جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
مرور اعلام
>
آمو , آنتونی ویلیام (فیلسوف آفریقایی اصالتاً اهل غنای کنونی), 1703 1759
جستجو در
عنوان
پدیدآورنده
توصیفگر
موضوع
ناشر
زبان
نوع منبع
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی رساله تحصیلی
تاریخ
محل
جستجو در متن
همه موارد
برای عبارت
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
1
تعداد رکورد ها : 1
عنوان :
فلسفه و دریافت آنتون ویلهلم آمو: از مبدأ تا دایره المعارف [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Dwight Kenneth Lewis Jr
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
متن کامل پایان نامه
زبان :
انگلیسی
کلیدواژههای اصلی :
پایان نامه انگلیسی
چکیده :
ترجمه ماشینی : تنوع و مفهوم نژاد، هم برای تاریخ فلسفه و هم برای واقعیت سیاسی کنونی ما، دغدغه اصلی هستند یا باید باشند. در فلسفه آکادمیک، این نگرانیها در تقاضای فزاینده برای نمایندگی اقلیت در قانون، که عمدتاً سفیدپوست و مردانه هستند، به ویژه در فلسفه مدرن اولیه بیان میشود. علاوه بر این، تا کنون، مورخان فلسفه زمان لازم را صرف کشف نامهای مختلف از جمله «سیاهپوست»، «مور»، «اتیوپیایی» و غیره در اروپای مدرن اولیه نکردهاند و از آنجا به درک چگونگی شکلدهی این بازتابهای فلسفی پرداختهاند. در مورد تنوع انسانی در تحقیقاتم، آنتون ویلهلم آمو (حدود 1700 - حدود 1750)، اولین دکترای آفریقایی اروپا را در میان گذاشتم. در فلسفه (حدود 1734)، به فلسفه و دین همراه با پرداختن به تفاوت های انسانی در آثار رابرت بویل و معاصرانش. پروژه من به پرداختن به (الف) فقدان تنوع در قانون فلسفی و (ب) تحلیل تاریخی ناکافی تعاریف مختلف تفاوت های انسانی کمک می کند. تفاوت های انسانی، یعنی تفسیر مدرن اولیه از نژاد، و دانش آمو موضوعات مرتبط با یکدیگر هستند، زیرا آمو هم فیلسوف در اروپا و هم یک بومی آفریقایی است. یکی بدون دیگری قابل تحقیق نیست. بنابراین، تحقیق من تلاش می کند تا اهمیت فلسفی آمو و رابطه آن با نژاد و تفاوت های انسانی را روشن کند. من با ارائه طرحی زندگینامهای از آمو شروع میکنم که به اهداف (الف) و (ب) میپردازد، در آنجا آمو را در رابطه با ایدئولوژیهای دینی، مواضع فلسفی و بافت مدرن اولیه پیرامون بحث میکنم. در فصل بعدی که به اهداف (الف) و (ب) نیز می پردازد، گره نقد آمو از دکارت را باز می کنم. از نظر آمو، بین ذهن و احساس بن بست وجود دارد، زیرا ذهن غیر مادی (فعال) است، و احساسات لزوماً باید بر روی چیزی منفعل و مادی (بدن) رخ دهند، به این معنی که احساسات فقط توسط ذهن و از طریق ذهن قابل شناخت هستند. بدن فصل آخر که به هدف (B) می پردازد، به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه انجمن سلطنتی، تحت تأثیر انگیزه های مالی و اقتصاد انگلستان، و همچنین تجارت رو به رشد برده، نقش بزرگی در پیشبرد نظریه های «علمی» تفاوت های انسانی، به ویژه در رابطه، ایفا کرده است. به آفریقا به این معنا که انجمن سلطنتی اساساً فلسفه طبیعی را به منظره نژادپرستانه اولیه که در اوایل قرن هجدهم تجربه کرده بود، سوق داد، که در به کارگیری ادعاهای نژادپرستانه موقت و غیر متوالی ارائه شده توسط فیلسوفان قرن هجدهم، به عنوان مثال، امانوئل کانت و دیوید هیوم به اوج خود رسید. و اخراج آنتون ویلهلم آمو. پروژه من به سه طریق به فلسفه و جامعه دانشگاهی کمک می کند: (1) گنجاندن و تنوع فلسفی، (2) تاریخ سیاه پوستان، و (3) هستی شناسی تاریخی نژاد. به اعتقاد من، این رویکرد متقاطع به فلسفه است که به من اجازه می دهد تا به روش های جدید و جالبی در زمینه خود مشارکت کنم. بسیاری از مردم معتقدند که فلسفه در حال مرگ است. من معتقدم که افراد گوناگون، مانند آمو، و ایدئولوژیهای گوناگون، نفس و زندگی را به فلسفه میدهند. این به این دلیل است که همانطور که میشل دو مونتن در مقالات توضیح می دهد، ما از چیزهای ناآشنا می آموزیم.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
1
تعداد رکورد ها : 1
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید