جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
مرور کلید واژه ها
>
متافیزیک تجسد
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
1
تعداد رکورد ها : 1
عنوان :
زمانیابی برای خدا - بررسی رابطه خدا با زمان از طریق متافیزیک تجسد [پایاننامه انگلیسی]
نویسنده:
Emily Grace Paul: امیلی گریس پل
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
متن کامل پایان نامه
زبان :
انگلیسی
کلیدواژههای اصلی :
آموزه ی تجسد مسیحی (آموزههای دین مسیحیت)
,
آموزه ی تجسد مسیحی(دامنه ادیان پیشرفته)
,
آموزه ی تجسد مسیحی
,
آموزه ی تجسد مسیحی
,
آموزه ی تجسد مسیحی
,
نسبت خدا با زمان
,
آموزه ی تجسد مسیحی (آموزههای مسیحی)
,
متافیزیک تجسد
چکیده :
ترجمه ماشینی: در این پایان نامه، من از متافیزیک تجسم به عنوان دریچه ای برای بررسی چگونگی ارتباط یک خدای مسیحی با زمان استفاده می کنم. بخشهای (i) - (iii) به نوبه خود با جنبه یا عنصر خاصی از تجسم سروکار دارند. هر بخش بررسی میکند که آیا و چگونه یک خدای بیزمان (زمانی) و یک خدای موقتی، به ترتیب میتوانند آن عنصر تجسمی خاص را توضیح دهند. این عناصر عبارتند از «تجسد» پسر خدا. پسر متجسد کاملاً الهی، کاملاً انسانی و یک شخص است. و جلال پسر من استدلال می کنم که یک خدای موقت با هر سه جنبه مهم تجسم سازگار است. به طور مشابه، اگر خدا زمانمند باشد، استدلال میکنم که اگرچه میتوانیم به طور بالقوه «تجسد» پسر را معنا کنیم، نمیتوانیم دو عنصر دیگر تجسم را توضیح دهیم. بخش (IV) از این تعهدات تجسمی یک گام به عقب برمیدارد، و بحثهایی را درباره ماهیت زمان در نظر میگیرد: بحث رابطهگرایی در مقابل ماهیتگرایی، و بحث زمان پرتنش در مقابل زمان بیتنش. من استدلال میکنم که در بحثهای قبلی، زمان ماهوی تقریباً منحصراً فرض شده است، و در عوض تفسیر زمان بهعنوان رابطهای برای پیشبرد بحث امیدوارکننده به نظر میرسد، زیرا حسی جدید و منسجم از موقتی بودن الهی به ما میدهد. در مورد بحث زمان پرتنش در مقابل زمان بی تنش، من استدلال می کنم که زمانگرایان تمایل دارند که زمان خود را بی زمان فرض کنند. و زمان گرایان که متشنج است. من به این فکر می کنم که اگر این جفت های سنتی را با هم عوض کنیم، رابطه خدا با زمان چگونه ممکن است به نظر برسد. من استدلال میکنم که خدای بیزمان که خارج از زمان متشنج وجود دارد، کاملاً غیرقابل دفاع است، اما خدای موقتی که در زمان بیزمان وجود دارد، کاملاً منسجم است. این استدلال من را در بخشهای (i) - (iii) تقویت میکند، زیرا به تنهای زمانگرا این آزادی را میدهد که بین زمان تنشدار و بیتنش انتخاب کند، در حالی که زمانگرایان فقط زمان بیتنشی برای کار کردن دارند.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
1
تعداد رکورد ها : 1
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید