نظر وی میان زبان و فهم رابطه ای عمیق حاکم است، به گونه ای که اگر زبانی نباشد فهمی رخ نمی دهد و از آنجا که هرمنوتیک دانش تفسیر متن است،تنها پیش فهم موجودبرای هرمنوتیک،زبان است. آراء او درخصوص زبان با آراءِ فلاسفه تحلیلی که رویکردشان به زبان تنها معطوف به جنبه های ظاهری و گزاره ای زبان است در تضاداست. علی رغم این تفاوت های بسیار، نقاطاشتراک قابل توجّهی در آراء گادامر با آراء ویتگنشتاین متأخّر به چشم می خورد، تا آنجا که حتّی خود گادامر نیز به این تشابهات اشاره کرده است.آراء گادامر در هرمنوتیک فلسفی و نقش زبان در تاریخمندی فهم آدمی را تا حدّ زیادی می توان متأثر از آراء هایدگر دانست. اما به حق گادامر کوششی بس وسیع تر وعمیق تر ازهایدگر در این زمینه انجام داده است. هایدگرمی گوید:«زبان خانه هستی است».اما گادامر اهمیّت زبان را تا بدان پایه می رساند که می گوید:«هستی ایی که فهمیده می شود زبان است». لذا ضرورت بررسی آراء گادامر در سایه ی هرمنوتیک هایدگر رخ می نماید.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی هستی شناسانه تجربه واقعیت از راه فناوری اطلاعات و تاثیر آن در دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه اگزیستانسیالیزم
نویسنده:
سعید ضرغامی همراه
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
آموزش و پرورش
,
علوم انسانی
,
واقعیت
,
فناوری اطلاعات
,
هستیشناسی
,
وجودگرایی
,
Ontology
,
existentialism
,
فلسفة تعلیم و تربیت
,
information technology
,
reality
چکیده :
چکیده ندارد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
ایده حکومت اسلامی امام خمینی (س) و چالشها و فرصتهای اندیشهای پست مدرنیته
نویسنده:
فاطمه شهابی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
علوم سیاسی
,
چالش
,
هستیشناسی
,
حکومت اسلامی
,
انسانشناسی
,
فرانوگرایی
,
امام خمینی
,
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
,
اندیشه پست مدرنیته
,
پست مدرنیسم
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی :
امام خمینی
چکیده :
با رشد اندیشه پست مدرنیته در اقصی نقاط جهان نمی توان منکر حضور و تأثیر آن در محافل علمی، آکادمی و حتی زندگی روزمره ایرانیان شد. با ورود اندیشه پست مدرنیته به ایران، چالش ها و فرصت هایی برای ایده حکومت اسلامی امام خمینی(س) به وجود آمد. در نتیجه پرداختن به این بحث از لحاظ عملی و نظری لازم و دارای اهمیت بود. در بخش نظری این پژوهش با بررسی مبانی هستی شناسی، انسان شناسی و معرفت شناسی امام خمینی و اندیشه پست مدرنیته در جهت شناسایی این چالش ها و فرصت ها برآمدیم. در پژوهش حاضر از روش توصیفی – تحلیلی بهره گیری شده است. که در بخش توصیفی آن اندیشه پست مدرنیته و مولفه های آن از یک سو، و ایده حکومت امام خمینی از سوی دیگر بررسی شده است. و در بخش تحلیلی آن چالش ها و فرصت های اندیشه ای پست مدرنیته برای حکومت امام خمینی(س) مورد تبیین قرار گرفته است.اندیشه پست مدرنیته چالش هایی چون رد اسلام به عنوان یک روایت کلان، بحران مشروعیت، نفی واقعیت، آزادی بی حدو حصر را برای ایده حکومت امام خمینی به همراه داشته است. و از طرف دیگر با داشتن مولفه هایی چون بازگشت به سنت و دین برخلاف دوران مدرن، حمایت از خرده روایت ها، نفی عقلانیت محضفرصت هایی را برای ایده حکومت امام خمینی فراهم کرده است. که با استفاده از این فرصت ها و امکاناتی که اندیشه پست مدرنیته در اختیارمان می گذارد، می توان به بازسازی ایده حکومت امام خمینی در دوران حاضر با توجه به شرایط زمان پرداخت.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
عدالت اخلاقی افلاطون و راولز
نویسنده:
سعید کاکی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
افلاطون
,
رئالیسم اخلاقی
,
هستیشناسی
,
راولز
,
اصطلاحنامه فلسفه
,
فضایل اخلاقی
,
عدالت
,
عدالت اخلاقی
,
واقعگرایی (فلسفه)
,
آرمانگرایی
,
رالز، جان
,
کانت، امانوئل
,
هنر و علوم انسانی
,
ناواقعگرایی اخلاقی
,
ناشناختگرایی اخلاقی
,
وظیفهگرایی اخلاقی
,
قراردادگرایی اخلاقی
,
فضیلت محوری
چکیده :
پژوهش دربارهی عدالت علیرغم قدمت تاريخی آن هنوز تازگی خود را حفظ كرده است. به گونهای كه امروزه با حوزههای مختلف از جمله حقوق، سياست و فلسفه اخلاق ارتباط دارد. در اين پژوهش عدالت اخلاقی افلاطون و جان راولز با تأكيد بر مبانی هستیشناسی، معرفتشناسی و انسانشناسی از اهميت ويژهای برخوردار است. افلاطون به دنبال توجيه عدالت اخلاقی هم در فرد و هم در جامعه بود، لذا وی با نگرشی واقعگرايانه به دنبال رسيدن به سعادت و خير بود و همچنين معتقد بود كه عدالت در عالم مُثُل وجود دارد و در بُعد معرفتی هم عدالت را قابل شناخت از طريق عقل میدانست. راولز هم در خاستگاه تاريخی ديگر و براساس سنّت قراردادگرايی به توجيه عدالت پرداخت. هدف راولز بازگرداندن برابری و احقاق حقوق فردی برای جامعهای ليبرال بود كه در آن عدالت جايگاهی نداشت و نابرابریها فاصلهِ بين مردم تهیدست و غنی را به حداكثر رسانده بود. لذا وی در سنت كانتی و با بهرهگيری از مفهوم عدالت به نگرشی ناواقعگرايانه در اخلاق رسيد.در اين پژوهش با تأكيد بر مبانی و همچنين مقايسهی دو ديدگاه افلاطون و راولز با روش توصيفی، تحليلی و نقد هر دو ديدگاه دربارهی عدالت اخلاقی به نگرش عميقتری از عدالت برسيم.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی هستی شناسی رمان گرگ دریا اثر جک لاندن بر اساس فلسفه ی مارتین هایدگر
نویسنده:
مریم صالحی زاده
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
زندگی
,
علوم انسانی
,
مرگ
,
هستیشناسی
,
مدرنیت
,
مسایل جدید هستی شناسی
,
اصطلاحنامه فلسفه
,
فرانوگرایی
,
Postmodernism
,
PHILOSOPHY
,
Death
,
زبان و ادبیات خارجی
,
modernity
,
Life
,
درباره هایدگر
چکیده :
چکیده ندارد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
تعداد رکورد ها : 310
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید