آثار مرتبط با شخصیت ها | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
آثار مرتبط با شخصیت ها
>
10.سایر شخصیت ها
>
2. به ترتیب میلادی
>
پ:قرن نوزدهم میلادی
>
فریدریش نیچه
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
تعداد رکورد ها : 757
عنوان :
تحليل و بررسي چيستي باور
نویسنده:
محمدحسن يعقوبيان، قاسم پورحسن
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
باور
,
اصطلاحنامه معرفت شناسی(اسلامی)
,
معرفت شناسی معاصر
,
چیستی باور (معرفت شناسی)
,
تحلیل باور (معرفت شناسی9
,
باورهای متافیزیکی (معرفت شناسی)
کلیدواژههای فرعی :
حقیقت جوئی ,
ایمان (فرجام شناسی) ,
دیدگاه روان شناختی ,
فلسفه (خاص) ,
اخلاق باور ,
رویکردهای معرفت شناسی ,
معرفت شناسی مدرن(از دکارت تا قبل از قرن حاضر) ,
تصدیق(مقابل تصور) ,
باور صادق موجه ,
باور عقلانی(مقابل باور عقلایی) ,
باور پایه((اصطلاح وابسته)، قسیم استدلال تسلسل معرفتی و دور معرفتی) ,
معرفت شناسی مدرن((انکار تحلیل سنتی معرفت)، اصطلاح وابسته) ,
ایمان ,
مساله گتیه ,
تفسیرگرایی((اصطلاح وابسته)، قسیم کارکردگرایی و بازنمود گرایی و ابزارگرایی و رفتارگرایی) ,
ماتریالیسم علمی ,
اقسام باور (معرفت شناسی) ,
تحلیل عناصر باور (معرفت شناسی) ,
چکیده :
سير مباحث معرفتشناسي از تعريف سهبخشي افلاطون تا اشکالات گتيه و مباحث معرفتشناسي معاصر، بهتدريج از اهميت باور گذر کرده و بر صدق و بيش از آن بر توجيه متمرکز شده است. اين در حالي است که سرنوشت بسياري از مباحث آن دو مؤلفه، متکي به تحليل دقيق ماهيت باور است. ازاينرو مسئله اصلي اين پژوهش، بررسي چيستي باور و اقسام آن، و نيز توجه به نقش متمايزي است که باورهاي متافيزيکي در دستيابي به حقيقت و معرفت دارند. زمينه فلسفي و رويکرد تحليلي اين مقاله، اقسام مختلف باورهاي انسان را مدنظر قرار داده است؛ تنوعي که ناشي از مضمونهاي مختلف باورها و مبتني بر غايات و کارکردهاي متفاوت آنهاست که همه آنها لزوماً صدق و حقيقت را دنبال نميکنند و اين امر، خود گوياي تنوع فعل باور در اقسام مختلف آن شده است. در اين پژوهش، با توجه به ماهيت ترکيبي باور، متشکل از دو بعد ذهني و عاطفي، تلاش شده تا نگاه يکسويه ديدگاههاي فلسفي و روانشناختي به چالش کشيده شود و با نظر به تنوع باورهاي متافيزيکي و نقش بعد عاطفي و داشتههاي وجودي باورنده بر حقيقتجويي، در کنار سازوارگي شناختي و ذهني نظام باور، اهميت موازي اين دو بعد نمايان گردد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
خاستگاه بینش و فلسفه میان فرهنگی
نویسنده:
علی اصغر مصلح
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: دانشگاه امام صادق (ع),
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
گفتگو
,
دیگری
,
مفاهمه
,
میان فرهنگی
,
فلسفه میان فرهنگی
کلیدواژههای فرعی :
فرهنگ غربی ,
فلسفه معاصر ,
هرمنوتیک ,
فلسفه آشتی ,
عالم معاصر ,
چکیده :
فلسفه میان فرهنگی یکی از گرایش های جدید فلسفی است که بر آموزه های مجموعه ای از فیلسوفان و پژوهشگرانی اطلاق می شود که با برداشتی مشترک از شرایط دنیای معاصر در پی تدوین و تنظیم اصولی برای مفاهمه، گفتگو و همزیستی بین فرهنگ ها هستند. این فلسفه خود را نه فلسفه ای در کنار سایر فلسفه ها، بلکه خود را حاوی اصولی می داند که متفکران از فرهنگ های مختلف می توانند با نظر بدان، اندیشه ورزی و پژوهش های خود را دنبال کنند. فلسفه میان فرهنگی با نفی مطلق انگاری و خویشتن محوری می خواهد نظریه گفتگوی میان فرهنگ ها باشد. لذا می کوشد با بازخوانی ادبیات فلسفی در فرهنگ های مختلف، مسیر گفتگو و همراهی بین فرهنگ ها را فراهم کند و کوشش متفکران برخاسته از فرهنگ های متفاوت برای حل مشکلات عالم معاصر را پرثمرتر سازد.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 67 تا 82
