چکیده :
ترجمه ماشینی :
"دیمون لایف زندگی را خیره کننده است.
خواندن آن به معنای ثروتمندتر شدن در کار است." -جان لولین
افشای همدستی مارتین هایدگر با رژیم ناسیونال سوسیالیستی در سالهای 1933-1934، بحثهای شدیدی را در مورد رابطه بین سیاست و فلسفهاش برانگیخت.
آیا فلسفه هایدگر نوعی ارگانیسم را به نمایش می گذارد که به آسانی به «خون و خاک» ایدئولوژیک تبدیل شده است؟ یا، بهتر است بگوییم، آیا حمایت او از نازی ها نشان دهنده عدم وفاداری اساسی به موجودات زنده است؟ دیوید فارل کرل اقتدارگرایی سیاسی هایدگر را در ناکامی او در توسعه «فلسفه زندگی» سازنده ردیابی می کند - واکنش های فوبیای او به اشکال دیگر وجود.
کرل مخالفت هایدگر با lebensphilosophie را که در هستی و زمان بیان شده است، در یک دوره سخنرانی مهم اما کمتر شناخته شده در مورد زیست شناسی نظری که در سال های 1929-1930 به نام «مفاهیم اساسی متافیزیک» ارائه شد، و در متن کلیدی اخیراً منتشر شده، مشارکت در فلسفه، توضیح می دهد.
، نوشته شده در 1936-38.
اگرچه تلاش هایدگر برای اندیشیدن به مشکلات زندگی، بازتولید جنسی، رفتار، محیط و اکوسیستم در نهایت با شکست مواجه شد، کرل معتقد است که روشهای تفکر او با این وجود وظایف مهمی را برای اندیشه ما ایجاد میکند.
با توجه به هایدگر و دور از آن، کرل موضوعات زندگی، مرگ، تمایلات جنسی و روح را همانطور که فروید، نیچه، دریدا و ایریگاری به آن پرداخته اند، بسط می دهد.
دایمون لایف به موضوعاتی می پردازد که در فلسفه های معاصر سیاست، جنسیت، بوم شناسی و زیست شناسی نظری قرار دارند.
"daimon life is life-enchancing.
to read it is to become richer in wor(l)d." –john llewelyn
disclosure of martin heidegger's complicity with the national socialist regime in 1933-34 has provoked virulent debate about the relationship between his politics and his philosophy.
did heidegger's philosophy exhibit a kind of organicism readily transformed into ideological "blood and soil"? or, rather, did his support of the nazis betray a fundamental lack of loyalty to living things? david farrell krell traces heidegger's political authoritarianism to his failure to develop a constructive "life-philosophy"―his phobic reactions to other forms of being.
krell details heidegger's opposition to lebensphilosophie as expressed in being and time, in an important but little-known lecture course on theoretical biology given in 1929–30 called "the basic concepts of metaphysics," and in a recently published key text, contributions to philosophy, written in 1936–38.
although heidegger's attempt to think through the problems of life, sexual reproduction, behavior, environment, and the ecosystem ultimately failed, krell contends that his methods of thinking nonetheless pose important tasks for our own thought.
drawing on and away from heidegger, krell expands on the topics of life, death, sexuality, and spirit as these are treated by freud, nietzsche, derrida, and irigaray.
daimon life addresses issues central to contemporary philosophies of politics, gender, ecology, and theoretical biology.