جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
جستجو در برای عبارت
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 1
گسترش شناخت در معرفت شناسی: به سوی معرفت شناسی اجتماعی فردگرا [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Spyridon Orestis Palermos
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : هدف از پایان نامه حاضر آشتی دادن دو شهود متضاد است. یکی از جریان اصلی معرفت شناسی فردگرا و دیگری از معرفت شناسی اجتماعی. به طور خاص، معرفت شناسان جریان اصلی، با درک دانش به عنوان یک پدیده شناختی، بر فرد به عنوان موضوع معرفتی مناسب تمرکز می کنند. با این حال، آشکارا، کسب دانش بارها به نظر می‌رسد که فرآیندی اجتماعی است و گاهی تا حدی - مانند دانش علمی - که استدلال می‌شود ممکن است دانشی وجود داشته باشد که هیچ فردی به تنهایی از آن برخوردار نباشد. به منظور معنا بخشیدن به چنین ادعاهای متناقضی، من پایایی گرایی فضیلت در معرفت شناسی جریان اصلی را با دو فرضیه از فلسفه ذهن بیرونی، یعنی فرضیه های شناخت گسترده و توزیع شده ترکیب می کنم. خواندن پایایی گرایی فضیلت در امتداد خطوطی که توسط فرضیه شناخت گسترده پیشنهاد می شود، امکان درک ضعیف ضد فردگرایانه از دانش را فراهم می کند، که قبلاً بر اساس ملاحظاتی در مورد دانش گواهی پیشنهاد شده است: دانش، بارها، ماهیت دوگانه دارد. هم اجتماعی و هم فردی است. با وجود این، به شرط امکان شناخت توزیع شده و عاملیت گروهی، می‌توانیم با ارائه یک نسخه قوی از ضد فردگرایی در معرفت‌شناسی جریان اصلی، از این هم فراتر برویم. این به این دلیل است که دانش ممکن است همیشه محصول توانایی شناختی هر فردی نباشد و در نتیجه برای هیچ فردی به تنهایی قابل اعتبار نباشد. دانش، در عوض، ممکن است محصول توانایی شناختی جمعی یک عامل گروه معرفتی باشد و بنابراین، فقط به کل گروه قابل انتساب است. با این حال، هنوز توانایی - بر اساس فرضیه شناخت توزیع شده - برای تشخیص یک گروه به عنوان یک موضوع شناختی به خودی خود به طرفداران اعتبارگرایی فضیلت اجازه می دهد تا نظریه فردگرایانه دانش خود را به طور مشروع در چنین موارد شدید نیز به کار گیرند. به عبارت دیگر، معرفت‌شناسان جریان اصلی فردگرا اکنون ابزاری برای درک این ادعا دارند که p توسط S شناخته می‌شود، حتی اگر هیچ فردی به تنهایی آن را نمی‌شناسد.
  • تعداد رکورد ها : 1