جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
جستجو در برای عبارت
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 86987
دین، اخلاق دینی و پرستاری [کتابشناسی انگلیسی]
نویسنده:
Fowler, Marsha D;Reimer-Kirkham, Sheryl;Sawatzky, Richard;Sheryl Reimer-Kirkham, PhD, RN;Richard Sawatzky, PhD, RN;Elizabeth Johnston Taylor, PhD, RN
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
وضعیت نشر :
Springer Publishing Company,
زندگی پس از مرگ بیلی فینگر: چگونه برادر پسر بد من به من ثابت کرد که زندگی پس از مرگ وجود دارد [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Kagan Annie
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
چکیده :
ترجمه ماشینی: Hampton Roads, 2013 Annie Kagan یک رسانه یا روان نیست، او نمرد و به زندگی بازگشت. در واقع، هنگامی که برادر مرحومش او را از خواب بیدار کرد، فکر کرد شاید کمی دیوانه شده است. در «زندگی پس از مرگ بیلی فینگرز: چگونه برادر پسر بد من به من ثابت کرد که زندگی پس از مرگ وجود دارد»، کاگان داستان فوق‌العاده‌ای از ارتباطات خود پس از مرگ (ADC) را با برادرش بیلی به اشتراک می‌گذارد که تنها چند هفته پس از او شروع به صحبت با او کرد. مرگ غیر منتظره یکی از دقیق‌ترین و عمیق‌ترین کتاب‌های ADC که تاکنون ثبت شده است، کتاب کاگان خواننده را فراتر از تجربه نزدیک به مرگ می‌برد. شرح زنده و بی‌درنگ بیلی از سفر جاری‌اش در اسرار مرگ، طرز فکر شما را درباره زندگی تغییر خواهد داد. مرگ و جایگاه تو در کیهان دکتر ریموند مودی، نویسنده کتاب «زندگی پس از زندگی»، در پیشگفتار خود، پدیده‌های واکر بین جهان‌ها را که از زمان‌های بسیار قدیم برای ما شناخته شده است، توضیح می‌دهد و می‌گوید که روایت تامل برانگیز دکتر کاگان نمونه‌ای عالی است.
ماجراجویی در زندگی پس از مرگ [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
William Buhlman
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
وضعیت نشر :
CreateSpace Independent Publishing Platform,
چکیده :
ترجمه ماشینی: Adventures in the Afterlife یک سفر قدرتمند است بیداری معنوی؛ جستجوی جسورانه برای پاسخ و روشنگری فرضیات قدیمی بهشت مواجه شده اند و یک چشم انداز جدید گسترده از ما ادامه زندگی ارائه شده است. پس از تشخیص ویلیام بوهلمن، نویسنده ماجراهای فراتر از بدن، مبتلا به سرطان، به دنبال پاسخ به اسرار وجود ما پس از مرگ بود. او در مواجهه با فناپذیری خود، بینش عمیقی را در مورد آنچه فراتر از بدن فیزیکی ما نهفته است، تجربه کرد. سفر ما به زندگی بعدی اساس ماجراهای زندگی پس از مرگ است. نویسنده تجربیات خارج از بدن و رویاهای شفاف خود را از نگاه یک شخصیت خیالی، فرانک بروکس، شرح می دهد. بینش ها گاهی تعجب آور هستند، اما یک پیام روشن همیشه آشکار است. ما موجوداتی قدرتمند و روحانی هستیم و واقعیت خود را اکنون و در آینده شکل می دهیم. هدف این کتاب این است که ما را برای بسیاری از افکار پاسخگو آماده کند محیط هایی که تجربه خواهیم کرد ویلیام بوهلمن در سراسر جهان تدریس می کند و سخنرانی می کند موضوعات تجربیات خارج از بدن و توانمندسازی معنوی. از نویسنده در www.astralinfo.org دیدن کنید.
علم شبح وار: از بین بردن شبه علم زندگی پس از مرگ [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Grant, John
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
وضعیت نشر :
Sterling,
چکیده :
ترجمه ماشینی: شکاکان ماوراءالطبیعه از این سفر طنز آمیز در طول تاریخ طولانی تحقیقات علمی در مورد پدیده های ماوراء الطبیعه و روانی لذت خواهند برد. زندگی پس از مرگ، ارتباطات روحی، صفحه اختری، تناسخ: در موارد نسبتاً نادری که دانشمندان سعی کرده‌اند روش‌های خود را در امور ماوراء الطبیعه به کار ببرند، اغلب خجالت زده می‌شوند، فریب شارلاتان‌های آشکار را می‌خورند، و توهم می‌کنند که ادعاهای غیرمنطقی و بی‌دلیل داشته باشند. یا در تلاش برای یافتن چیزی که وجود ندارد ناامید می شوند. --- ارائه شده توسط ناشر.
خدا و زندگی پس از مرگ: شواهد جدید پیشگامانه برای خدا و تجربه نزدیک به مرگ [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Long, Jeffrey;Perry, Paul
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
وضعیت نشر :
HarperCollins;HarperOne,
چکیده :
ترجمه ماشینی: مطالعه خدا -- رویارویی با عشق -- عشق جهانی -- هدف ، معنا و روابط -- قضاوت -- بینش و مکاشفه -- بهشت -- دیدارهای جهنمی -- خدا و دین؛ بر اساس بزرگترین تجربه نزدیک به مرگ مطالعه در تاریخ - شامل 3000 نفر از پیشینه‌ها و سنت‌های مذهبی مختلف، از جمله افراد بی‌ایمان - یکی از نویسنده‌های پرفروش نیویورک تایمز شواهد شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد که یک حق تعالی وجود دارد - و سازگاری شگفت‌انگیزی در مورد اینکه او چگونه است، وجود دارد. -NoveList
هایدگر و اسب آبی از آن دروازه‌های مرواریدی عبور می‌کنند: با استفاده از فلسفه (و طنز!) برای کاوش در زندگی، مرگ، زندگی پس از مرگ، و همه چیز در این میان [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Cathcart, Thomas;Klein, Daniel
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
وضعیت نشر :
Penguin USA, Inc,
چکیده :
ترجمه ماشینی: س. چرا تقریباً به همان اندازه شوخی در مورد مرگ وجود دارد که در مورد رابطه جنسی وجود دارد. توماس کاتکارت و دنیل کلاین برای اولین بار با کتاب پرفروش و خنده دار نیویورک تایمز، افلاطون و یک پلاتیپوس راه رفتن در یک بار، نام خود را به دست آوردند. اکنون آنها توجه خود را به Big D معطوف کرده و در خرد بی‌زمان فیلسوفان، الهی‌دانان، روان‌درمانگران و خردمندان بزرگ سهیم هستند. از فرشتگان گرفته تا زامبی‌ها و همه چیز در این میان، کاتکارت و کلاین تاریخچه‌ای بی‌باک و بی‌احترامی از نحوه نزدیک شدن ما به مرگ، چرایی استقبال از زندگی و اینکه آیا واقعاً آخرت وجود دارد، ارائه می‌دهند. هایدگر و کرگدن از میان آن دروازه‌های مرواریدی قدم می‌زنند، هر قدر که خنده‌دار باشد، خواندنی است برای هر کسی و هر کسی که انتظار مرگ را دارد.
نظریه عدالت [کتابشناسی لهستانی]
نویسنده:
Rawls John
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
چکیده :
ترجمه ماشینی: این کتاب به‌عنوان سخنرانی برای دوره‌ای درباره فلسفه سیاسی که رالز در دهه 1980 به طور منظم در هاروارد تدریس می‌کرد، منتشر شد. با گذشت زمان، سخنرانی‌ها به بیانی دوباره از نظریه عدالت به مثابه انصاف تبدیل شد، که با توجه به مقالات جدیدتر او و رساله لیبرالیسم سیاسی (1993) تجدید نظر شد. همانطور که رالز در پیشگفتار می نویسد، بیان مجدد «در یک جا گزارشی از عدالت به همان انصافی که من اکنون می بینم، با تکیه بر همه آثار [قبلی] من ارائه می دهد». او نمای کلی گسترده ای از خطوط اصلی فکری خود ارائه می دهد و همچنین به بررسی موضوعات خاصی می پردازد که قبلاً در هیچ یک از نوشته هایش به آن پرداخته نشده بود. رالز به خوبی می داند که از زمان انتشار نظریه عدالت در سال 1971، جامعه آمریکا از ایده عدالت به مثابه انصاف دورتر شده است. با این حال، ایده های او قدرت و ارتباط خود را با بحث های یک جامعه کثرت گرا در مورد معنا و قابلیت تئوریک لیبرالیسم حفظ می کند. این کتاب نشان می‌دهد که وضوح اخلاقی حتی زمانی که تعهد جمعی به عدالت نامطمئن باشد، قابل دستیابی است. (20010701)
تصور زندگی پس از مرگ در دنیای باستان [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Juliette Harrisson
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
وضعیت نشر :
Routledge,
چکیده :
ترجمه ماشینی: قرن هاست که انسان ها درباره وجود یا عدم وجود حیات پس از مرگ، و اگر چنین است، این زندگی چه شکلی به خود می گیرد، حدس می زنند. مردم در دنیای باستان فکر می کردند زندگی بعدی چه خواهد بود و آیا تصور می کردند فرصتی برای رابطه بین زنده ها و مردگان وجود دارد؟ چگونه مردم در دنیای باستان عزیزان مرده خود را از طریق حافظه زنده نگه می داشتند و آیا می ترسیدند که مرده ها برگردند و به شکل دیگری به زندگان دامن بزنند؟ یونانیان و رومیان باستان چه نوع زندگی پس از مرگ را برای خود تصور می کردند؟ این جلد به بررسی این سوالات و موارد دیگر می پردازد. در حالی که بازنمایی های فردی از زندگی پس از مرگ اغلب مورد بررسی قرار گرفته است، مطالعات اندکی دیدگاه کلی تری از ایده های مربوط به زندگی پس از مرگ در گردش در جهان باستان داشته اند. این جلد با گردآوری تحقیقات کنونی محققان بین‌المللی درباره شواهد باستان‌شناسی برای باور به زندگی پس از مرگ، عمدتاً از مکان‌های تدفین، همراه با مطالعات آثار ادبی، مروری وسیع‌تر از ایده‌های باستانی درباره زندگی پس از مرگ ارائه می‌کند که تاکنون در دسترس بوده است. Imagining the Afterlife در دنیای باستان این سؤالات کلیدی را از طریق یک سری مطالعات گسترده بررسی می کند، ارواح، شیاطین، رویاها، کیهان شناسی، و مثله کردن اجساد در طول مسیر را مورد بررسی قرار می دهد، و منبع ارزشمندی را برای کسانی که همه جنبه های مرگ را مطالعه می کنند ارائه می دهد. در دنیای باستان
نظریه عدالت: نسخه اصلاح شده (بلکنپ) [کتابشناسی انگلیسی]
نویسنده:
John Rawls
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
وضعیت نشر :
Belknap Press,
چکیده :
ترجمه ماشینی: سه مشکل مهم با نظریه عدالت رالز وجود دارد. اول، این نظریه تفاوت بین جامعه و جامعه را در نظر نمی گیرد. دوم، این نظریه تضاد بین فضیلت خصوصی و فضیلت عمومی ایجاد می کند. و سوم، این نظریه، اگرچه مدعی است که مبنایی سکولار برای عدالت است، اما به طور پنهانی از مفروضات خاصی استفاده می کند که منشأ خود را در نگاه دینی به انسان و جامعه دارند و تنها در آن قابل اثبات هستند. در خاتمه، من استدلال می‌کنم که نظریه رالز، اگرچه شکل یک روایت عقل‌گرایانه دارد، اما در واقعیت صرفاً از پیشداوری‌های رایج جامعه ما انتزاع می‌کند بدون اینکه هرگز آنها را در معرض بررسی عقلانی قرار دهد. این به معنای کنار گذاشتن عقل گرایی در تحقیق عدالت است. 1. جامعه و جامعه فردیناند تونیس بین یک جامعه (Gemeinschaft) که در آن مردان و زنان اراده مشترکی دارند و با هم برای رسیدن به یک هدف مشترک کار می کنند و جامعه (Gesellschaft) که در آن هر فرد دارای منافعی متفاوت از منافع است تمایز قائل می شود. دیگران و فقط ائتلاف های موقت و مصلحتی با دیگران تشکیل می دهد. Gemeinschaft با پیوندهای خویشاوندی، نزدیکی فیزیکی یا دوستی شکل می گیرد. در درون آن، انسان ها دارایی های مادی را به اشتراک می گذارند و با یکدیگر همدردی کافی دارند تا خود را به جای دیگران تصور کنند و رفتار خود را بر این اساس تغییر دهند. یک Gesellschaft توسط پیوندهای تجاری شکل می گیرد. در درون آن مردان به تجارت کالاهای مادی می پردازند. همدردی آنها با غریبه ها به ندرت کافی است تا به چیزی بیش از جلوگیری از آسیب رساندن به آنها نیاز داشته باشد. لیبرالیسم رالزی متناقض است زیرا از مردان می‌خواهد که کالاهای مادی را با یکدیگر مانند یک Gesellschaft معامله کنند، و با این حال همچنین می‌خواهد که مردان با یکدیگر همدردی کافی داشته باشند تا خود را به جای دیگری مانند Gemeinschaft تصور کنند. به عبارت دیگر، لیبرالیسم راولزی فرض می‌کند که جامعه‌ای که در واقع از خانواده‌های متمایز تشکیل شده است، به نحوی موظف است که تصور خود از عدالت را طوری شکل دهد که گویی یک خانواده بزرگ است. ایجاب می کند که مفهومی از عدالت شکل دهیم که هیچ گونه توجهی به پیوندهای خانوادگی واقعی ما نداشته باشد و پیوند مصنوعی یک انسانیت مشترک را جایگزین کند. در یک جامعه کمونیستی واقعی، همه مردان و زنان یک خانواده را تشکیل می‌دهند و احساس آزادی می‌کنند که از یکدیگر هر چیزی را که از خویشاوندان می‌خواهند مطالبه کنند. با این حال، در جامعه‌ای متشکل از خانواده‌های متمایز، تنها خویشاوندان واقعی هستند، نه خویشاوندان مجازی که تا این حد با یکدیگر اشتراک دارند. یک خانواده خود را با غریبه‌ها با فضیلت‌های دورتر مانند صدقه و عدالت رفتار می‌کند. با غریبه، حریم خصوصی، از جمله مالکیت خصوصی، همیشه محترم است. فقط در بدترین شرایط می توان به حریم خصوصی یک غریبه نفوذ کرد. اگر انسانیت مشترک معیار کافی برای زندگی ما به عنوان یک خانواده است، پس چرا با یکدیگر معامله می کنیم؟ اگر ملاک کافی نیست، پس چرا باید با بیگانه همانطور رفتار کنیم که با خویشاوندان خود رفتار می کنیم؟ 2. فضیلت خصوصی و عمومی برای کمونیست، هم فضیلت خصوصی و هم فضیلت عمومی شامل سهیم شدن با همنوعان است. برای آزادیخواهان، فضیلت خصوصی و عمومی هر دو شامل احترام به حریم خصوصی است. اما برای لیبرال راولزی، فضیلت خصوصی شامل احترام به حریم خصوصی است، با این حال این فضیلت توسط دولت اعمال نمی شود، در حالی که فضیلت عمومی شامل اشتراک گذاری است، با این حال این فضیلت از افراد خواسته نمی شود. خواه تصور ما از عدالت آزادیخواهانه باشد یا سوسیالیستی، حداقل می‌توانیم آرمان‌شهری از مردان فاضل را تصور کنیم که در آن دولت از بین می‌رود. اما هیچ مدینه فاضله رالزی قابل تصوری وجود ندارد. تضاد بین فضیلت خصوصی و فضیلت عمومی به ویژه در مورد کارگزاران دولت آشکار می شود. به عنوان مثال، آنچه که ما در مورد رفتار کارگزاران رایش سوم قابل اعتراض می دانیم، صرفاً این نیست که تصور آنها از فضیلت عمومی نادرست بود، بلکه آنها بسیار مایل بودند که استانداردهای فضیلت خصوصی را به نام این تصور نادرست به خطر بیندازند. ما لزوماً از یک مرد معمولی انتظار نداریم که درک بسیار توسعه یافته ای از آنچه که برای جامعه مفید است داشته باشد، اما از او انتظار داریم که وقتی به او گفته می شود که خیر جامعه ایجاب می کند رفتارهایی انجام دهد که مطابق با آنها نیست، تردید کند. فضیلت خصوصی در لیبرالیسم رالزی، فضیلت خصوصی مستلزم احترام به حریم خصوصی و حقوق مالکیت است، و با این حال فضیلت عمومی ایجاب می کند که عوامل دولت فضیلت خصوصی را نادیده بگیرند و اموال را به نمایندگی از افراد محروم مصادره کنند. آیا چنین عواملی مرتکب خطای مشابهی با عوامل رایش سوم نیستند - حتی اگر این اشتباه به اندازه کارگزاران رایش سوم نباشد؟ 3. استفاده پنهانی از دین حتی در اندیشه سیاسی ظاهراً سکولار مانند اندیشه آقای رالز، اغلب تصور می شود که دولت در نقش خدا عمل می کند. از این رو، عدالتی که در مورد دولت اعمال می‌شود، به‌عنوان عدالتی الهی و نه انسانی تصور می‌شود، که تحت آن با همه انسان‌ها باید یکسان رفتار شود، زیرا همه انسان‌ها فرزندان خدا هستند و پدر باید با همه فرزندان خود به یک اندازه رفتار کند. . زیربنای مذهبی
دیدگاه یهودیان در مورد زندگی پس از مرگ [کتاب انگلیسی]
نویسنده:
Raphael, Simcha Paull
نوع منبع :
کتابشناسی(نمایه کتاب)
وضعیت نشر :
Rowman & Littlefield Publishers,
چکیده :
ترجمه ماشینی: یک سفر شخصی -- آیا زندگی پس از آشویتس وجود دارد؟ -- ریشه های کتاب مقدس دیدگاه های یهودیان در مورد زندگی پس از مرگ -- گشت و گذار در بهشت و جهنم در ادبیات آخرالزمانی -- جهان آینده در یهودیت خاخام -- تورهای رویایی از زندگی پس از مرگ در میدراش قرون وسطی -- جاودانگی روح در فلسفه قرون وسطی -- سفر پس از مرگ روح در کابالا -- مرگ و زندگی پس از مرگ در داستان های حسیدی -- یک مدل روانشناختی معاصر از زندگی پس از مرگ -- زندگی پس از مرگ و تجدید آیین های مرگ یهودی.
  • تعداد رکورد ها : 86987