آثار مرتبط با شخصیت ها | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
آثار مرتبط با شخصیت ها
>
03.اساتید و پژوهشگران مراکز دانشگاهی و حوزوی (ایرانی و غیر ایرانی)
>
01.اساتید و مدرسان مراکز دانشگاهی ایران
>
اساتید دانشگاههای دولتی
>
دانشگاه ایلام
>
دانشکده الهیات و معارف اسلامی
>
گروه علوم قرآن و حدیث
>
محمدرضا حسینی نیا
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
1
2
3
تعداد رکورد ها : 29
عنوان :
واکاوی رابطهمندی فرازهای آیه سوم سوره مائده
نویسنده:
سیدمحمدرضا حسینی نیا
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
مراجع
زبان :
فارسی
چکیده :
مسأله تناسب و ارتباط میان فرازهای آیۀ سوم سورۀ مائده از جمله مسائل اختلافی در بین مفسران است. برخی مفسران فراز ﴿الیَومَ یَئِسَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِن دِینِکُم فَلا تَخشَوهُم وَ اخشَونِ. الیَومَ أَکمَلتُ لَکُم دِینَکُم وَ أَتمَمتُ عَلَیکُم نِعمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الإِسلامَ دِیناً﴾ را جملۀ معترضه دانسته و قائل به عدم تناسب شدهاند، برخی نیز فراز مذکور را با فراز ﴿حُرِّمَت عَلَیکُمُ المَیتَةُ وَ الدَّمُ وَ لَحمُ الخِنزِیرِ وَ ما أُهِلَّ لِغَیرِ اللهِ بِهِ وَ المُنخَنِقَةُ وَ المَوقُوذَةُ وَ المُتَرَدِّیَةُ وَ النَّطِیحَةُ وَ ما أَکَلَ السَّبُعُ إِلاَّ ما ذَکَّیتُم وَ ما ذُبِحَ عَلَى النُّصُبِ وَ أَن تَستَقسِمُوا بِالأَزلامِ﴾ مرتبط دانسته و در عین حال وجه تناسب قابل توجهی را بیان نکردهاند. بر این اساس پژوهش حاضر با استفاده از روش توصیفی- تحلیلی، ضمن تبیین مسألۀ دانش تناسب و ارتباط جملهها، آیهها و سورههای قرآن کریم، دیدگاههای مفسران دربارۀ رابطهمندی و یا عدم ارتباط میان فرازهای آیۀ مذکور را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه دست یافته است که با توجه به عدم تحریف قرآن کریم و چینش توقیفی آیات و سورههای آن؛ بین فرازهای آیۀ مورد بحث، وجوه تناسب و رابطهمندی قابل توجهی وجود دارد.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 203 تا 216
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
تحلیل سندی و متنی دو روایت «لَا تَسُبُّوا الدَّهْرَ» و «یا دَهرُ أُفّ لَکَ» و حل تعارض آن دو
نویسنده:
محمدرضا حسینی نیا
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
چکیده
زبان :
فارسی
چکیده :
روایت «لَا تَسُبُّوا الدَّهْرَ» که به طرق مختلف از پیامبر گرامی اسلام (ص) نقل شده، به صراحت مخاطبان را از سبّ روزگار برحذر داشته و روایت «یا دَهرُ أُفّ لَکَ مِن خَلیل» که به طرق مختلف از حضرت امام حسین (ع) نقل شده، دلالت دارد بر این مطلب که آن حضرت روزگار را أفّ گفته است. در اینکه آیا واژۀ أفّ از واژگان سبّ به شمار میآید یا خیر؟ اختلاف است، در صورتی که واژۀ مذکور از واژگان سبّ به شمار آید، میان دو روایت یاد شده؛ تعارض ایجاد میشود. دانشمندان علم حدیث سه راهحلّ توقف، تساقط و جمع بین روایات را از راهحلهای تعارض برشمردهاند. نگارنده تحقیق پیشرو با استفاده از روش توصیفی– تحلیلی، ضمن بررسی سندی و متنی دو روایت مذکور، بر اساس قاعده «الجمعُ مَهما اَمکَن اُولیَ مِن التَرک»، راهحلّ جمع بین دو روایت را انتخاب کرده و به این نتیجه دست یافته است که واژة أُفّ از مصادیق سبّ به شمار نمیآید و افزون بر آن، اطلاق واژة «دهر» بر لفظ جلالة «الله» در همه موارد استعمال؛ نیازمند ادلّه و قرائن قطعی است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 85 تا 105
