جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
جستجو در برای عبارت
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 30253
وساطت پادشاهی مقدس: تغییر دین و حاکمیت در ایران مغول [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Jonathan Z Brack
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان‌نامه بر شکل‌گیری گفتمان‌های جدید درباره اقتدار و پادشاهی مقدس در ایران در قرن سیزدهم و چهاردهم متمرکز است. بررسی می‌کند که چگونه بوروکرات‌های یهودی و مسلمان (اعم از شیعه و سنی)، مورخان دربار، دانشمندان و درباریان در دربار مغول با پارادایم‌های الهیات و سیاسی ایرانی و اسلامی برای بیان، تأیید مجدد و بازتعریف الهیات سیاسی مغول از حق الهی که سرمایه‌گذاری کرده بود، آزمایش کردند. چنگیز خان و فرزندانش با کاریزمای مقدس و اتهام تسلط بر جهان. این مطالعه استدلال می‌کند که واسطه‌ها در اواخر قرون وسطی ایران، در تلاش خود برای میانجی‌گری در فهم مغول از حاکم چنگیز به‌عنوان منبعی از قانون و حکمت الهی، پایه‌های یک اصطلاح جدید پادشاهی مسلمانان مقدس را پایه‌گذاری کردند. این مطالعه بر دو عرصه تعامل و تبادل تمرکز دارد: مبارزات جانشینی سلسله‌ای، و محیط بین مذهبی، جهانی و رقابتی دربار مغول. گفت‌وگوهای مذهبی - عمدتاً بودایی‌ها، مسلمانان و یهودیان - بر سر نفوذ و دسترسی به فرمانروایان مغول با نشان دادن مهارت‌های خود در توضیح و تقویت ادعاهای حامیان خود در مورد ارث اقتدار چنگیزید به رقابت پرداختند. دلالان فرهنگی دربار مغول در ایران به طرز زیرکانه ای از مجموعه ای غنی از نوشته های سیاسی و کلامی اسلامی ایرانی-اسلامی استفاده کردند تا حامیان مغول خود را به عنوان پادشاهان قانون گذار، حاکمان مهدوی-اصلاح طلب و شاهان مقدس محمد وار معرفی کنند. پژوهش‌های اخیر ظهور نوع جدیدی از امپراطور مسلمان مقدس و مسیحی را از قرن پانزدهم به بعد به تجدید حیات جنبش‌های شیعی و هزاره‌ای و گسترش گفتمان‌های صوفیانه و غیبی در پی خلاء حاکمیتی که با سقوط خلافت به وجود آمد، اختصاص می‌دهد. به مغول‌ها در سال 1258. با این حال، این مطالعه استدلال می‌کند که درگیری مسلمانان با ادعای چنگیزیان مبنی بر اقتدار انحصاری الهی بدون واسطه بود که باعث ایجاد درک جدیدی از جایگاه سلطنت در روایت نجات اسلامی شد. بنابراین، این مطالعه اولین تحقیقی است که به کمک مفاهیم سیاسی و دلالان فرهنگی مغول در اواخر قرون وسطی ایران در تقدس بخشیدن به حاکمیت مسلمانان می‌پردازد.
بررسی فلسفه گفتار الکساندر کمبل و کاربرد آن فلسفه [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Rudy L. Morrow
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : یک بیداری مذهبی بزرگ در سال 1805 تا پایان جنگ داخلی در حال وقوع بود. بحث های مذهبی به دستور روز تبدیل شد و حداقل از نظر اهمیت با بحث های سیاسی برابری می کرد. الکساندر کمبل یکی از مناظره گران برجسته آن دوره بود. او در 12 سپتامبر 1787 در ایرلند به دنیا آمد، اما در سال 1809 به آمریکا رفت و در ویرجینیای غربی ساکن شد. در سال 1812، الکساندر و پدرش، توماس کمپبل، آنچه را که "جنبش بازسازی" نامیدند، راه اندازی کردند که در آن به دنبال اتحاد همه مسیحیان بر اساس کتاب مقدس بودند.
رسیدن به ایمان به مسیح: مطالعات موردی مسلمانان در کنیا [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
REINHOLD IMMANUEL STRÄHLER
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه فرآیند تبدیل 17 مسلمان شهری در کنیا را که تصمیم گرفتند از عیسی مسیح پیروی کنند، تجزیه و تحلیل می کند. ابتدا تغییر دین را از منظری چند رشته ای با معرفی برداشت های جامعه شناختی، روانشناختی، انسان شناختی، الهیاتی و مأموریت شناختی از چنین تغییری در وابستگی مذهبی توصیف می کند. مصاحبه های عمیق بعدی با استفاده از اصول نظریه زمینه ای تحلیل می شوند، جایی که نظریه جدید با تعامل بین داده های واقعیت، تجزیه و تحلیل و نظریه های موجود (استدلال ابداکتیو) توسعه می یابد. یافته‌های اصلی این است که تبدیل مسلمانانی که عیسی مسیح را به عنوان منجی و خداوند می‌پذیرند، فرآیندی است که در طی یک دوره زمانی، طی مراحلی با بعد شناختی و عاطفی توسعه می‌یابد. تغییرات با توجه به اعتقادات و نگرش ها به طور همزمان در چندین ویژگی یا "لایه" از هر دو بعد اتفاق می افتد. این فرآیند تحت تأثیر عوامل مهمی در قالب شرایط علّی و مداخله‌گر قرار می‌گیرد که در نتیجه پیامدهایی برای تغییر دین در قالب یک دگرگونی و همچنین در تغییر روابط با جامعه ایجاد می‌کند. جنسیت، سطح اجتماعی-اقتصادی، تحصیلات و همچنین جامعه ای که نوکیشان از آن می آیند بر این روند تأثیر می گذارند. به منظور توصیف پویایی پیچیده ای که در چنین فرآیندهای تبدیل مسلمانان در کار است، ماتریسی از فرآیندهای تبدیل ایجاد شده است که در آن حرکات چندگانه یک تبدیل در دو بعد در رابطه با شش مرحله زمانی قرار داده شده است. ماتریسی از انواع مختلف فرآیندهای تبدیل و توصیف چهار فرآیند معمولی از تجزیه و تحلیل پدیدار می شود. به منظور تسهیل فرآیندهای تبدیل، عناصر شناختی و عاطفی باید با هم مورد توجه قرار گیرند. تأثیر متقابل بین عوامل مختلف، اراده شخص و تأثیر خداوند تعیین کننده توسعه است، درکی که برای تبدیل مناسب است.
نیازهای انسان [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Gregory Wolcott
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این تحقیق در مورد نیازهای افراد انسانی است. من ادعا می‌کنم که انسان‌ها به روابطی شکوفا نیاز دارند که مبتنی بر هدیه آزادانه فضیلت عشق مهربان است. من عشق رحمت‌آمیز را به‌عنوان درگیری عاطفی واقعی یا درگیری عاطفی بالقوه با دیگری بر اساس تمایل به بخشش و/یا ارتباط با فرد نیازمند دیگر، هم به دلیل شناخت و پذیرش شخصیت دیگری و هم به‌دلیل شناخت شخصیت او تعریف می‌کنم. شخصیت خود این نیاز به عشق رحمانی از دو فراخصیصه انسان یعنی نقص و رابطه نشأت می گیرد. من همچنین ادعا می‌کنم که این نیاز به شکوفایی روابط مبتنی بر عشق رحمت‌آمیز در رابطه با یک موجود اخلاقی کامل و شایسته پرستش، که در اینجا خدا نام دارد، به‌طور کامل تحقق می‌یابد. مطلوبیت چنین رابطه‌ای ما را به ارزش این سوال می‌رساند که آیا چنین موجودی واقعاً وجود دارد یا خیر. من استدلال می‌کنم که دلایل خوبی برای ادعای وجود چنین موجودی وجود دارد، به‌ویژه با توجه به شواهدی که توسط کسانی ارائه شده است که زندگی‌شان به عشق بی‌رحمانه‌ای بی‌خود تبدیل شده است. علاوه بر این، ماهیت هدیه مانند عشق رحمانی به گونه ای است که بدون توجه به آنچه شایسته ماست ارائه می شود و فقط می توان آن را عمدی عرضه کرد. به نوبه خود، و با توجه به نقشی که در ارضای نیازهای اساسی انسان دارد، عشق رحمت‌آمیز راهی را تغییر می‌دهد که در آن زندگی خوب و جوامع خوب، از جمله آنچه به عنوان «خیر مشترک» شناخته می‌شود، تجسم می‌کنیم. به طور خاص، از آنجا که عشق رحمانی به ارزش اخلاقی اولیه تبدیل می شود و آزادی به ارزش اولیه اجتماعی تبدیل می شود که ما به دنبال برآورده کردن واقعی ترین و عمیق ترین نیاز انسان هستیم، اغلب ممکن است ملاحظات عدالت را به عنوان هدایت کننده تصمیمات اخلاقی خود تضعیف کنیم. این نتیجه گیری، هرچند چالش برانگیز و بحث برانگیز باشد، در واقع ایجاب می کند که به گونه ای زندگی کنیم که توانایی ما را در جهت دادن توجه به نیازهای انسان ها در درجه اول تقویت کنیم. علاوه بر این، کارگزارانی که با عشق رحمانی هماهنگ شده اند، نسبت به کارگزارانی که اصولاً از قواعد عدالت پیروی می کنند یا نتایجی را که اساساً مبتنی بر عدالت است، ترویج می کنند، می توانند نیازهای انسانی را در درازمدت به طور مؤثرتری برآورده کنند.
رابطه بین احکام دینی و احکام اخلاقی مسلمانان ترک مذهبی بیشتر و کمتر مذهبی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Nilay Behice Kuyel
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : Nucci و Turiel (1993) نشان داده اند که مسیحیان و یهودیان محافظه کار مسائل اخلاقی را از نظر عدالت، حقوق و ملاحظات رفاه انسانی قضاوت می کنند و در استدلال اخلاقی خود صرفاً بر احکام دینی تکیه نمی کنند. هدف از این مطالعه بررسی این بود که آیا استدلال اخلاقی مسلمانان ترک نیز نسبتاً مستقل از دستورات مذهبی است یا خیر. این مطالعه با استفاده از نظریه دامنه توریل (1983)، شباهت‌ها و تفاوت‌ها را در استدلال ترک‌های مذهبی‌تر و کمتر مذهبی‌تر در مورد مسائل اخلاقی مختلفی که قرآن به آنها اشاره کرده است (پدری که دخترش را مجبور می‌کند بدون تأیید صریح او با کسی ازدواج کند، بررسی کرد. سقط جنین، همجنسگرایی، زنا، شهادت دروغ در دادگاه، تعدد زوجات). این مطالعه همچنین بررسی کرد که آیا مسلمانان ترکیه رفتارهای مضر و ناعادلانه [مانند نقض حقوق دیگران، آسیب رساندن به دیگران (از نظر جسمی یا روانی)] را که در اسلام گناهان کبیره تلقی می‌شوند (5:8) (هاشمی، 2002) را با بهترین رفتار خداوند مرتبط می‌دانند. مجازات شدید. این مطالعه شامل 49 دانشجوی ترک مذهبی کمتر (20 مرد و 29 زن) و 49 دانشجوی ترک مذهبی بیشتر (23 مرد و 26 زن)، 18 سال یا بیشتر بود. شرکت کنندگان یک پرسشنامه خود گزارشی حاوی شش داستان را تکمیل کردند. نتایج با استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های Chi-Square و ANOVA مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها تا حد زیادی از گزاره نظریه دامنه (توریل، 1983) حمایت می کند که همه افراد از استدلال اخلاقی استفاده می کنند که تا حدی مبتنی بر عدالت و نگرانی های حقوقی است، حتی افراد بسیار مذهبی. استدلال بیشتر شرکت کنندگان مذهبی بین نگرانی های اخلاقی و مذهبی آمیخته بود. هنگام بررسی اجبار دختر به ازدواج یا تعدد زوجات، نگرانی های اخلاقی بر استدلال آنها غالب بود، در حالی که ملاحظات مذهبی بر استدلال آنها فقط برای موضوع همجنسگرایی غالب بود. اکثریت شرکت کنندگان کمتر مذهبی، مسائل را از نظر عدالت، حقوق و ملاحظات رفاه انسانی قضاوت می کردند، نه بر اساس احکام دینی. همچنین اکثر شرکت کنندگان بیان کردند که خداوند بیشتر کسانی را که حقوق دیگران را تجاوز می کنند و به دیگران آسیب می رسانند مجازات می کند. این نشان می دهد که مسلمانان ترکیه به طور مداوم به اصول عدالت، حقوق و رفاه هنگام در نظر گرفتن مسائل اخلاقی، صرف نظر از جهت گیری مذهبی، اهمیت می دهند.
مدرن بودن در لاهور: اسلام، طبقات در پاکستان شهری [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Ammara Maqsood
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه، بر اساس 14 ماه کار میدانی، لاهور طبقه متوسط را بررسی می کند، محیطی که نه تنها نگران افزایش خشونت مذهبی در کشور است، بلکه از دولت و وعده های دروغین پیشرفت آن نیز ناامید شده است. این قوم نگاری به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه چنین تنش هایی ایده هایی را در مورد تقوای شخصی و عمومی شکل می دهد که به نوبه خود بر مفاهیم مدرنیته و «زندگی موفق» تأثیر می گذارد. من حضور رو به رشد نوعی از دینداری را بررسی می کنم که بر مطالعه شخصی قرآن و سایر متون اسلامی تأکید دارد. محبوبیت فزاینده مدارس قرآن و محافل مطالعاتی، گفتگوهای علمای اسلامی مستقر در تلویزیون، و بحث در منازل حاکی از حساسیتی است که افراد را تشویق می کند تا با درک قرآن برای خود، اسلام «واقعی» و «عقلانی» را کشف کنند. اگرچه این دینداری حول محور فرد و پرورش اخلاق شخصی است، اما جنبه عمومی قابل توجهی نیز دارد. بسیاری بر این باورند که اخلاق اکتسابی اسلامی نه تنها به موفقیت دنیوی و اخروی کمک می کند، بلکه مشکلات اجتماعی مانند فساد، خویشاوندی و نابسامانی اقتصادی را نیز حل می کند. اگرچه چنین عقایدی در کنار این باور به وجود آمده است که دولت ناکارآمد است، اما با این وجود بسیاری از گفتمان های تولید شده توسط دولت در مورد دین، اخلاق و مدرنیته را بازتولید می کند. در سطح وسیع‌تر، تز من به این موضوع می‌پردازد که پاکستان طبقه متوسط چگونه خود و موقعیتش در جهان را درک می‌کند. من استدلال می کنم که ایده های غالب در مورد اسلام با افزایش ارتباط با مهاجران آسیای جنوبی در خارج از کشور شکل گرفته است و در پاسخ به دو مبارزه توسعه یافته است. اولاً، طبقه متوسط نوظهور از این دینداری برای به چالش کشیدن سلطه اخلاقی و اقتصادی نخبگان مستقر قدیمی پول استفاده می کند. دوم، نگرانی در مورد نگاه یک بیگانه انتزاعی - معمولا غرب به جهان اسلام - بازنمایی طبقه متوسط از خود را شکل می دهد.
چالش ها و چشم اندازهای دموکراتیک شدن در جهان اسلام: پاکستان [پایان نامه چک]
نویسنده:
Mazhar Hassan Bari
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : دانشگاه چارلز در پراگ، دانشکده علوم اجتماعی پراگ فرم ثبت نام کتابشناسی پایان نامه کارشناسی ارشد در برنامه I E P S 1. نام و نام خانوادگی نویسنده: مظهر حسن باری 2. عنوان پایان نامه: چالش ها و چشم اندازهای جهان اسلام: مورد دموکراتیزه شدن در جهان اسلام. پاکستان 3. عنوان فرعی: 4. سال دفاع: 2019 5. تعداد صفحات: 64. 6. خلاصه پایان نامه (چکیده مبسوط): بحث در مورد سازگاری اسلام با دموکراسی در سال های اخیر بین محافل دانشگاهی شتاب گرفته است. اغلب در چارچوب «برخورد» تمدن غربی و اسلامی. هدف اصلی این پایان نامه کمک به این بحث از طریق شناسایی چالش ها و چشم اندازهای اصلی دموکراتیک شدن در جهان اسلام است. چارچوب نظری این پایان نامه مبتنی بر نظریه های نوگرایی و اصلاح طلبی اندیشه سیاسی اسلامی خواهد بود. مفاهیم اجتهاد (استدلال مستقل) و اجما (اجماع یا توافق) به منظور پاسخگویی به سؤالات کلیدی تحقیق «آیا اصول کلیدی اسلام با ارزش‌های اصلی دموکراسی سازگار است؟» به کار گرفته می‌شود. یا «آیا اسلام ذاتاً خودکامه است؟». نتایج نظری در مورد مطالعه موردی پاکستان اعمال خواهد شد، کشوری که به تازگی به انتقال دموکراتیک مهم دیگری از قدرت از طریق انتخابات عمومی دست یافته است.
ارسطو در مورد خشم، عدالت و مجازات [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Niels Aslak Christensen
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه خوانش جدیدی از گزارش ارسطو از خشم ارائه می کند. در بلاغت، ارسطو خشم را میل دردناکی برای انتقام می‌داند که ناشی از اندکی ناشایست درک شده است. من پیشنهاد می‌کنم که جزئی‌ها را نه، همانطور که در دانش‌آموزی رایج است، به معنای محدود توهین یا تحقیر اجتماعی، بلکه به عنوان بی‌عدالتی درک کنیم. به طور خاص، در این قرائت، اندکی عملی است که بیانگر عدم توجه به ارزش اخلاقی شخص دیگری است. بنابراین، نادیده گرفته شدن، موضوع بی عدالتی است که با نگرش خاصی مبنی بر بی توجهی یا تحقیر نسبت به بیابان های اخلاقی انجام می شود. و اندکی دردناک است، نه صرفاً زمانی که متضمن آسیب باشد، بلکه به این دلیل که دیدن بیابان های اخلاقی خود به این شکل دردناک است. منطبق با این تصور از جزئی، پیشنهاد می‌کنم که مفهوم انتقام ارسطو به بهترین وجه به عنوان معیاری برای عدالت اصلاح‌کننده درک می‌شود. هنگامی که ما خواهان انتقام هستیم، آرزو می کنیم که مجرم به خاطر تخلف خود رنج بکشد و به نسبت رنجی که برای ما ایجاد کرده است رنج بکشد. با این حال، این به شکلی ساده انگارانه از مجازات گرایی نیست. برعکس، نظریه ارسطو در مورد مجازات، هم به اهداف انتقام‌جویانه و هم به اهداف اصلاحی مجازات حساس است و حاوی موادی برای آشتی دادن این دو است. به طور خاص، من پیشنهاد می کنم که انتقام برای ارسطو مستلزم آن است که مجرم نوعی دردی را احساس کند که با درد ناشی از اندک مطابقت دارد. بنابراین از آنجایی که شخص خشمگین درد رنج بی عدالتی را احساس می کند، مجرم باید در نتیجه انتقام، درد بی عدالتی نویسنده بودن را احساس کند. از این رو، مجازات موفق مجرم، یعنی انتقام قربانی، حداقل اصلاح جزئی او را پیش‌فرض می‌گیرد. که اشتباه خود را چنین تشخیص دهد و از آن پشیمان شود.
بررسی اخلاق زیست محیطی آگاه از الهیات جان مویر طبیعت‌شناس اسکاتلندی-آمریکایی و میراث او در عرصه اخلاق محیطی قرن بیست و یکم [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Jacqueline Lee Hall Broen
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : هدف این پایان نامه بررسی زندگی و ادبیات جان میور طبیعت‌شناس آمریکایی اسکاتلندی-آمریکایی است تا مشخص شود آیا مفهوم مویر از سرپرستی محیط‌زیست با باور یهودی-مسیحی ارتدکس سازگار است یا خیر و یا اینکه آیا مویر کمکی اصیل به محیط‌زیستی آگاهانه الهیات ارائه می‌کند. اخلاق با بررسی میراث جان مویر از دیدگاه خطی آگاهانه الهیات در زمینه‌های ابتکارات حفاظت شده بین‌المللی وحشی، سازمان‌های حامی محیط‌زیست، سینماتوگرافی به عنوان یک عرصه جدید اخلاقی زیست‌محیطی، و بحث‌های فرهنگی در مورد اختلالات کمبود طبیعت و تأثیر ناشی از آن بر نظارت محیط‌زیست آینده، این ارزیابی پیامدهای جداسازی میراث معاصر مویر در فعالیت‌های زیست‌محیطی را از پیدایش مبتنی بر الهیات نشان می‌دهد.
عواملی در پذیرش و پذیرش عصر خانوادگی در کلیسای LDS: مطالعه تغییر برنامه ریزی شده [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Robert Ernest Larson
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : در تلاش برای مقابله با نیروهایی که خانه را از محل نفوذ آن حذف می‌کنند، کلیسای عیسی مسیح مقدسین آخرالزمان اخیراً برنامه عصر خانواده را افتتاح کرد. این امر که از یک تاریخ پنجاه ساله تلاش برای ایجاد تمرین عصر خانه بیرون آمده است، یکی از سیستماتیک ترین و جامع ترین تلاش ها تا به امروز برای اعمال تغییر در ساختار خانواده های اعضای آن است. چنین تلاش عمدی و از پیش تعیین شده ای در جهت بهبود نظام خانواده چیزی است که دانشمندان علوم اجتماعی کاربردی آن را «تغییر برنامه ریزی شده» می نامند. عصر خانه، هنگامی که پذیرفته می شود، بسیاری از عناصر رفتاری را دارد که به عنوان «آیین خانوادگی» شناخته می شود. از آنجایی که کلیسا تلاش کرده است تا آیینی را که خود خانواده به طور معمول آن را آغاز می کند، ایجاد کند، برنامه عصر خانواده در خانه برای دانشمندان علوم اجتماعی به یک آزمایش اجتماعی جالب تبدیل می شود. خود خانواده باید در نهایت تصمیم بگیرد که تا چه حد از هر نوآوری حمایت شده استفاده کند. عوامل درون فرهنگ هر خانواده نقش برجسته ای در تعیین اینکه تا چه اندازه در معرض تأثیر عامل تغییر قرار می گیرند، ایفا می کنند. سپس این محل شروعی برای بررسی عصر خانواده می شود. در این زمینه، تحقیق حاضر دو هدف داشت: (1) بررسی الگوهای پذیرش و پذیرش عصر خانوادگی و (2) بررسی روابط بین پذیرش و پذیرش عصر خانوادگی و متغیرهای انتخاب شده خاص.
  • تعداد رکورد ها : 30253