جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
جستجو در برای عبارت
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 15
معاد؛ بازگشت به جدی ترین زندگی
نویسنده:
اصغر طاهر زاده
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
اصفهان: لب المیزان,
نگاه الهیاتی ما به ویروس کرونا
سخنران:
نوع منبع :
صوت , سخنرانی
خویشتن پنهان
نویسنده:
اصغر طاهرزاده
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
اصفهان: لب الميزان,
چکیده :
خویشتن پنهان(شرح ده نکته از معرفت نفس) فهرست مطالب مقدمه. 11 جلسه اوّل، جايگاه معرفت نفس.... 15 برخورد غائبانه با خود. 16 جايگاه معرفت نفس در ارتباط با واقعيت.... 18 1- معرفت‌نفس؛ معرفت به معلوم زنده. 19 سير به سوي غايت معرفت.... 23 ضرورت تغيير نگاه. 24 2- حضور در عالَمِ انسان ديني... 26 نظر به وَجه پايدار انسان‌ها 29 3- معرفت نفس طريق معرفت حق.. 31 4- معني حضور همه‌جانبه‌ي خدا 32 5- «انسان» محل ظهور اسماء الهي... 33 6- تفکيک «خود» از «ناخود». 35 7- معرفت به حقيقت جامع.. 37 8- حقيقتي غير قابل شك‌..... 37 9- معرفت نفس؛ مقدمه‌ي معرفت به توحيد.. 39 معرفت نفس در منظر علامه طباطبايي«رحمة‌الله‌عليه». 41 جلسه دوم، حقيقتِ انسان؛ ماوراء بدن.. 59 معرفت نفس؛ معرفتي تجربي... 59 ادراكات، مخصوص «من» است، نه «تن». 63 بيهوشي... 65 تجرد نفس از نظر قرآن.. 66 «من» مي‌خوابد يا «تن»؟. 67 «من» كجاست؟. 69 تدبير از راه دور. 71 موانع ارتباط با خود. 74 اولين قدم. 76 جلسه سوم، نفس انساني فوق زمان و مکان.. 77 پيام بزرگ رؤياي صادقه. 78 رؤيا 80 چگونگي رؤيا 82 عوامل مؤثر در رؤيا 84 راز رؤياي حق.. 87 ميزان حقانيت خواب‌ها 89 خواب چپ.... 92 انوع رؤيا 93 رؤياهايي كه تذكردهنده است.... 94 رؤياهاي سه‌گانه. 96 نقش عقايد در رؤيا 98 كتاب‌هاي تعبير خواب... 102 معني «حقيقت» در خواب... 104 جلسه چهارم، تن؛ محل ظهور حالات «من». 105 راز زمان‌ها و مکان‌هاي مقدس.... 105 بدن در قبضه‌ي نفس ناطقه. 108 راز حفظ بعضي بدن‌ها بعد از مرگ..... 113 تفاوت مرگ‌ها 114 چرا خواب نمي‌بينيم كه مي‌ميريم؟. 115 پيوند اعضاء. 117 چگونگي ارتباط نفس ناطقه با عقل و قلب و خيال.. 120 نفس ناطقه در علم «اخلاق» و در «معرفت نفس». 123 نظر به باطن حوادثِ آينده در خواب... 127 جلسه پنجم، انسان، بدون بدن زنده‌تر است.... 129 اهميت معرفت به نفس.... 129 انسان فقط هست.... 130 نظر به خود، آزاد از مفهوم. 132 انسان، بدون بدن زنده‌تر است.... 133 شواهدي بر آزادي از بدن و حيات شديدتر. 135 مرگ يا بيداري... 136 مي‌بينيم که مي‌ميريم.. 137 علت غفلت از قيامت.... 142 احساس حيات... 142 جلسه ششم، راز مرگ و انواع آن.. 145 «تن»: ابزار كمال «من». 146 تجرد نسبي نفس ناطقه. 147 محبتِ «نفس ناطقه» به «تن». 149 گرايش تكويني و تشريعي... 151 مرگ تكويني و مرگ تشريعي... 152 نمونه‌اي از دقت علمي... 154 انواع مرگ..... 156 انواع مرگ طبيعي... 158 مرگ طبيعي انساني... 159 تعادل در انسانيت.... 161 «فرشته‌ي قبض روح» در «مرگ طبيعي». 165 مرگ طبيعيِ حيواني... 167 تأخير در مرگ..... 169 مرگ غير طبيعي... 171 مرگ به جهت يأس نفس.... 173 جلسه هفتم، حضور كامل نفس در بدن.. 189 معناي «فوق مكان و زمان» بودنِ نفس.... 189 انسان فقط «هست». 191 يقيني‌ترين معلوم. 193 وقتي «مَن» گُم مي‌شود. 197 حضورِ «كامل» نفس.... 199 احساس حضور در بدن! 201 هم اکنون انسان در قيامت حاضر است.... 204 حضور کامل و تمام نفس در بدن.. 209 نتايج بحث.... 211 هر كه مجردتر است، حاضرتر است.... 214 حضور مطلق حضرت حق.. 216 تشکيکی بودن تجرّد. 217 فرق «حضور» با «ظهور». 219 جلسه هشتم، تفاوت حضور و ظهور مجردات در عالم.. 221 رابطه‌ي نفس ناطقه و قواي آن.. 223 حضور و ظهور خدا در عالم.. 226 آفات غفلت از اسماء الهي... 229 نفس ناطقه و تجلي قوا 231 آفات تعلقات دنيايي... 233 خدا، نزديک‌ترين حقيقت.... 237 وجود خدا مانع وجود ما نيست؟. 239 راه احساس نزديکي خدا 240 شرايط درک امام عصرg..... 241 نحوه‌ي نظر به «الله» از طريق موجودات... 242 جلسه نهم، چگونگي حضورِ مجردات در عالم.. 249 ماده مزاحم حضور مجرد نيست.... 249 نكته‌ي نهم : وحدتِ نفس: نمودي از وحدتِ حق.. 261 معناي «جامع»و«وحدت». 262 مقام فناء في الله.. 264 درک مقام احديت.... 267 چگونگي قربِ به خدا 269 نزول ملائکه در شب قدر. 270 چگونگي غلبه‌ي شيطان بر انسان.. 271 حقيقت انسان.. 274 نمودهاي وحدت ذاتي نفس.... 275 مغالطه‌اي بين اراده‌ي تشريعي و تکويني... 277 نفس ناطقه نمونه‌اي از ايجاد‌كردن.. 278 ربط «عالمِ خلق» با «عالَمِ امر». 282 جلسه دهم، نفس ناطقه و معنی برزخ و عذاب قبر. 289 معنی قبر. 290 رابطه‌ی قبر برزخي با قبر خاكي... 293 بهشت برزخي؛ باب بهشت موعود. 294 صراط و ظهور باطن افراد. 295 فشار قبر. 297 جسمانی‌بودن معاد. 299 تعلقِ «نفس ناطقه» به «تن»، بعد از مرگ..... 303 وسعت روح انساني... 306 رابطه‌ی روح انسان با خدا 308 مقام بينابينی انسان.. 309 نتايج شناخت وسعت نفس.... 311
صلوات بر پیامبر (ص) عامل قدسی شدن روح
نویسنده:
اصغر طاهرزاده
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
اصفهان: لب الميزان,
چکیده :
"در نوشتار حاضر، فضیلت صلوات از دیدگاه قرآن و تفاسیر و منابع اهل سنت بازگو شده است. بر این اساس مطالب كتاب مشتمل است بر معرفی آل محمد (ص)، مشتركات پیامبر و آلش، دلالت صلوات بر پیامبر و آلش بر اساس نصوص و متون اهل سنت، و كیفیت فرستادن صلوات."
ماه رجب، ماه يگانه شدن با خدا
نویسنده:
اصغر طاهرزاده
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب) , کتابخانه عمومی
وضعیت نشر :
اصفهان: لب الميزان,
چکیده :
کتابی کوتاه و موجز و حاوی نکاتی برای استفاده ی بهتر از این ماه پربرکت می باشد. مولف این کتاب کوشیده تا نکاتی را از روایات و علمای ربانی بیاورد تا جایگاه توجه به ماه رجب را در سعادت دنیوی و اخروی واضح کند و به فراخور اعمالی را نیز ذکر و توضیح داده است. برخی عناوین این کتاب: شرح کوتاه حدیث معروف به حدیث فرشته داعی، ماه رجب ماه امنیت از غضب الهی، اعمالی سادهو برکاتی بزرگ، سلوک بی س و صدا ، راه بدست آوردن توفیق انجام اعمال این ماه … کتابچه «ماه رجب، ماه یگانگی با خدا»؛ سخنرانی استاد طاهرزاده در جمع افرادی است که مایل بودند با آگاهی بیشتر نسبت به مقام ماه رجب و آداب و اذکار آن نهایت استفاده را از این ماه عظیم الهی ببرند. در این بحث سعی شده ابتدا جایگاه ماه رجب در متون روایی، خوب تبیین شود و سپس جایگاه اذکار و اعمال این ماه در سلوک یک انسان سالک مشخص گردد، تا مؤمنین دانسته و آگاهانه نسبت به آن اعمال برخورد کنند و صرفاً مشغول آداب قالبی آن ماه نگردند.
ادبِ خيال، عقل و قلب
نویسنده:
اصغر طاهرزاده
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
اصفهان: لب الميزان,
چکیده :
كتاب حاضر مشتمل بر دو فصل است. فصل اول: ادب خيال، عقل و قلب و فصل دوم: ضرورت مطالعه و نحوة آن. هدف نويسنده در اين كتاب اين است كه اولاً مراتب وجودي انسان را تبيين نموده و ثانياً به اولويت تربيت آنها بپردازد. مراتب وجودي انسان عبارتند از: مرتبة جسم ـ مرتبة خيال ـ مرتبة عقل و مرتبة قلب. انسان بايد ابعاد وجودي خود را در مسير صحيح رشد دهد و بداند هر بعدي را كه تعطيل كند به همان اندازه ناقص مي‌ماند و از تعادل همه جانبه محروم مي‌شود. هرچند بعضي از ابعاد در حكم مقدمه‌اند، و بعضي از آنها اساس شخصيت‌ ما را تشكيل مي‌دهند، به همين جهت مي‌توان با جايگزيني بعضي موضوعات، جواب بعضي از ابعاد خود را داد ولي بعضي از آن‌ها اصلاً جايگزين بردار نيست؛ و اگر تقويت نشود، انسان ناقص مي‌ماند. مؤلف دربارة جسم مي‌نويسد همين جسم ـ بعنوان بعدي از ابعاد وجود انسان ـ اگر در جاي خودش بكار گرفته نشود، انسان ناقص مي‌ماند. جاي جسم در تربيت شخصيت انسان بايد مشخص باشد و بعنوان بعدي از ابعاد وجود انسان مورد توجه قرار گيرد. يك بعد ديگر از ابعاد وجود انسان، «بعد خيال» اوست. اين بعد هم در جاي خود مي‌تواند بسيار مفيد باشد، هر چند اگر مديريت نشود و جهت‌گيري‌هاي لازم را پيدا نكند انسان را به شدت به زحمت مي‌اندازد. خيال را مي‌توان تربيت كرد و جهت داد، تا نه تنها عامل سرگرداني ما نشود بلكه موجب تشويق ما به سوي خوبي‌ها گردد، به همين جهت خيال را نبايد سركوب كرد بلكه بايد تلاش كرد در جهتي صحيح شكوفا گردد. از ديگر ويژگي‌هاي خيال علاوه بر اينكه ماية نشاط و شعف معرفي مي‌شود، منشأ بودن آن براي كثرت‌هاست. خيال ادب شده مي‌تواند وحدت را در صورت كثرات ببيند. اگر قوّة خيال به طور صحيح ادب و تربيت نشود، اسير امور جزئي و كثرات مي‌گردد. اما راه تطهير و تربيت خيال، عقل و قلب است. در ادامه بعد سوم وجود انسان يعني همان «عقل» مطرح و بررسي مي‌شود. عقل همان استعداد و توانايي فهم حقايق از طريق استدلال است. عقل به كمك استدلال مي‌فهمد كه حقايقي در اين عالم هست و قلب ازطريق تزكيه مي‌تواند با وجود آن حقايق مرتبط شود. راه ادب قوة عقل نيز آن است كه انسان پير و استدلال باشد و بدون دليل چيزي را قبول نكند و اجازه ندهد احساسات و عواطف او را تحريك كنند. چهارمين بعدي كه بررسي مي‌شود «قلب» است. نويسنده معتقد است راهي كه انبياء و اولياء طي مي‌كنند و عرفا نيز از آن‌ها پيروي مي‌نمايند روش قلبي و به صحنه آوردن هرچه بيشتر قلب است. اما دربارة راه ادب قلب گفته مي‌شود بايد در عين رشد عقلي و توجه به حقايق عالم، بايد وارد تزكيه‌هاي شرعي شد. فصل دوم كتاب درصدد توضيح آن است كه اولاً مطالعه كردن صرفاً يك امر ذهني و به معناي حفظ اطلاعات نيست بلكه به معناي هم افق شدن با جبرئيل (ع) است. وقتي كتاب‌هايي را مطالعه كرديم كه نويسندگان آنها قصة اشراقات و تفكرات خود را به رشتة تحرير در آورده‌اند، از طريق آن نوشتارها به تفكر مي‌نشينيم و در نتيجه نقس ما با تفكر بر روي آن متون، به سوي عالم عقل سير مي‌كند، و از طريق آن سير، به قول فيلسوفان به عقل فعاّل مي‌رسد كه در اصطلاح دين همان جبرئيل(ع) است، ثانياً اين مهم تبيين مي‌شود انسان بايد در طول مطالعات خويش در حوزة معارف اسلامي فقط بايد از آثار افرادي استفاده كند كه اصطلاحاً داراي «عالم» باشند. به عبارت ديگر اگر انسان بخواهد سير كند و با ملكوت عالم انس بگيرد بايد سعي كند كتاب‌هاي دانشمنداني را بخواند كه خودشان داراي يك عالم و فضاي معنوي هستند و صرفاً مجموعه‌اي از اطلاعات مفهومي نمي‌باشند. در اين راستا از كساني كه در علوم و معارف اسلامي صاحب آثار گوناگون هستند نام برده مي‌شود همچون: دكتر شريعتي، دكتر سروش، علامه جعفري، آيت‌الله جوادي، امام خميني(ره)، ملاصدرا و غيره. سپس توضيح داده مي‌شود كه برخي از اين دانشمندان داراي عالم روحاني و يكسري مشهودات و دارايي‌ها هستند و لذا بايد خود را با آثار ايشان انس داد. اما علمايي كه كتاب‌هايشان صرفاً مجموعه‌اي از اطلاعات بدون روح و مباحث پراكنده و مفهومي است، انسان را دچار كثرت و بي‌عالمي مي‌كنند، به عبارت دقيق‌تر مي‌توان گفت اين فصل دربارة روش أخذ و انتخاب الگوهاي ديني بحث مي‌كند و نشان مي‌دهد چرا بايد يك عالم را بعنوان الگو انتخاب كرد و به چه دليل عالم ديگر را بعنوان الگو نبايد پذيرفت. اين كتاب بهترين الگوهاي ديني براي كسب معارف حقيقي اسلام را امام خميني(ره) علامه طباطبايي، آيت‌الله جوادي آملي، علامه حسن‌زاده آملي، و شهيد مطهري معرفي مي‌كند.
جایگاه جن ، شیطان و جادوگر در عالم
نویسنده:
اصغر طاهرزاده
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
اصفهان: لب الميزان,
چکیده :
جایگاه جن ، شیطان و جادوگر در عالمتوسط : اصغر طاهرزادهناشر : لب المیزانتاریخ نشر : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ چاپ اولتعداد صفحات : ۸۶توضیحات : واقعیت این است که همیشه انسانها در صدد بودند تا از رازهای عالم وجود پرده بردارند تا بتوانند از تاثیر و نقش انها در زندگی خود بهره گیرند و با ملکوت مانوس باشند. البته در این میان کسانی هستند که عطش زیادی در این کار دارند و طالب نفس اماره هستند و … در این کتاب نویسنده سعی کرده به کمک قرآن و روایات و دلایل حکمی جایگاه جن، شیطان و جادوگر را در عالم مشخص کند تا نه تنها مرز خرافه با حقیقت روشن شود، بلکه خواننده با معارف بلندی در موضوع امور غیبی آشنا گردد و بتواند با پیگیری این امور جهت زندگی خود را به سیره ی اولیای دین نزدیک کند.
خطر مادی‌شدن دین
نویسنده:
اصغر طاهرزاده
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
اصفهان: لب الميزان,
چکیده :
باسمه تعالی ۱- بحران معنویت، بزرگ‌ترین بلایی است که همواره بشر گرفتار آن بوده است و فقط از طریق انبیاء و شریعت الهی قابل رفع است. مشکل وقتی همچنان ادامه می‌یابد که بشریت به جای آن که دست به دامن دین بزند و خود را از آن بحران نجات دهد، پای دین را می‌گیرد و پایین می‌کشد و دین را مادی می‌کند. مؤلف محترم سعی کرده است آفات مادی‌شدن دین را تبیین کند و بنمایاند چگونه با مادی‌شدن دین دریچه‌هایی که بنا بود بشریت از طریق انبیاء بر روی خود بگشاید، بسته می‌شود. ۲- در این کتاب سعی شده تا روشن شود وقتی دینِ خدا مادی گشت دیگر توان تغذیه‌کردن جان جامعه را ندارد و جان‌ها نمی‌توانند شیفته‌ی آن دین بشوند و امیال دنیایی خود را به پای دین الهی بریزند و در نتیجه دینداران، در عمل در عین حفظ ظاهر دین، از نتایج مهمی که از طریق دین می‌توانند به‌دست آورند، محروم می‌شوند. ۳- در باره‌ی نقش اهل‌البیتh در دین، مؤلف محترم توجه خاصی را با مخاطب خود در میان می‌گذارد و روشن می‌کند جایگاه اهل‌البیتh به عنوان واسطه‌های فیض، تماس با باطن دین است و از این طریق دین را از مادی‌شدن نجات می‌دهند و در آن حال دیگر احکام الهی قراردادهایی نیست که به تشخیص خلیفه و بنا به مصلحت وقت تغییر کند. ۴- از نکات ظریفی که مورد بحث قرار گرفته تفاوت اجتهاد بر دین واجتهاد در دین است و تأکید بر این‌که چرا در اجتهاد نوع اول، دین مادی می‌شود در حالی که در اجتهاد نوع دوم - که اجتهاد در دین است و نه بر دین- راه دینداری با ظرافت هرچه تمام‌تر هموار می‌گردد و حیات دینی حیاتی فعّال و نشاط‌آفرین خواهد بود. ۵- به جهت اهمیت موضوع بر آن شدیم که بحث «سنت سقوط تمدن‌ها از نظر قرآن» را به مباحث «مادی‌شدن دین» اضافه کنیم تا ضمن تکمیل بحث، افقی در مقابل خوانندگان گشوده شود که هلاکت تمدن‌ها به‌خصوص تمدن غرب چه شاخصه‌هایی دارد و جایگاه آن در سنن جاری در هستی کجاست؟ به امید آن‌که این کتاب بتواند در حدّ خود تذکری باشد جهت جلوگیری از فروافتادن جامعه در دین مادی‌شده.
جایگاه و معنی واسطه فیض
نویسنده:
اصغر طاهرزاده
نوع منبع :
کتاب
منابع دیجیتالی :
وضعیت نشر :
لب الميزان,
چکیده :
۱- گفتگو از حضرت صاحب‌الزمان(عج) به نحو صحیح و با تصور واقعی، موجب آمادگی برای انتظار حقیقی و تحقق آن و در نتیجه ظهور با برکت حضرت می‌شود و لذا بر هر مسلمان معتقد به وجود و ظهور آن حضرت لازم است که در راستای معرفی صحیح فرهنگ مهدویت و انتظار، هیچ‌گونه کوتاهی به خود راه ندهد. ۲- فروپاشی کمونیسم و سقوط لیبرالیسم در دره ابتذال و خودکامگی امپریالیسم، دفتر تمامی تئوری‌های سیاسی اجتماعی را که مدعی اصلاح آینده بشر هستند فرو بست و به همین جهت قرن اخیر را قرن فقر تئوری‌ها می‌دانند و معتقدند هرگز بشر تا این اندازه دچار ضعف تئوری نبوده است، زیرا دیگر حرفی برای گفتن ندارد، و این است که به‌خوبی احساس می‌شود اگر بشریت به خود آید زمینه برای ظهور حجت خدا (عج) فراهم است. غفلت از معرفت و تصور صحیح از حجّت حی خداوند(عج)، موجب در پرده‌شدن آن حضرت و عامل ادامه سرگردانی جهان خواهد بود. حال چه این غفلت به جهت ضعف تئوریک باشد، و چه به جهت انحراف از موضوع، و تقلیل‌دادن مطلب در حدّ جشن پانزده شعبان. و به‌واقع اگر تا این حدّ از نظر معرفتی از موضوع مهدویت وانتظار غفلت نمی‌شد، وضع مسلمین تا این اندازه بحرانی نبود و تنها چاره نجات جهان در حال حاضر روی‌آوردن و آویختن به دامن حجّتی است که به تمامی در برابر حجّت‌های غیر الهی و غیر حقیقی می‌ایستد، و از تمامیت فرهنگ معنوی حمایت می‌کند. ۳- کتاب حاضر سعی دارد با توجه به نکات فوق؛ اولاً: به کمک متونِ آیات و روایات مربوطه تصور صحیحی نسبت به نقش حضرت حجت(عج) ارائه دهد. ثانیاً: با نظر به انقلاب اسلامی به عنوان دوره گذار از وضع موجود جهان به وضع مطلوب، نظرها را متوجه تمدن اسلامی نماید تا مسئله انتظارِ فرج هرچه کاربردی‌تر وارد زندگی امروزین مسلمانان گردد و فعالیت نسل جوان به جای فروافتادن در ظلمات روزمرّگی آخرالزمان، به زندگی فعّال منتظران پیوند بخورد. ۴- سخنران محترم در دو مبحث از این کتاب به شرح و تبیین فرازهایی از دعای ندبه پرداخته تا بتواند نمونه‌هایی از فرهنگ انتظار و نتایج آن را در حین بحثِ خود روشن کند و این کار غیر از کاری است که در شرح بر دعای ندبه تحت عنوان «دعای ندبه؛ نظر به فردایی نورانی» انجام داده، زیرا که در شرح دعای ندبه موضوعْ از زاویه دیگری مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و سعی در رعایت انسجام کلی دعا و توجه به پیام کلی آن می‌باشد. ۵- پس از تدوین کتاب «مبانی معرفتی مهدویت» در رابطه با «براهین وجود و چگونگی حضور و ظهور حضرت حجت(عج) در هستی» مجموعه مباحثی که در این کتاب پیش رو دارید سخنرانی‌های استاد در رابطه با«تبیین مقام واسطه فیض‌بودن وجود مقدس حضرت صاحب‌الامر(عج)» است که از نوار پیاده شده و پس از تکمیل مباحث توسط خود ایشان، به صورت کتاب حاضر خدمت عزیزان عرضه می داریم، باشد که إن‌شاءالله درآینده بتوانیم در موضوع مهدویت از زاوایای دیگر کتاب‌هایی را خدمت عزیزان عرضه نماییم.
  • تعداد رکورد ها : 15