جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
جستجو در برای عبارت
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 1
امر استعلایی در زیبایی‌شناسی الهیاتی هانس اورس فون بالتاسار و اهمیت آن برای زیبایی‌شناسی آکادمیک چینی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Sheng-Yu Peng
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه گفتگوی بین زیبایی شناسی الهیاتی هانس اورس فون بالتاسار و زیبایی شناسی آکادمیک چینی را آغاز می کند. ما تنش بین زیبایی‌شناسی و مذهب را در زیبایی‌شناسی آکادمیک چینی شناسایی می‌کنیم، و استدلال می‌کنیم که گفت‌وگو با کار فون بالتاسار این پتانسیل را دارد که به توسعه زیبایی‌شناسی آکادمیک چینی با توجه به غلبه بر آن تنش کمک کند. به منظور ایجاد زمینه ای برای گفت و گو، زیبایی شناسی الهیاتی فون بالتاسار در بخش اول بررسی می شود. زیبایی شناسی الهیاتی او نشان می دهد که زیبایی اصیل را هرگز نمی توان به طور کامل با دیدگاهی مبتنی بر زیبایی شناسی مدرن، زیبایی شناسی که خود را به مقولات دنیوی محدود می کند، توضیح داد. بلکه زیبایی اصیل فقط از زیبایی شکل مسیح ناشی می شود که در آن دین و زیبایی شناسی همگرا می شوند. در بخش دوم، تنش بین دین و زیبایی‌شناسی را در زیبایی‌شناسی آکادمیک چینی بررسی می‌کنیم. خاستگاه و تأثیر زیبایی‌شناسی آکادمیک چینی از اعلامیه‌ی کای یوان پی که خواستار «جایگزینی زیبایی‌شناسی به جای دین» بود، ناشی می‌شود. از نظر کای، با دیدگاهی مبتنی بر زیبایی‌شناسی مدرن، زیبایی‌شناسی و دین مواضع مخالف و ناسازگاری را اشغال می‌کردند. عوامل اجتماعی و تاریخی، به عنوان مثال، ایدئولوژی مارکسیستی مورد حمایت دولت نیز به دشمنی با مسیحیت کمک می کند. ما استدلال می کنیم که به دلیل فقدان بعد استعلایی، در نتیجه رد زیبایی الهی و بسیار الهی، توسعه بیشتر زیبایی شناسی آکادمیک چینی ممکن است متوقف شود. در نهایت، در بخش سوم، ما شروع گفتگو بین زیبایی‌شناسی الهیات فون بالتاسار و زیبایی‌شناسی آکادمیک چینی را بیان می‌کنیم. ما استدلال می کنیم که با گفت و گو با زیبایی شناسی الهیات فون بالتاسار، زیبایی شناسی آکادمیک چینی ممکن است به طور بالقوه یک بعد متعالی در شناخت زیبایی اصیل، زیبایی الهی به دست آورد. در شناخت زیبایی واقعی، ما استدلال می کنیم که پیشرفت واقعی در زیبایی شناسی آکادمیک چینی ممکن است حاصل شود.
  • تعداد رکورد ها : 1