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
کتاب تاریخ فلسفه حقوق و فلسفه اجتماعی: جلد دوم: از کانت تا نیچه [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Gianfrancesco Zanetti, Mortimer Sellers, Stephan Kirste
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
Springer Netherlands,
زبان :
انگلیسی
شابک (isbn):
9783031195457
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
درسگفتار فلسفه اگزیستانسیالیسم به زبان ساده
مدرس:
سعید جلوخانی
نوع منبع :
درس گفتار،جزوه وتقریرات
منابع دیجیتالی :
صوت
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
زیباییشناسی و ذهنیت از کانت تا نیچه [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
آندرو بووی
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
Manchester University Press ,
زبان :
انگلیسی
شابک (isbn):
9781417577996
چکیده :
نگارنده با اشاره به دگرگونی رابطه بین هنر و فلسفه و نقش این دگرگونی در تولید موسیقی و پذیرش آن، تصریح میکند: "به منظور کمک به جبران ناچیز انگاشتن نقش زیباییشناسی، بر برخی از گرازشهای عمده دربارهی عامل انساین شناخت (ذهن شناسنده) بر استنباطهایی از هنر و زبان تاکید خواهد شد که در خلال تاریخ زیباییشناسی کانتی و پس از کانت به ظهور رسیدهاند. هدف من این است که هم مجموعهای از کجفهمیهای مربوط به تاریخ اندیشهی جدید را که در بعضی از حوزههای علوم انسانی به صورت سنت رایج درآمدهاند. اصلاح کنم و هم صورتهای موجه و پذیرفتن برخی از مبحثهای نادیده گرفته شده و بد فهمیده شده در آن تاریخ را آشکار سازم". مباحث کتاب بدینقرار است: فلسفهی جدید و پیدایش نظریهی زیباییشناسی کانت، "ایدهآلیسم آلمانی و رمانتیسم آغازین آسمان"، "تفکراتی دربارهی عامل شناسایی (سوژه) (فیشه، هولدرلین، ونووالیس)"، "شلینگ، هنر به منزلهی افراز فلسفه"، "هگل، آغاز نظریهی زیباییشناختی و پایان هنر"، "اشلایر ماخر: هنر و تفسیر"، "موسیقی و زبان و ادبیات" و "نیچه و سرنوشت اندیشهی رمانتیک". به تصریح نگارنده: "بعید نیست که تاریخچهی نظریهی زیباییشناختی و هنر در مدرنیته به دلیل آن که میتواند پرده از روی روابط تغییر یابندهی میان کردارهای مختلف انسانی و انواع معنیهایی که آن کردارها القا میکنند بردارد، در عصر حاضر بیشترین اهمیت را داشته باشد. بیتردید هم پیشفرضهای علمیای که بر بخشهای مهم فلسفهی معاصر در سنت تحلیلی اثر میگذارند، و هم بدگمانهای مبالغهآمیز دربارهی علم و فناوری که در قسمتی از تفکر زیباییشناختی در سنت اروپایی نقشی ایفا میکنند، از جلب و جذب آن چه شاید دربارهی سنت زیبایی شناختی، بیشترین اهمیت را داشت، عاجزند. نقص و نارسایی طرح شالودهریزی قطعی فلسفه نباید لزوما یا به انکار همهی گزارشهای غیر علمی دربارهی جایگاه ما در اشیاء و امور بینجامد یا به این دعوی که اصل ذهینت در واقع، اصل سلطهی دیگریای است که در غفلت فناوری معرفی از هستی نمایان است. ذهن شناساندهای که در حد اعلای سنت زیباییشناختی آشکار میشود، ظاهرا به خطرهای سرکوب دیگریای که ممکن است از ابراز وجودش ناشی شوند، آگاه است. یکی از منابع بدگمانهای شالودهگرایی فیشته همین بود. در عین حال، این ذهن شناسانده هم به امکان فراروندگی وقوف دارد و هم به امکان خودفریبی ویرانگرانه و این هردو امکان از آنجا ناشی میشوند که او نمیتواند زمینه و بنیاد خودش باشد. چنین عقیدهای دربارهی پایگاه متزلزل عامل شناسایی در پرتو تجربهی مدرنیته، پذیرفتنیتراز هرچیز دیگری در نظرم جلوه میکند".