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
اخلاق اجتماعی مطلوب در قرآن و حدیث
نویسنده:
حسنا لطفی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
کلیدواژههای اصلی :
علوم انسانی
,
اخلاق
,
اصطلاحنامه علوم قرآنی
چکیده :
اخلاق اجتماعی، مهمترین بخش از اخلاق اسلامی که از دیر باز مورد توجه دانشمندان اسلامی بوده است. انسان به عنوان یک موجودی که نیازمند به اجتماع و ارتباط اجتماعی است به ناچار میبایست از شماری از خواستههای فردی خویش بگذرد و آن را فدای کسب همگرایی و ارتباطات اجتماعی نماید. اخلاق اجتماعی عبارت است از کلیه رفتارهای اختیاری فرد در مقابل دیگران. چه دیگران همسر، پدر و مادر و فرزندان و یا فامیلها و اقربائ شخص و یا غیرخویشان باشند. چه این رفتار به عنوان رفتار خاص شخص باشد و یا رفتار گروهی فرد (مانند رفتارهای اعضای یک حزب و یا گروه خاص در مقابل اشخاص و یا گروه ها و یا افراد دیگر). اهمیت این مقوله تا این حد است که اکثر اصول اخلاقی بازگشت به مناسبات خاص اجتماعی انسان با دیگران است، بطوری که اگر اجتماعی اصلا وجود نمیداشت و هر انسان کاملا جدا از دیگران میزیست، و هر فردی بیخبر از وجود دیگری زندگی میکرد، اخلاق اصلا مفهومی نداشت، بنابراین اخلاق از مهمترین مباحث قرآنی است، و از یک نظر مهمترین هدف انبیای الهی را تشکیل می دهد، زیرا بدون اخلاق نه دین مردم مفهومی دارد، و نه دنیای آنها سامان مییابد. بر این اساس این تحقیق با هدف دستیابی به اخلاق اجتماعی مطلوب انجام میگیرد. نتیجه اینکه چون انسان موجودى است اجتماعى، تنها در سایه اجتماع مىتواند به اهداف والاى خود دست یابد، مشکلات خود را آسانتر مرتفع کند و به سعادت مطلوب سریعتر برسد. روش تحقیق نیز در این پژوهش کتابخانهای، توصیفی، تحلیلی است و از نوع اهداف بنیادی می باشد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
کرامت تکوینی (ذاتی) انسان از منظر قرآن و حدیث
نویسنده:
اله یار ملکشاهی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
کلیدواژههای اصلی :
علوم انسانی
,
کرامت ذاتی
,
مبانی
,
کرامت
,
انسان
,
اصطلاحنامه علوم قرآنی
چکیده :
کرامت در لغت به معنی شرافت و بزرگواری و در اصطلاح به نوعی عطیهی الهی اطلاقمی-گردد،که در نهاد بشر بوده و هویتش را تشکیل میدهد، و به دو دستهی ذاتی و اکتسابی تقسیم میشود، ولی بغرنجترین مسئلهی عصر حاضر آن است که غالب تحقیقات، کرامت اکتسابی، و به ندرت کرامت ذاتی را از جنبهی مواهب معنوی مورد بررسی قرار دادهاند، که در این میان به فضلیت جسمی بشر، بر سایر مخلوقات توجهی نشده است، و هر فرقهای با داشتن نوعی پیشفهم نادرست مبادرت به تعریف بسته و درون دینی از انسان نموده، که این امر نتیجهای جز تضارب افکار و تضییع حقوق وی را در پی نداشته است. بنابراین محوریترین بحث پژوهشحاضر، استخراجملاک-های کرامت ذاتی انسان از منظرقرآن و روایات، در دو ساحت روح و جسم، و معرفی آنها به جهانیان به عنوان بهترین منشور حقوقی بشر بوده است. بر این اساس مهمترین نتایج و دستاورد-های قرآنی و روایی تحقیق حاضر عبارتنداز: تبیین و اثبات کرامت تکوینی انسان در دو بعد ظاهری و باطنی، تعریف جامع انسان بنا بر ویژگیهای فراطبیعی آن، افشای بیاعتباری دیدگاهها و رویکرد-های متعارض کرامت ذاتی انسان، پناه بردن به اجتهاد کلان، در اصلاح برخی از قوانین فقهی فرعی نادرست و قوانین بین المللی مغایر با مبانی تکریم انسانی، محور قرار دادن «انسانیت» و «عطایای ذاتی پروردگار» به انسان در برخورداری از حقوق شهروندی و نه امور فعلی که عارضیاند، بهرهمندی همهی ادیان، مذاهب، مستضعفان فکری، کافران و حتی افراد لائیک از حرمت انسانی، محوریت قرآن و روایات معتبر در استخراج مبانی کرامت، توجه به نقش ارج نهادن به منزلت انسان در خلق آثاری ارزشمند چون محبت، همدلی، وحدت و عدالت در دنیاو به ارمغان آوردن صلحی پایدار و جهانی .
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
آسیب شناسی عدم استجابت دعا از دیدگاه قرآن و احادیث
نویسنده:
جلیل نصرالهی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ایرانداک,
کلیدواژههای اصلی :
آسیب شناسی
,
قرآن
,
ارتباط
,
معارف اسلامی
,
استجابت
,
آسیب شناسی
,
حدیث
,
اصطلاحنامه علوم قرآنی
,
دعا
,
دعا
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
چکیده :
یکی از زیباترین جلوههای ارتباط انسان با خدا، دعا و نیایش یا گفت وگو با خداوند است. رابطه تکوینی و فقر ذاتی انسان نسبت به خدا، فطرت خداجویی انسان را اشباع نمیکند. لذا نیازمند ارتباط اختیاری با خداوند است که جلوهای از فقر ذاتی اوست. دعا بهترین وسیله ارتباط با خداوند میباشد. دراین پژوهش تلاش خواهد شد که در قسمت آثار دعا به بررسی فلسفه دعا، زمان و مکان دعا، تشویق به دعا، و دستاوردهای دعا پرداخته شود، در مورد شرایط استجابت دعا به بحث در مورد اقسام دعا، اهمیت دعا از دیدگاه قرآن و احادیث، برکتهای دعا و شرایط استجابت پرداخته میشود و قسمت آسیب شناسی عدم استجابت دعا را با مباحث تاخیر در استجابت دعا، موانع استجابت دعا از منظر قرآن و احادیث و آسیب شناسی عدم استجابت دعا مورد بررسی قرار خواهیم داد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نقد و بررسی تفسیر المنار در تفسیر نمونه
نویسنده:
مرتضی خلیلی زاده
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
کلیدواژههای اصلی :
نقد
,
روایات تفسیری
,
تفسیر نمونه
,
محمد عبده
,
تفسیر
,
قرآن
,
معارف اسلامی
,
قرآن
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
هنر و علوم انسانی
,
تفسیر المنار (کتاب)
,
تفسیر المنار (کتاب)
,
تفسیر المنار (کتاب)
,
رضا، محمدرشید
,
جنبه اجتماعی
,
رضا، محمدرشید
,
تفسیر المنار (کتاب)
,
آیت الله مکارم شیرازی
چکیده :
قرآن کتاب هدایت و انسان سازی است و مفسران در طول اعصار مختلف به تفسیر آن پرداخته اند، از جمله این تفاسیر تفسیر نمونه و المنار هستند. صاحب تفسیر نمونه در تفسیر خود به طور گسترده از تفاسیر مختلف استفاده کرده است، یکی از تفاسیری که صاحب تفسیر نمونه بیش از تفاسیر دیگر به نقد و بررسی آن پرداخته تفسیر المنار است. صاحب تفسیر نمونه گاهی از نظریات صاحب تفسیر المنار در تفسیر خود به عنوان مؤید نظرات خویش استفاده کرده و گاهی آنها را مورد نقد و بررسی قرارداده است بر این اساس گاهی نظرات رشیدرضا را با دلایلی از قبیل: مطابقت با قرآن، همسویی با نظرخویش، و هماهنگی با روایات معصومین تائیدكرده و گاه با دلایلی نظیر مخالفت با قرآن و سنت، و عدم صلاحیت روایات برای تفسیرآیه نقد و رد كرده است. از آنجا که هر روزگاری دارای معظلات و مشکلات و پیچیدگی هایی است و دو تفسیر نمونه و المنار براساس گرایش و رویکرد اجتماعی- تربیتی نوشته شده اند و مفسران این دو تفسیر به دنبال یافتن پاسخ برای معظلات و مشکلات اجتماعی بوده تا نیازهای جامعه و مشکلات اجتماعی عصر خود راه حل کنند و راه حلهایی ارائه داده اند به بررسی و نقد دیدگاههای تفسیر المنار در تفسیر نمونه پرداخته شده است، سپس روشها و مناهج تفسیری المنار و نمونه بررسی شده و در ادامه آراء و نظرات المنار درباره آیات اعتقادی، آیات تربیتی –اجتماعی و آیات الاحکام بیان شده است. و سپس حول محورهایی از قبیل امامت، معاد، نبوت، قضاوت و داوری، جهاد، احسان به والدین، ارث، غذای حلال، وضو، خمس و... بحث شده است. و پس از بررسی آراء و نظرات صاحب المنار درباره مباحث فوق و نقدهای صاحب تفسیر نمونه، نظر درست درباره مباحث فوق بیان شده است.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
تکریم و تنزیه انبیاء در قرآن و عهدین
نویسنده:
علی هلشی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
تکریم
,
قرآن
,
اصطلاحنامه علوم قرآنی
,
الهیات و معارف اسلامی
,
علوم قرآن و حدیث
چکیده :
یکی از بزرگترین دغدغههای بشری، رسیدن به کمال و قرب الهی است و برای نیل به این هدف پیامبرانی از سوی خدا برگزیده شدند تا چراغ راه بشریت به سوی کمال باشند. برگزیدگان الهی که مُبلِّغ دین و چراغ راه انسانیت به سوی کمال هستند از سوی برخی افراد مُغرِض در ادیان پیشین مورد بیمهری و تاخت و تاز قرار گرفته اند و دامنشان را به انواع و اقسام گناه آلوده اند، شاهد مثال آن، تهمتهایی است که در عهدین به آنها زده شده است. امروزه شاهدیم که با استفاده از آموزه هایی که در کتاب مقدس آمده، جامعهی بشری دچار بحران، تنش، جنگ و نزاع شده است. قرآن کریم به عنوان آخرین کتاب الهی، دامن همهی انبیاء را از هر زشتی و گناه، بری دانسته و خط بطلانی بر چنین توهماتی زده است. از اینرو در این پژوهش بر آن شدیم برای بشریت و همهی انسانهای آزاده تبیین نماییم که دامن انبیاء از تهمت هایی چون کفر، زنا و قتل و... بری هستند و راهبران بشریت به سوی کمالِ حقیقی، انسانهای معصوم و کامل و مورد ستایش حضرت باری تعالی هستند.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نظام انضباط هیجانی در قرآن کریم
نویسنده:
فاطمه سیفعلیئی، سهراب مروتی، محمدرضا حسینی نیا
نوع منبع :
مقاله , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
مراجع
زبان :
فارسی
چکیده :
انضباط هیجانی ترکیبی نو و بدیع، ناظر بر نظم و انضباط در حوزه هیجانات است و به احساسات کنترلشده و سنجیده نظر دارد. این پژوهش با هدف تبیین ساختار نظاممند انضباط هیجانی در قرآن و به شیوه تحلیلی توصیفی نگاشته شده است و با استناد به آیات بیان میدارد که انضباط هیجانی در قرآن دارای ساختاری کامل شامل هر چهار رکن اساسی یک شبکه نظاممند و سیستماتیک است. این پژوهش در بخش مبانی به اختصاص علم به خیر و شر واقعی به خداوند، گذرا بودن دنیا، آگاهی و احاطه خداوند بر امور، حکومت اراده خداوند، برتری در سایه ایمان، همراهی خدا، انحصار عزت در خداوند، زوال غم و اندوه به خواست خدا، بازگشت به سوی خدا؛ در بخش مقدمات ایجابی به پیروی از دستورات الهی، نیایش از روی خوف و رجاء، شادی به فضل الهی، درک زودگذری دنیا؛ در مقدمات سلبی به اجتناب از ولایت شیطان، عدم ترس از مردم؛ در بخش الزامات به صبر، کظم غیظ، بخشش، شکایت به خدا؛ و در موانع به رفتار با غیظ، کمطاقتی و شادی به غیر حق دست یافته و در نهایت شبکه مفهومی انضباط هیجانی را در قرآن کریم ترسیم نموده است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 49 تا 72
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
شاخص ها و مصادیق بخل در قرآن و حدیث
نویسنده:
پدیدآور: هانیه آذری ؛ استاد راهنما: سیدمحمدرضا حسینینیا ؛ استاد مشاور: مهدی اکبرنژاد
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
فهرست نوشتهها
فهرست منابع فارسی
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
اصطلاحنامه علوم قرآنی
چکیده :
بخل را میتوان به صورت منع و امساک تعریف کرد، خودداری نمودن و امتناع از بذل و بخشش چیزی در جایی که بر حسب دستور شرع یا عرف باید بذل شود. این ویژگی اخلاقی به یقین مورد تأیید هیچ مکتب فکریای نبوده و در واقع عقل آن را زشت و نکوهیده میشمارد. در دین مبین اسلام نیز آیات و روایات بسیاری بر مردود و مذموم بودن آن دلالت دارند. این رذیلهی اخلاقی می-تواند بر بسیاری ابعاد و زوایای زندگی انسان سایه افکنده و آن را تحتالشعاع قرار دهد؛ به عبارتی بخلورزی موارد شمول فراوانی دارد و در موارد گوناگونی میتواند گریبان انسان را گرفته و او را به امساک و خساست وادارد و این مسئله ضرورت بررسی و شناخت این امر خطیر را در ابعاد مختلف بیان میدارد. موضوع دیگر که باید بدان اشاره داشت این است که چنین طرز تفکری قهراً با صفات ناپسند دیگری همراه میگردد.که در این پژوهش با استفاده از منابع کتابخانهای و نرمافزاری و به شیوه توصیفی- تحلیلی به بررسی آیات و روایات موجود در این زمینه پرداخته شده است و نتیجه-ای که حاصل گشته اولاً شناخت این شاخصها و ویژگیهاست که از جمله آنها میتوان به حرص، دروغگویی، اباحه محرمات اشاره کرد که به ما کمک میکنند فرد یا جامعهی دچار این خصلت را بشناسیم و درواقع آن را به درستی تمییز دهیم و ثانیاً مصادیق بخل را بیان داشته که از آنها می-توان، قصور در حق نفس، اعراض از پاسداری از حق، عدم رسیدگی به خانواده را نام برد که بیانگر نمونههای عملیای هستند که بر وجود بخل در فرد یا جامعه صدق میکنند.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی دلایل رژی بلاشر در مورد کاستی قرآن
نویسنده:
سیدمحمدرضا حسینی نیا؛ نجمیه گراوند
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
اصطلاحنامه علوم قرآنی
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 209 تا 225
مشخصات اثر
ثبت نظر
1
2
3
تعداد رکورد ها : 29
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید