مرور درختی موضوعات | کتابخانه مجازی الفبا

مرور درختی موضوعات | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
جستجو در برای عبارت
شامل عبارت باشد
شامل عبارت باشد
 
شامل عبارت باشد
شامل عبارت باشد
تنها فراداده‌های دارای منابع دیجیتالی را بازیابی کن
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 20
تکامل، طبیعت‌گرایی و خداباوری: سه گانه‌ای ناسازگار؟ [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
David H. Gordon
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
Milwaukee, Wisconsin: Marquette University,
چکیده :
ترجمه ماشینی: فلسفه در قرن نوزدهم، زمانی که ایده آلیستی بود، «دور از ایده آلیسم» را تجربه کرد فلسفه ها عمدتاً برای فلسفه های ماتریالیستی کنار گذاشته شدند. طبیعت گرایی علمی اکنون است بسیاری از فیلسوفان تحلیلی آن را ارتدکس جدید می دانند که تا حد زیادی به دلیل آن است موفقیت روش علمی ملحدان جدید، مانند دانیل دنت و ریچارد داوکینز، ادعا می کند که این داروین است که به طور خاص شایسته تقدیر است نفی دیدگاه سنتی ذهن اول جهان. برخی مانند آلوین پلانتینگا و مایکل بی، برعکس این را بیان می‌کند که تکامل طبیعت‌گرایی و طبیعت‌گرایی را مورد تردید قرار می‌دهد از خداباوری حمایت می کند. این پایان نامه به دنبال تعیین این است که دقیقاً چه چیزی منطقی است مفاهیم نظریه تکامل هستند. آیا تکامل با خداباوری ناسازگار است؟ آیا پذیرش تکامل لزوماً مستلزم طبیعت گرایی است و خداباوری را منع می کند؟ آیا امکان دارد، همانطور که طبیعت گرایی معتقد است، همه چیز را می توان به فرآیندهای فیزیکی تقلیل داد یا وجود دارد بسیاری از پدیده های سرکش که از کاهش سرپیچی می کنند؟ پاسخ به این موارد مستلزم تجزیه و تحلیل دقیق مفاهیم "تکامل" است. «طبیعت‌گرایی» و «خداباوری». پذیرش نظریه تکامل دقیقاً به چه معناست؟ تفاوت آن با داروینیسم چیست؟ آیا تکامل هدایت شده است یا هدایت نشده؟ چیست طبیعت گرایی؟ انواع مختلفی از طبیعت گرایان متافیزیکی وجود دارد: حذفی ماتریالیست‌ها، فیزیکالیست‌ها و دوگانه‌گرایان ملکی نوظهور. رابطه چیست بین طبیعت گرایی متافیزیکی و طبیعت گرایی روش شناختی؟ خداباوری الف را تأیید می کند خدای خالقی که همه موجودات را حفظ می کند، که متعالی و در عین حال ذاتی است. پس اگر خداباوری خدایی را مطرح می کند که در جهان فعال است، آیا این بدان معناست که تحقیقات علمی ممکن است در مواقعی باید توضیحات فراطبیعی را بپذیرید، وقتی که توضیحات طبیعی شکست می‌خورد؟ نتیجه گیری کلی من نوعی شک و تردید کاهش یافته است - که با توجه به تکامل، نه طبیعت گرایی و نه خداباوری از نظر منطقی پیروی نمی کنند. در مورد اینکه آیا تکامل هدایت شده است یا بدون هدایت، تنها موقعیت صحیح «تعیین نشده» است. در این مثال متافیزیکی است موقعیت ها ممکن است شکاف های دانش را با فرافکنی پر کنند، اما نمی توانند موارد ضروری را برآورده کنند و شرایط کافی برای دانش لازم است. طبیعت گرایی متافیزیکی و خداباوری جهان بینی هایی هستند که فرد به عنوان منسجم ترین تبیین کلی از آن پذیرفته است طیف گسترده ای از تجربیات، شهودها و تأملات در مورد زندگی آنها. چه تکامل شواهدی برای یکی و علیه دیگری ارائه می دهد که اغلب بر اساس متافیزیک قبلی فرد است مفروضات، زیرا همه حقایق مملو از تئوری هستند. عدم تعیین تئوری اجازه می دهد برای تئوری های متعددی که پدیده های یکسانی را پوشش می دهند، که هر کدام از نظر معرفتی ارائه می دهند توضیح کافی با این حال، ناهنجاری های سرکش متعددی که علمی را به چالش می کشد تبیین و کاهش مشکلاتی را برای طبیعت گرایان سخت گیر ایجاد می کند. در حالی که هیچ کدام طبیعت گرایی و خداباوری را نمی توان از نظر عینی درست دانست، می توان دلایلی برای آن ارائه کرد انتخاب یکی یا دیگری بر اساس انسجام کلی. بذر این پایان نامه زمانی که من در کلاس ششم بودم و کلاس ما کاشته شد فیلمی را تماشا کردم که در آن فسیل یافتن بقایای لوسی در سال 1974، 3 میلیون سال را توصیف می کرد. هومینین قدیمی، در دره ریفت در اتیوپی. در نتیجه، احتمالاً به آن اعتقاد داشته‌ام تکامل بیش از آن چیزی است که من به خدا اعتقاد داشته باشم. با این حال، من هرگز این دو را پیدا نکردم متقابل ناسازگار وقتی شروع کردم به تدریس کلاس های فلسفه مقدماتی که با ارائه مروری زمانی از تاریخ فلسفه، متوجه شدم که دومی نیمی از قرن نوزدهم یک تغییر شدید به سمت فلسفه های ماتریالیستی را تجربه می کند. هنوز هیچ چیز در خود فلسفه ها واقعاً این تغییر را توضیح نمی دهد. من به این باور رسیدم یکی از دلایل اصلی این تغییر داروینیسم است. همانطور که داروین یک زیست شناس است و نه یک فیلسوف، او از اکثر گلچین های فلسفی کنار گذاشته شده است. بنابراین شروع به مصرف مکمل کردم کتاب درسی با خواندن در مورد تکامل و شامل سخنرانی در مورد داروین. من هم شروع کردم خواندن برخی از فلسفه های ادبیات زیست شناسی، یعنی فلسفه دنت و داوکینز، که احساس می کرد داروینیسم وجود خدا را رد می کند. این هم تایید شد اعتقاد من بر این است که نظریه تکاملی تأثیر اولیه ای بود که به حرکت به سمت دامن زد ماتریالیسم با این حال، در حالی که من با این افراد این فرض را به اشتراک می گذارم که داروین به آن کمک کرده است به این تغییر دامن زدم طبیعت گرایی من مانند پلانتینگا، طبیعت گرایی را پوششی بر نظریه تکاملی می دانم. به جای نتیجه منطقی آن. به همین دلیل از تمامی اساتید و دانش آموزانم تشکر می کنم به من کمک کرد تا در مورد این موضوع تحقیق و اصلاح کنم. تعداد آنها بسیار زیاد خواهد بود اینجا لیست کنید من فقط سعی می کنم به طور خلاصه به برخی از آنها اشاره کنم. من می خواهم به خصوص تشکر کنم دانشگاه Marquette و اساتید آن به خاطر اینکه به من اجازه دادند تا علایق تحقیقاتی خود را دنبال کنم و به خاطر فراهم کردن دفتر و همچنین اتاق مطالعه در کتابخانه برای من. من می خواهم به ویژه از مدیر پایان نامه ام، دکتر مایکل رین، برای سالیان متمادی تشکر می کنم او به هدایت این پروژه کمک کرده است. همچنین از اعضای کمیته ام جناب آقای دکتر تشکر می کنم. نوئل آدامز، دکتر استن هریسون، دکتر بیل استار، و دکتر لی رایس، و همچنین بقیه افراد اساتید و کارکنان گروه فلسفه من همچنین می خواهم از فلسفه تشکر کنم اعضای هیئت علمی بخش، کارکنان، دانشجویان و کتابداران در شش کالج که در آن زمان تدریس کرده ام نوشتن آن: دانشگاه لویولا مریلند، دانشگاه آرورا، دانشگاه کنکوردیا ویسکانسین، کالج لیک فارست، دانشگاه گرین بی ویسکانسین و مارکیت دانشگاه. همچنین می‌خواهم از خانواده‌ام، دوستان، بچه‌های جوان و دوستانم تشکر کنم دانشجویان فارغ التحصیل برای همه حمایت هایشان. در آخر از هر کسی که مایل است تشکر کنم برای صرف وقت و انرژی برای خواندن این. این نشان دهنده بیش از سه دهه کار در فلسفه، و امیدوارم راه حلی برای یک موضوع دشوار که موضوع آن است، فراهم کند بسیاری از بحث های جاری.
افسانه‌های داروینی: ژن‌های خودخواه، خطاهای وراثت و دیگر افسانه‌های تکامل [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
David C. Stove (دیوید سی. استو)
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
Ashgate Publishing,
چکیده :
ترجمه ماشینی: این مطالعه با این استدلال که دیدگاه تکامل‌گرا از زندگی انسان، به‌طور خاص، به همان اندازه که به نجابت عمومی توهین می‌کند، به تئوری داروین حمله می‌کند، زیرا احتمالاً مبارزه بی‌وقفه برای زندگی در همه گونه‌ها را فرض می‌کند.
تکامل و اعتقادات جزمی [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
John Augustine Zahm (جان آگوستین زهم)
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
Cambridge University Press,
چکیده :
ترجمه ماشینی: این جلد 1896 توسط کشیش J.A.Zahm، استاد فیزیک در دانشگاه نوتردام، سنت الهیات کاتولیک را در ارتباط با تکامل در نظر می گیرد. نویسنده نظریه تکامل داروین را به تفصیل مورد بحث قرار می‌دهد و بحث بین الهی‌دانان و دانشمندان را به روزهای اولیه نظریه تکاملی برمی‌گرداند. او نظریه تکاملی اواخر قرن نوزدهم و باورهای کلیسای کاتولیک را مقایسه می‌کند و به دقت استدلال‌ها را ارزیابی می‌کند و خطاها و تصورات نادرست در نظریه و اصطلاحات را بررسی می‌کند. او همچنین تلاش می‌کند تا روابط کم‌شناخته‌شده بین تکامل‌گرایی و مسیحیت را به‌عنوان یک کل روشن کند و درباره اینکه آیا فردی از هر فرقه مسیحی می‌تواند تکامل‌گرا باشد یا خیر، بحث می‌کند. اثر متفکرانه زهم یکی از مهم‌ترین مجلدات تکاملی است که تا کنون توسط یک کاتولیک نوشته شده است.
خدا را شکر به خاطر تکامل!: چگونه پیوند علم و دین زندگی شما و دنیای ما را متحول می‌کند [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Michael Dowd
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
Council Oak Books,
چکیده :
ترجمه ماشینی: بالاخره جنگ علم و دین به پایان رسید. برنده؟ همه ما. با حامیانی از طیف بسیار گسترده ای از پیشینه ها و اعتقادات، از جمله پنج برنده جایزه نوبل، خدا را شکر برای تکامل! پل ها را می سازد، راهنمایی می کند و امید واقع بینانه را برای بشریت و بدنه زندگی به عنوان یک کل باز می گرداند. جنبشی در چند دهه گذشته در حال رشد است که داستان خلقت مشترک ما - حماسه تکامل کیهانی، بیولوژیکی و انسانی که توسط علم آشکار شده است - به عنوان مبنایی برای دیدگاهی معنادار از مکان ما در جهان است. کشیش مایکل داود، مبشر تکاملی آمریکا، در خط مقدم این جنبش قرار دارد. این کتاب کاملاً آگاه، کاملاً تحقیق و الهام‌گرفته شده، انجیلی را با میلیاردها سال قدمت اعلام می‌کند. خدا را شکر برای تکامل! به گونه ای زنده و قابل دسترس دلایلی را ارائه می دهد که چرا اکنون می توان به تکامل به عنوان یک فرآیند الهی نگاه کرد. چگونه علم کنونی نشان می دهد که تکامل یک شانس کور بی معنی نیست. روش های عملی برای استفاده از بینش های تکاملی برای دستیابی به رضایت شخصی بیشتر و روابط پر رونق؛ و اینکه چگونه همسویی با روندهای تکاملی می تواند فعالان و دیگرانی را که امیدوارند دنیای ما را به مکانی بهتر تبدیل کنند، راهنمایی کند. داود به عنوان یک خادم مسیحی، به ویژه به نگرانی‌هایی که مسیحیان در مورد تکامل دارند، می‌پردازد، اما این کتاب حاوی بینش‌هایی است که برای افراد با همه ادیان و بی‌ایمان جذاب خواهد بود. سرگرم کننده و نشاط آور، خدا را شکر برای تکامل! فراتر از بحث کنونی است و روشی کاملاً جدید برای تفکر درباره علم، دین، و معنا و هدف زندگی ما ارائه می دهد.
تکامل و دین: یک گفتگو [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Michael Ruse (مایکل روز)
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
تکامل و مسیحیت [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
James Iverach (جیمز ایوراخ)
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
Cambridge University Press,
چکیده :
ترجمه ماشینی: در مواجهه با نظریات دانشمندان و فیلسوفان، شاید مشهورترین آنها چارلز داروین، متأخرین الهیات ویکتوریایی به آشتی دادن آموزه های مسیحی با اندیشه های معاصران خود مشغول بودند. این متن برای اولین بار در سال 1894 منتشر شد، این متن بخشی از مجموعه‌ای است که حوزه‌های کلیدی الهیات مسیحی را برای مخاطبان مدرن معرفی می‌کند. دکتر جیمز ایوراخ نظریه‌های منشأ جهان و زندگی درون آن را بررسی می‌کند و در هوش، اخلاق، ایمان و اخلاق نیروی وحدت‌بخش و شفاف‌کننده‌ای می‌یابد که به عقیده او حضور فرآیند خلاق خدا را در تاریخ جهان آشکار می‌کند. او ادعا می‌کند که هیچ چیز تصادفی رخ نمی‌دهد، و انتخاب طبیعی به سادگی بیان می‌کند که مجموع علل، اعم از درونی و بیرونی، به حالتی می‌انجامد که در آن فقط اشکال حیات اکنون قابل مشاهده هستند. این متن بینشی از فلسفه ویکتوریای متاخر داروینیسم مسیحی ارائه می دهد.
تکامل: ماهیت آن، شواهد آن و ارتباط آن با اندیشه دینی [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Joseph Le Conte (جوزف لو کونته)
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
Cambridge University Press,
چکیده :
ترجمه ماشینی: جوزف لو کونت اولین زمین شناس، مورخ طبیعی و گیاه شناس بود که در سال 1869 به دانشگاه کالیفرنیا منصوب شد. او برنامه دیرینه شناسی موفقی را در برکلی تأسیس کرد و مجموعه های مهمی از فسیل ها را به دست آورد. او همچنین در مورد تکامل سخنرانی می کرد و می نوشت، که او از طرفداران برجسته آمریکایی بود. این کتاب که اولین بار در سال 1888 منتشر شد، اما در ویرایش دوم که در اینجا مجدداً منتشر شد، تجدید نظر و گسترش یافت، تلاش او برای تطبیق اعتقادات تکامل گرایانه خود با ایمان مذهبی خود است. او احساس کرد که چنین ترکیبی توسط دگماتیسم در هر دو طرف مانع شده است، و او یک مورد را برای "یک دیدگاه ترکیبی، آشتی دهنده و عقلانی" مطرح می کند. او سه سؤال را مطرح می کند: تکامل چیست؟ آیا حقیقت دارد؟ و سپس چه؟، با هدف خطاب به "خواننده عمومی هوشمند" بدون سطحی یا غیر علمی. مفاهیمی مانند «نئوداروینیسم»، «ماتریالیسم» و «طراحی» در این کتاب گسترده ظاهر می‌شوند که دغدغه‌های آن به‌طور شگفت‌انگیزی امروزی مطرح است.
آفرینش گرایی در اروپا [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
.Blancke, Stefaan; Hjermitslev, Hans Henrik; Kjærgaard, Peter; Numbers, Ronald L
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
Johns Hopkins University Press,
چکیده :
ترجمه ماشینی: برای چندین دهه، جنبش خلقت گرایی اساساً در ایالات متحده مستقر بود. سپس، در دهه 1970، آفرینش گرایان آمریکایی ایده های خود را در خارج از کشور، ابتدا در استرالیا و نیوزلند، سپس در کره، هند، آفریقای جنوبی، برزیل، و جاهای دیگر - از جمله اروپا، که در آن آفرینش گرایی نقش گسترده ای در بحث های عمومی در مورد سیاست علمی ایفا می کند، مورد استقبال قرار گرفت. و برنامه های درسی مدرسه در این اولین تاریخ جامع آفرینش گرایی در اروپا، مورخان، فیلسوفان و دانشمندان برجسته ظهور و پاسخ به آفرینش گرایی علمی، علم خلقت، طراحی هوشمندانه و ضد تکامل گرایی سازمان یافته را در کشورها و مذاهب سراسر اروپا روایت می کنند. نویسندگان با ارائه نقشه ای منحصر به فرد از خلقت گرایی در اروپا، تاریخ شگفت انگیز فعالیت ها و استراتژی های آفرینش گرایی را در آنجا ترسیم می کنند. در طول چهل سال گذشته، خلقت گرایی به سرعت در میان کاتولیک های اروپایی، پروتستان ها، یهودیان، هندوها و مسلمانان گسترش یافته است، حتی زمانی که مخالفان خلاقیت تلاش می کردند شعله های آن را خاموش کنند. پیام‌های ضد تکامل چنان استقبال گسترده‌ای را به دست آورد که در سال 2007، مجمع پارلمانی شورای اروپا قطعنامه‌ای را تصویب کرد که به کشورهای عضو توصیه می‌کرد «دفاع و ترویج دانش علمی» و «مخالفت قاطعانه با آموزش آفرینش‌گرایی به‌عنوان یک رشته علمی به طور برابر. با تئوری تکامل." آفرینش گرایی در اروپا، مقدمه ای برجسته به تاریخ فرهنگی اروپای مدرن، تنوع جهان بینی در اروپا، و تأثیر متقابل علم و دین در یک زمینه جهانی ارائه می دهد. برای دانشجویان و دانش پژوهان تاریخ و فلسفه علم، مطالعات دینی، و نظریه تکاملی، و همچنین سیاستگذاران و مربیان نگران گسترش آفرینش گرایی در عصر ما، جالب خواهد بود.
اجداد آدم: نژاد، دین، و سیاست منشأ بشری [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
David N. Livingstone (دیوید ان.لیوینگستون)
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
The Johns Hopkins University Press,
چکیده :
ترجمه ماشینی: اگرچه این عقیده که همه انسان ها از نسل آدم هستند، اعتقادی دیرینه در غرب است، اما روایت دیگری از این روایت وجود دارد: انسان ها قبل یا در کنار آدم روی زمین سکونت داشته اند و فرزندان آنها هنوز هم این سیاره را اشغال کرده اند. دیوید ان.لیوینگستون در این اثر جذاب و تحریک آمیز، تاریخچه ایده انسانیت غیرآدمی و بحث های پیرامون آن را از قرون وسطی تا امروز دنبال می کند. از دیدگاه چند رشته ای، لیوینگستون بررسی می کند که چگونه از این ایده جایگزین برای اهداف فرهنگی، مذهبی و سیاسی استفاده شده است. او نشان می‌دهد که چگونه آنچه به عنوان نقد کتاب مقدس آغاز شد، به یک عذرخواهی الهیاتی برای آشتی دادن دین با علم - به ویژه تکامل - تبدیل شد و بعداً برای حمایت از استدلال‌های برتری سفیدپوستان و جداسازی استفاده شد. از بدعت تا ارتدکس، از رادیکالیسم به محافظه کاری، از انسان دوستی تا نژادپرستی، اجداد آدم داستانی جذاب از پیچش ها و چرخش ها در سیاست فرهنگی پیرامون این سوال قدیمی را روایت می کند که "از کجا آمده ایم؟"
داروینیسم به عنوان دین: آنچه ادبیات در مورد تکامل به ما می‌گوید [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Michael Ruse (مایکل روز)
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
Oxford University Press,
چکیده :
ترجمه ماشینی: انقلاب داروینی-- تغییر در تفکر ناشی از کتاب چارلز داروین درباره منشاء گونه ها، که استدلال می کرد که همه موجودات از جمله انسان محصول نهایی یک فرآیند طولانی، آهسته و طبیعی تکامل هستند و نه خلقت معجزه آسای یک انسان قدرتمند. خدا - یکی از رویدادهای فرهنگی واقعاً مهم در تمدن غرب است. داروینیسم به مثابه دین رویکردی بدیع و هیجان انگیز به این انقلاب از طریق نوشتن خلاقانه است که نشان می دهد چگونه نظریه تکامل که توسط داروین بیان شده است، از ابتدا به عنوان یک دین سکولار عمل کرده است. مایکل روس با تکیه بر درک عمیق هم از علم و هم از تاریخ، تفکر طبیعت گرایانه را در مورد منشأ موجودات زنده، از جمله خاستگاه نوع بشر، همانطور که در رمان ها و در شعر به تصویر کشیده شده است، بررسی می کند و داستان را از آغاز آن در عصر روشنگری می گیرد.در قرن 18 تا به امروز. او نشان می دهد که برخلاف نظر بسیاری از مورخان آن دوره، در واقع انقلابی در اندیشه رخ داده است و چارلز داروین طبیعت شناس انگلیسی در قلب آن قرار داشته است. با این حال، برخلاف آنچه بسیاری فکر می‌کنند، این انقلاب اساساً علمی نبود، بلکه بیشتر مذهبی یا متافیزیکی بود، زیرا مردم از دنیای امن ایمان مسیحی به دنیای تاریک‌تر و خصمانه‌تر تکامل‌گرایی منتقل شدند. راس به شیوه ای غیرمعمول برای تاریخ ایده ها به رمان نویسان و شاعران آن دوره برای الهام گرفتن و کسب اطلاعات روی می آورد. کتاب او طیف وسیعی از نویسندگان خلاق را در بر می گیرد - از رمان نویسانی مانند ولتر و شاعرانی مانند اراسموس داروین در قرن هجدهم، تا قرن نوزدهم با رمان نویسانی از جمله الیزابت گاسکل، جورج الیوت، توماس هاردی، هنری جیمز و اچ.جی ولز و شاعرانی از جمله رابرت براونینگ، آلفرد تنیسون، والت ویتمن، امیلی دیکنسون و جرارد مانلی هاپکینز، و تا قرن بیستم با رمان نویسانی از جمله ادیت وارتون، دی.اچ.لارنس، جان استاینبک، ویلیام گلدینگ، گراهام گرین، ایان مک ایوان و مرلین رابینسون، و شاعرانی از جمله رابرت رابینسون، ادنا سنت، وینسنت میلی، و فیلیپ اپلمن. داروینیسم به مثابه دین با پوشش موضوعاتی مانند خدا، منشأ، انسان ها، نژاد و طبقه، اخلاق، جنسیت، و گناه و رستگاری، و نوشته شده به شیوه ای جذاب و با طنز تند، دیدگاهی کاملاً تازه، جذاب و تحریک آمیز را به ما می دهد.از نقاط برجسته فرهنگی اندیشه غربی.
  • تعداد رکورد ها : 20