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
زیباییشناسی و ذهنیت از کانت تا نیچه
نویسنده:
آندرو بووی؛ ترجمه: فریبرز مجیدی
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب) , ترجمه اثر
منابع دیجیتالی :
صفحات اول کتاب
وضعیت نشر :
تهران: موسسه تالیف ترجمه و نشر آثار هنری متن,
زبان :
فارسی
شابک (isbn):
9789648802511
چکیده :
نگارنده با اشاره به دگرگونی رابطه بین هنر و فلسفه و نقش این دگرگونی در تولید موسیقی و پذیرش آن، تصریح میکند: "به منظور کمک به جبران ناچیز انگاشتن نقش زیباییشناسی، بر برخی از گرازشهای عمده دربارهی عامل انساین شناخت (ذهن شناسنده) بر استنباطهایی از هنر و زبان تاکید خواهد شد که در خلال تاریخ زیباییشناسی کانتی و پس از کانت به ظهور رسیدهاند. هدف من این است که هم مجموعهای از کجفهمیهای مربوط به تاریخ اندیشهی جدید را که در بعضی از حوزههای علوم انسانی به صورت سنت رایج درآمدهاند. اصلاح کنم و هم صورتهای موجه و پذیرفتن برخی از مبحثهای نادیده گرفته شده و بد فهمیده شده در آن تاریخ را آشکار سازم". مباحث کتاب بدینقرار است: فلسفهی جدید و پیدایش نظریهی زیباییشناسی کانت، "ایدهآلیسم آلمانی و رمانتیسم آغازین آسمان"، "تفکراتی دربارهی عامل شناسایی (سوژه) (فیشه، هولدرلین، ونووالیس)"، "شلینگ، هنر به منزلهی افراز فلسفه"، "هگل، آغاز نظریهی زیباییشناختی و پایان هنر"، "اشلایر ماخر: هنر و تفسیر"، "موسیقی و زبان و ادبیات" و "نیچه و سرنوشت اندیشهی رمانتیک". به تصریح نگارنده: "بعید نیست که تاریخچهی نظریهی زیباییشناختی و هنر در مدرنیته به دلیل آن که میتواند پرده از روی روابط تغییر یابندهی میان کردارهای مختلف انسانی و انواع معنیهایی که آن کردارها القا میکنند بردارد، در عصر حاضر بیشترین اهمیت را داشته باشد. بیتردید هم پیشفرضهای علمیای که بر بخشهای مهم فلسفهی معاصر در سنت تحلیلی اثر میگذارند، و هم بدگمانهای مبالغهآمیز دربارهی علم و فناوری که در قسمتی از تفکر زیباییشناختی در سنت اروپایی نقشی ایفا میکنند، از جلب و جذب آن چه شاید دربارهی سنت زیبایی شناختی، بیشترین اهمیت را داشت، عاجزند. نقص و نارسایی طرح شالودهریزی قطعی فلسفه نباید لزوما یا به انکار همهی گزارشهای غیر علمی دربارهی جایگاه ما در اشیاء و امور بینجامد یا به این دعوی که اصل ذهینت در واقع، اصل سلطهی دیگریای است که در غفلت فناوری معرفی از هستی نمایان است. ذهن شناساندهای که در حد اعلای سنت زیباییشناختی آشکار میشود، ظاهرا به خطرهای سرکوب دیگریای که ممکن است از ابراز وجودش ناشی شوند، آگاه است. یکی از منابع بدگمانهای شالودهگرایی فیشته همین بود. در عین حال، این ذهن شناسانده هم به امکان فراروندگی وقوف دارد و هم به امکان خودفریبی ویرانگرانه و این هردو امکان از آنجا ناشی میشوند که او نمیتواند زمینه و بنیاد خودش باشد. چنین عقیدهای دربارهی پایگاه متزلزل عامل شناسایی در پرتو تجربهی مدرنیته، پذیرفتنیتراز هرچیز دیگری در نظرم جلوه میکند".
