جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
جستجو در برای عبارت
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 1
دیدگاه کلی به عنوان مفهوم هنجاری و وحدت بخش در رساله هیوم [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Naoki Yajima
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : پایان نامه من تلاش می کند تا با نشان دادن وحدت زیربنایی سه کتاب رساله، «رساله ای از طبیعت انسان: تلاشی برای معرفی روش تجربی استدلال در موضوعات اخلاقی»، به عنوان یک نظریه اخلاقی سازگار، بخواند. به‌ویژه، من استدلال می‌کنم که مفهوم «دیدگاه کلی» نقشی محوری در یکپارچه‌سازی رساله ایفا می‌کند، که در وهله آخر ثابت می‌شود که در مورد هنجارگرایی است. بیشتر از همه، من شباهت معرفت شناسی هیوم و نظریه اخلاقی او را روشن می کنم. من تلاش می‌کنم نظریه اخلاقی هیوم را به‌عنوان آنچه «ساخت‌گرایی ادراکات» می‌نامم ارائه کنم. من با کاوش در معرفت شناسی هیوم و مفهوم عرف او که اساساً به عنوان یک اصل ثبات درک می شود، شروع می کنم. من روشن می کنم که عرف عبارت است از شناخت یک ادراک خاص در ارتباط با سایر ادراکات مشابه. من ادعا می‌کنم که منظور از دیدگاه کلی این است. سپس نشان می‌دهم که عرف اساس نظریه علیت هیوم است، جایی که مفهوم عرف نقش اصلی را در تجسم دیدگاه کلی ایفا می‌کند. من نشان می دهم که به دلیل توسعه عرف، نظریه علیت هیوم با نظریه او در مورد ادراک اجسام خارجی مرتبط است، که درک ما را از شرایط فیزیکی کامل می کند. در فصل‌های بعدی من استدلال می‌کنم که نظریه همدردی هیوم باید به عنوان یک اصل اجتماعی‌پذیری درک شود که هم به دارایی‌ها و هم به رفتار انسانی ارزش مشترک می‌دهد. در مرحله بعد، نظریه عدالت هیوم را به عنوان یک اصل تنظیم کننده تعامل اجتماعی که بر مالکیت به عنوان علیت متمرکز است، توضیح می دهم. من استدلال می‌کنم که عدالت نیروی الزام‌آوری فراتر از منافع شخصی اعمال می‌کند، زیرا نیروی هنجاری آن ناشی از احساس ثبات حاصل از ادراکات فیزیکی است. سپس، نظریه هیوم در مورد وعده را مورد بحث قرار می‌دهم که تعامل آینده بین مردم را تنظیم می‌کند. در نهایت نشان می‌دهم که به دلیل اقتدار عرف، حکومت مجاز است که بیعت مردم را مطالبه کند، همانطور که یک بدن خارجی برای تثبیت ادراک علّی لازم است. پایان نامه من نشان می دهد که دیدگاه کلی با برقراری رابطه ای پایدار بین انسان ها و شرایط او: جسمی، روانی، اخلاقی و سیاسی، شالوده اخلاق را فراهم می کند.
  • تعداد رکورد ها : 1