چکیده :
ترجمه ماشینی :
این پایان نامه قصد دارد نظریه های نوظهور "ریمیکس" را در گفتگو با دانش پژوهی قرار دهد تا تغییرات در تعاریف و شیوه های مرتبط با کلمه "دین" را بررسی کند.
از طریق مطالعات موردی خاص، این پایان نامه راه هایی را که برخی از خالقان، نویسندگان و تأثیرگذاران معاصر به عنوان سازندگان بودیسم معاصر ظهور کرده اند، تحلیل می کند.
به طور خاص بر اساس نقدهای دین که توسط جاناتان ز.
اسمیت، راسل تی مک کاچئون، برنت نونگبری، جین ایوامورا و دیگران مطرح شده است، نگران این هستم که چگونه افرادی که بخشی از جامعه علمی مطالعات دینی نیستند در فرآیندهای مطالعات دینی شرکت می کنند.
ساختن دین، و در این مورد، در ساختن و کمک به تغییرات در درک خاص آمریکای شمالی و اروپایی از بودیسم.
با استفاده از رویکردی که بر هنر استعاره متمرکز است و مدلی را برای مطالعه خاص ساختارهای فرهنگی از طریق تئوری ریمیکس که من remix+/- می نامم، به بررسی راه هایی می پردازم که چند رهبر تأثیرگذار از جمله استفان باتچلور، اوسامو تزوکا و جان کابات - زین، رویکردهای خاصی را نسبت به اعمال، مناسک و عقایدی که ظاهراً با اشکال تاریخی بودیسم مرتبط است، بیان می کند و از آنها دفاع می کند.
من استدلال میکنم که روشهایی که آنها ادعاهایشان را مطرح میکنند، در ارتباط با مفروضات استعاری الگودار درباره دین به بهترین وجه قابل درک است.
من همچنین راههایی را که این افراد میتوانند از فنآوریها، لفاظیها و تکنیکها استفاده کنند تا ادعای خود را – به طور مستقیم یا غیرمستقیم – مبنی بر اقتدار، اصالت و اصالت مطرح کنند، برجسته میکنم.
در نهایت، من استدلال میکنم که این رهبران نوظهور ممکن است نه تنها به عنوان نمونههایی از تغییرات بودیسم که امروز رخ میدهند، بلکه از آنچه در آینده با سرعت فزاینده اتفاق میافتد، درک شوند.
این سرعت و جهت تغییر در «مذهب» به دلیل امکانات فناوریهای دیجیتال است که روابط موجود قدرت را تشدید میکند و دیدگاههای کسانی را تقویت میکند که مانند این رهبران، ادعای برخی زبانها، فرهنگی، جغرافیایی و فناوری را دارند.
منابع به عنوان آنها در ساختن شکلی نوظهور از آنچه آنها استدلال می کنند بودیسم شرکت می کنند.
this dissertation sets out to place emergent theories of “remix” in conversation with scholarship exploring changes in the definitions and practices associated with the word “religion.” through particular case studies, the dissertation analyzes the ways that certain contemporary creators, writers, and influencers have emerged as constructors of contemporary buddhism.
specifically building upon the critiques of religion put forth by jonathan z.
smith, russell t.
mccutcheon, brent nongbri, jane iwamura, and others, i am concerned with how individuals who are not part of the religious studies scholarly community participate in the processes of constructing religion, and in this case, in constructing and contributing to changes in a specifically north american and european understanding of buddhism.
utilizing an approach that centers on the art of metaphor, and employing a model for specifically studying cultural constructs via remix theory that i term remix+/-, i explore the ways that a few influential leaders, including stephen batchelor, osamu tezuka, and jon kabat-zinn, express and advocate for certain approaches to practices, rituals, and beliefs that are ostensibly related to historic forms of buddhism.
i argue that the ways they make their claims are best understood in relation to patterned metaphorical assumptions about religion.
i further highlight the ways that these individuals are able to leverage technologies, rhetorics, and techniques in order to lay their claim – directly or indirectly – to authority, originality, and authenticity.
finally, i argue that these emergent leaders may be understood as exemplars not only of changes to buddhism that are occurring today, but of what is likely to happen in the future with increasing speed.
this speed and direction of change in “religion” is due to the affordances of digital technologies that intensify existing relations of power and amplify the views of those positioned, as these leaders are, to lay claim to certain linguistic, cultural, geographic, and technological resources as they participate in the construction of an emergent form of what they argue is buddhism.