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی تطبیقی کهنالگوی سایه در آراء یونگ و رد پای آن در غزلهای مولانا
نویسنده:
مریم اسمعلیپور ، علی محمدی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
کاشان: دانشگاه کاشان,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
روانکاوی
,
آرکی تایپ (کهن الگو)
,
عرفان اسلامی
,
کهن الگوی سایه
,
روانکاوی عرفانی
کلیدواژههای فرعی :
انسان شناسی عرفانی ,
ثنویت وجود انسان ,
03. انسان شناسی Human nature ,
ابلیس ,
الهیات عرفانی ,
ضمیر ناخودآگاه جمعی و فردی ,
علم نفس ,
روح حیوانی ,
خداشناسی(الهیات بالمعنی الاخص) ,
رذایل اخلاقی ,
اصطلاحنامه عرفان ,
مقام نفس اماره ,
علم النفس عرفانی ,
معنای عرفانی حیوانات ,
معنای عرفانی دشمن ,
فرعون در عرفان ,
چکیده :
از دیدگاه کارلگوستاو یونگ، انسانها علاوه بر ضمیر ناخودآگاه شخصی یا فردی، بخش مشترک دیگری به نام ناخودآگاه جمعی یا فرافردی دارند. محتویات این بخش از روح و ذهن را کهنالگوها تشکیل میدهند. یکی از این کهنالگوها که نزدیکترین چهره به ناخودآگاه شخصی و خودآگاهیست، «سایه» نام دارد. کهن الگوی سایه، قسمت منفی و حیوانی، غریزی، زشت، نفرتانگیز و ناپسند آدمیست. چیزی است که همه انسانها مایلاند آن را از دیگران مخفی کنند. در این مقاله، پس از نگاهی کوتاه به مکتب روانکاوی یونگ، به تحلیل و تشریح کهنالگوی سایه پرداخته شده است و با در نظر گرفتن دو نقش مثبت و منفی برای سایه، چنانکه یونگ در نظریاتش تحلیل کرده است، در آغاز واژگان و در مرحله بعد مفاهیم و مفردات مربوط به این شاخصه در زبان مولانا و سرانجام، رمزهایی که در غزلیّات شمس آمده و با این کهنالگو قابل تطبیق است، بررسی شده است. با توجه به شواهد و نتایج حاضر در متن، جنبه منفی سایه با واژگانی چون گرگ، روح حیوانی و... ، مفاهیمی مانند «وجود نداشتن جان بی سایه»، «جان کژ اندیشه و یا بد اندیشه» و رمزهایی همچون نفس، دزد، فرعون، سگ، اشتر کیندار و غول نمایان شده است. در پایان، بخش کوتاهی به وجه مثبتی که شناخت این کهنالگو به دنبال دارد، در غزلیّات، اختصاص داده شده است. بارزترین ویژگی سایه در این مورد، خودشناسی و خداشناسی است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 5 تا 28
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
هنر، الهیات و مرگ: میانآهنگهای فلسفی بین فرانتس کافکا و والتر بنیامین [پایان نامه پرتغالی]
نویسنده:
Flavio Valentim de Oliveira
نوع منبع :
رساله تحصیلی
زبان :
پرتغالی
چکیده :
ترجمه ماشینی : این تحقیق به عنوان موضوع مطالعه دو قسمت با عنوان کافکیان به ترتیب از جوزفینا، خواننده یا مردم موش، سال 1924، سال مرگ نویسنده، و داستان پس از مرگ شکارچی گراکو، به عنوان روایت های املاک منتشر شده است. . ما در این دو روایت به دنبال بررسی مسئلهای از زوال صورتهای متعالی هستیم: سنتز شده در هنر، الهیات و مرگ در درون مدرنیته. با خوانش توصیفی-فلسفی این دو روایت، رویکردی انتقادی را با فلسفه والتر بنیامین به ویژه نظریه روایت آن جستجو می کنیم. مجموعه این روایات نیز از بازسازی صحنه ادبی و فلسفی تعابیر کافکیان، مانند: خوانش صهیونیستی ماکس برود از فلسفه آرتور شوپنهاور و مارتین بوبر، طنین خوانش های کافکا از کی یرکگارد، تحلیل می شود. و نیچه و در نهایت، مجادلات بنیامین با برود و گرشوم شولم، که دلیل اصلی خنده دار آن حول خوانشی ماتریالیستی و تمثیلی از چک نویسنده است.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
کتاب تاریخ فلسفه حقوق و فلسفه اجتماعی: جلد 2: از کانت تا نیچهلم [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Gianfrancesco Zanetti, Mortimer Sellers, Stephan Kirste
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
Springer,
زبان :
انگلیسی
شابک (isbn):
9783031195457
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
ارزیابی انتقاد نیچه به امر مطلق کانت
نویسنده:
محمد عنبرسوز ، شیدا کاویانی تبریز
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
مراجع
زبان :
فارسی
چکیده :
فردریش نیچه، به عنوان یکی از تأثیرگذارترین فیلسوفان در حوزه اخلاق، در بخشی از انتقادش به اخلاقیات گذشتگان، به اخلاق فیلسوفان میتازد و آن را فاقد کارایی لازم قلمداد میکند. این جستار، با محور قرار دادن نگرش انتقادی نیچه در قبال امر مطلق، به ارزیابی نقد او نسبت به فلسفه اخلاقی کانت میپردازد و نشان میدهد که بخش مهمی از انتقاد نیچه به اخلاق مسیحی و اخلاق فیلسوفان واکنشی به امر مطلق کانت و تعمیم نهفته در آن است. لذا مسئله اصلی پژوهش پیش رو تحلیل دقیق ریشههای معرفتشناختی و روششناختی واکنش نیچه به امر مطلق کانت است. به همین منظور، ابتدا توجه افراطی فیلسوفان اخلاق به قاعده عام را در روندی تاریخی مورد توجه قرار میدهیم که از سوفسطاییان تا کانت ادامه پیدا میکند. سپس، با روش توصیفی- تحلیلی، مبانی معرفتی کانت را در برابر باورهای معرفتی نیچه بازنمایی میکنیم و امر مطلق کانت را در برابر ابرمرد نیچه، با توجه به جایگاه عقل و غریزه در اندیشه این دو فیلسوف، مورد تفسیر قرار خواهیم داد. همچنین در پایان بدین نتیجه رهنمون خواهیم شد که محور ارزش اخلاقی برای کانت امر مطلق (عمومیت اخلاق) است، در حالی که نیچه، با ارزشگذاری مجدد ارزشها، بر آن است که ملاک اخلاقی بودن فعل را سازگاری آن با اراده معطوف به قدرت معرفی کند (جنبه فردی). از دیگر نتایج این پژوهش پاسخ به یک انتقاد عمومی در فلسفه اخلاق است که نیچه را متهم به بازگشت ناخواسته به همان قاعده عمومی کانتی میکند.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 127 تا 145
مشخصات اثر
ثبت نظر
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
تعداد رکورد ها : 757
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید