جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
مرور کلید واژه ها
>
جامعه شناسی
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
تعداد رکورد ها : 141
عنوان :
مصالح و المصائر : صناعة الحياة المشتركة
نویسنده:
على حرب
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
فهرست
وضعیت نشر :
الجزائر، بیروت: منشورات الاختلاف، الدار العربیة للعلوم,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
جامعه شناسی
,
فاقد چکیده
کلیدواژههای فرعی :
تجدد ,
بحران معنویت ,
سبک زندگی ,
گفتمان روشنفکری ,
زندگی اجتماعی ,
جامعه و تمدن اسلامی ,
ستیز هویت ها ,
دین و تمدن ,
شاخص تمدن ,
دلایل زوال تمدن اسلامی ,
رابطه تمدن با فرهنگ ,
شابک (isbn):
978-9953-87-909-3
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
أزمنة الحداثة الفائقة : الاصلاح - الارهاب - الشراکة
نویسنده:
علی حرب
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
فهرست
وضعیت نشر :
لبنان/ بیروت: المرکز الثقافی العربی,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
جامعه شناسی
,
فاقد چکیده
کلیدواژههای فرعی :
تجدد ,
روشنفکر ,
سیاست جهانی ,
اصلاحات سیاسی ,
سیاست و حکومت ,
قرن بیستم ,
دنیوی گرایی - کشورهای عربی ,
روشنفکران - کشورهای عربی ,
تحولات سیاسی اجتماعی ,
گفتمان اصلاحات ,
شابک (isbn):
9953-68-045-0
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
ديمقراطية و حقوق الإنسان
نویسنده:
محمد عابد جابرى
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
جامعه شناسی
,
فاقد چکیده
کلیدواژههای فرعی :
آزادی ,
جامعه مدنی ,
حقوق اساسی ,
حقوق مدنی ,
حقوق بشر (مسائل جدید کلامی) ,
دین و دموکراسی ,
دنیوی گرایی - کشورهای عربی ,
موانع دموکراسی ,
فلسفه دموکراسی ,
دموکراسی و آزادی ,
برابری در دموکراسی ,
دموکراسی در جهان عرب ,
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
إشكاليات الفكر العربي المعاصر
نویسنده:
محمد عابد جابرى
نوع منبع :
کتاب , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
فهرست
وضعیت نشر :
لبنان/ بیروت: مرکز دراسات الوحدة العربیة,
زبان :
عربی
کلیدواژههای اصلی :
جامعه شناسی
,
فاقد چکیده
کلیدواژههای فرعی :
استعمار و نفوذ فرهنگی ,
تهاجم فرهنگی ,
سیاست و حکومت ,
آسیب شناسی فرهنگی و اقتصادی ,
رابطه اندیشه و فرهنگ ,
اندیشه عربی ,
دیکتاتوری عربی ,
دنیوی گرایی - کشورهای عربی ,
تجدید حیات فکری ,
انحطاط تمدن عربی - اسلامی ,
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
فرقهگرایی جدید در ایران: تحلیل جامعهشناختی عرفانهای نوظهور در ایران
نویسنده:
باقر طالبی دارابی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
معنویت
,
جامعه شناسی
,
گفتمان دینی
,
فرقهگرایی
,
عرفان های نوظهور
,
مباحثه
,
جهتگیری دینی
,
افراطگرایی
,
تجزیه و تحلیل گفتمان
,
ایران
,
ایران
,
فرقهگرایی جدید
,
معنویتگرایی جدید
,
گفتمان معنویتگرایی
,
جامعهشناسی
,
جنبشهای نوپدید دینی
,
عرفانهای نوظهور
چکیده :
رساله حاضر در باره فرقه گرایی جدید در ایران است. توجه ویژه این نوشتار به معنویتگرایی جدید (New Spirituality) است. به لحاظ نظری بر نظریه «انفسی شدن» (Subjectivization) چارلز تیلور، متفکر کانادایی تکیه دارد. با استفاده از نظریه مزبور و تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف، موضوع مورد بررسی قرار گرفت. در این رساله به تحلیل نشانههای معنویتگرایی جدید پرداخته و دادهها از دو طریق بررسی منابع و اسناد موجود و مصاحبه عمیق با حاملان ایرانی این گفتمان جمع آوری شد.روش انتخاب نمونه برای مصاحبه روش زنجیره ای یا گلوله برفی بوده است.بررسی منابع موجود نشان داد که نظام معنایی «معنویتگرایی» به مثابه گفتمان بر اساس مضامین و نشانههایی مانند محوریت خود و سفر از زندگی بر اساس انتظارات بیرونی به یک زندگی اصیل درونی، فردگرایی، نگرش کلنگرانه، التقاط و استفاده از روانشاسی و فردگرایی استوار است. نتیجه بررسیهای تجربی، ثابتکرد که پیدایش گفتمان معنویتگرایی جدید، نشان از تعارضهای درونی و ابهامی است که در حوزهی معانی گفتمان دینی وجود دارد. این مسئله فرصت بالندگی و موقعیت مسلط گفتمان دینی را با چالش مواجهکرده ، زمینه را برای پیدایش گفتمان معنویتگرایی در ایران فراهم نموده است. بررسیها نشان میدهد این گفتمان مرحله پیدایش و قراریابی را در ایران طیمیکند و هنوز به شفافیت معنایی دست نیافته است و با موانعی جدی برای تبدیل شدن به یک گفتمان هژمونیک مواجه است
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نسبت تمدن اسلامی و مدرنیته در اندیشه امام خمینی
نویسنده:
روحالله نامداری
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
جامعه شناسی
,
غرب زدگی
,
تمدن غرب
,
متافیزیک
,
اندیشه سیاسی امام خمینی (ره)
,
تمدن غربی
,
مدرنیت
,
تمدن اسلامی
,
انقلاب اسلامی
,
خمینی، روحالله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
,
امام خمینی
,
مدرنگری
چکیده :
انقلاب اسلامی حرکتی عظیم در زمینه و زمانه تجدد است. امام خمینی1 هرچند هرگز به صورت منسجم و در یکجا سخن نگفته است، اما راهی را که ایشان در مقابل تمدن غرب گشود، فارغ از جدال با تجدد نبود. مسأله اصلی این تحقیق، کیفیت این راه و نتیجه آن - تمدن اسلامی - است.برای حصول این فهم، در این پژوهش تلاش شده که عمیقترین معنای تجدد و الزامات آن بررسی شود در این معنا از تجدد، متافیزیک ریشه همه چیز است و غربزدگی در معنای عمیق آن- متافیزیک زدگی- لحاظ شده است. از این رو در آثار مکتوب امام درباره غربزدگی- متافیزیک زدگی تتبع شده است و تذکر امام به باطن فلسفه و عرفان - که به تعبیری همان متافیزیک است - در صورتهای گوناگون خود توضیح داده شده است و در ادامه به نتایج نظری و عملی این تذکر نظر شد. نتیجه نظری این تذکر، امکان احیای دین و نتایج عملی آن، مواجهه تمدنی امام با غرب است.از نتایج این پژوهش آن است که امام تمدن به معنای مصطلح در علوم اجتماعی را به رسمیت نمیشناسد و ایجاد تمدن اسلامی- در معنای علوم اجتماعی آن – را به رسمیت نمیشناسد. تمدن در معنائی که حضرت امام مراد کرده است جز در سایه قیام لله و تحول انسان هرگز صورت نخواهد بست؛ این تمدن اسلامی نه تنها در تقابل با تمدن غرب است بلکه ما را به عالمی فرا میخواند که مباین با عالم تجدد است.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نگاهی انتقادی به ارتباط دانش و دین در جامعهشناسی دین ماکس وبر
نویسنده:
امیر صادقی، منصور نصیری
نوع منبع :
مقاله , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
چکیده
وضعیت نشر :
تهران : انجمن فلسفه دین ایران,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
جامعه شناسی
,
افسون زدایی
,
دین شناسی جامعه شناختی
,
رابطه علم و دین نزد کانت
,
تعارض علم و دین
,
وحدت علم و دین
,
فلسفه دین
,
جامعه شناسی دین
,
گفتوگوی دانش و دین
کلیدواژههای فرعی :
تجدد ,
هدفداری عالم ,
جهانبینی علمی ,
ساختار انقلاب های علمی ,
عقلانیت (مسائل جدید کلامی) ,
دین و اخلاق ,
رابطه دین و اخلاق نزد کانت ,
دین و تجدد گرایی ,
علم و معجزه ,
عقلانیت معجزه ,
فلسفه علم ,
جهان بینی دینی - مابعدالطبیعی ,
نظام روحانیت دینی ,
تضاد قلمرو علیت و اخلاق ,
بنیاد گرایی علمی ,
پایان دوران دین ,
رابطه بنیادین دین و اجتماع ,
چکیده :
در این نوشتار میکوشیم تا ضمن استخراج دیدگاه وبر درباره ارتباط دانش و دین به عنوان یکی از مهمترین نظریات او، توضیح دهیم که چگونه این دیدگاه که خود مبتنی بر جامعهشناسی دین وبر است، به تعارض میان دانش به معنای اعم آن (شامل علوم طبیعی و انسانی) و دین خواهد انجامید. این مقاله شامل پنج بخش اصلی است: در بخش اول (مقدمه) نقشه روابط ممکن بین دانش (علم) و دین را طرح میکنیم و سپس در بخش دوم جایگاه وبر به عنوان یکی از قائلین به تعارض بین دانش و دین در آن نقشه را مشخص خواهیم کرد. در بخش سوم مقاله، انتقادات وارد بر دیدگاه وبر با نگاهی به نظریات ولترستورف طرح خواهند شد و نهایتاً در بخش چهارم با نگاه انتقادی به موضع وبر، راهحلی برای آنچه او تعارض بین دانش و دین میخواند ارائه خواهیم کرد. این راهحل، مسیری است که به علمای دین و دانشمندان امکان میدهد از هر دو ساحت اندیشه بشر یعنی دانش و دین، به نحوی روشمند و فلسفی در ساختار شناختهشده جامعهشناختی بهره برند و در عین حال با یکدیگر گفتوگو کنند. بخش آخر این نوشتار نیز به نتیجهگیری بحث و بیان رابطه دانش جامعهشناسی و دین با توجه به مقدمات ذکرشده در مقاله اختصاص خواهد داشت.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 23 تا 44
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نقد و بررسی دیدگاههای روانشناختی و جامعه شناختی در باب ماهیت و منشا دین
نویسنده:
زهرا بهزاد مقدم
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
جامعه شناسی
,
فلسفه و منطق
,
دین
,
علوم انسانی
,
جامعه شناسی
,
روانشناسی(مسایل جدید کلامی)
,
فلسفه و منطق
چکیده :
اصولا روانشناختی دین، با دیدگاه فروید و تحلیل خاص وی از دین آغاز می شود . او با کشف ضمیر ناخودآگاه ، دین را نتیجه ناخوشی روانی و نیز زاده توهم قلمداد کرد. و اما پس از فروید، یونگ در همین زمینه تحقیقات فراوانی انجام داد و به این نتیجه رسید که دین علی رغم اندیشه های فروید توهم نیست بلکه معرفت حالت وجدانی است. به نظر او وجود خدا مترادف است با تجربه خدا. فصل جامعه شناختی این رساله با لودویگ فویرباخ شروع شده است. وی انسان شناسی را از اصلی خداشناسی می داند. در فلسفه فویرباخ انسان از خودبیگانه شده و جانشین خدا می شود. بعد از فویرباخ ، کارل مارکس و نظریاتش مورد بررسی قرار گرفته است. وی معتقد بوده که دین بعد از مالکیت و بعد از تقسیم جامعه از دو گروه استثمارگر و استثمارشده بوجود آمده است. بنابراین دین را طبقه حاکمه برای حفظ امتیازات خودش وضع کرده است. و اما امیل دورکیم ، معتقد است دین نه توهم است و نه امری ساختگی بلکه دین همان جامعه است. دین، مجموعه ای از اعتقادات و اعمال مربوط به امور مقدس و نیز باز نمود متعالی قدرتهای جامعه است. امیل دورکیم در جامعه شناسی دین تاثیر به سزایی داشته است.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
روششناسی اجتماعی حضرت علی علیهالسلام در نهجالبلاغه
نویسنده:
زهرا صالحی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
جامعه شناسی
,
نهج البلاغه (نهجالبلاغه)
,
ذهن
,
جامعه شناسی
,
روش ها
,
مسایل جدید روش شناسی
,
اجتماع
,
علیبن ابیطالب (ع)، امام اول
,
علیبن ابیطالب (ع)، امام اول
چکیده :
تحقیق حاضر به دنبال استنباط روشی برای شناخت مسائل اجتماعی در میان معارف اجتماعی مطرح در نهجالبلاغه می باشد . در بررسی مبادی و اصول بنیادین نهج البلاغه چنین استنباط می شود که ، اداره جهان به صورت تک قطبی با محوریت و اصالت خداوند سبحان است . این عالم یک کلیت یکپارچه است و بین جماد و گیاه و حیوان و انسان یک رابطه ارگانیک وجود دارد .و در واقعیک نگاه سلسله مراتبی به عالم وجود دارد یعنی عرصه های شناختی ، ارزشی ، اخلاقی ، احساسی و رفتاری از یکدیگرجدانیستند. در نهج البلاغه پدیدههای جهان حائز سیر عمودی و ارتباط با مبدأ و معاد هستند. در واقع سخن از مبداء فاعلى و مبداء غایى سیر و تحول موجودات است. انسان در اندیشه نهج البلاغه موجودی استدو بعدی دارای هویت واحد و ثابت . بعد غیر مادیوجود انسان حکایت از شدت اتصال و ارتباط انسان با خداوند سبحان دارد. و این شرافت انسان را به مقامى مىرساندکه مسجود فرشتگان و خلیفه خدای سبحان می شود.از آنجایی کههستی شناسی در هر اندیشه ایی بر معرفت شناسی آن انعکاس دارد بر مبنای هستی شناسی توحیدی ، معرفت شناسی پدید می آیدکه ملهم از الهیات توحیدی می باشد . در نتیجه ابزار و شیوه معرفتی در نهج البلاغه نیز متأثر از این رویکرد است. نهج البلاغه از منابع معرفتی تغذیه می کند که در طول یکدیگر قرار دارند و به گونه ای در تعامل با یکدیگر واقع می شوند که ره آوردهای علمی آنها هرگز در تقابل با یکدیگر قرار نمی گیرند. در اندیشه حضرت علی ? نه تنها به یکی از شیوه های معرفتی اصالت داده نمی شود بلکه به نوعی ، هماهنگی و پیوندبین معرفت حسی و معرفت عقلی و معرفت شهودی و وحیانی برقرار است. از این منابع هماهنگ می توان برای فهم بهتر روابط و ساختارهای اجتماعی استفاده نمود.در ثانیاین هماهنگی و پیوند فرصت ظهور و بروز رویکردهای متنوع معرفتی رادر این اندیشه اجتماعی فراهم میکند. این اندیشه علاوه بر رویکرد توصیفی قابلیت رویکرد تبیینی را نیز دارد و نه تنها به سطح خرد می پردازد بلکه سطحکلان را هم لحاظ می کند.همچنین ظرفیت بروز رویکردهای دیگر از جمله رویکردهای کارکردی وتضاد ، رویکرد انتقادی را هم دارد .
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
بررسی تطبیقی علیت و ضرورت علّی در رئالیسم انتقادی و حکمت متعالیه و تاثیر آن در روششناسی علوم اجتماعی
نویسنده:
منصور محمدی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
جامعه شناسی
,
مسایل جدید روش شناسی
,
روش شناسی
,
حکمت متعالیه
,
لزوم
,
تسبیب
,
روششناسی(فلسفی)
,
رئالیسم انتقادی
,
ضرورت
,
واقعگرایی انتقادی
چکیده :
توصیف و مقایسهای تحلیلی، در رابطه با نوع نگاه به علیت و ضرورت علّی، در دو مکتبرئالیسمانتقادیو حکمتمتعالیهوبازنمایی نتیجه این نوع نگاه، در اتخاذ رویکردوروش مناسب، در علوم اجتماعی، موضوعی است که این تحقیق، بدنبال آن بوده است . در این تحقیق،بیان میشود که، بین منبع معرفتی و نوع نگاه بهاشیاءوواقعیات طبیعی و اجتماعی ونوع نگاه به علیت و ضرورت علَّّی و انتخاب رویکردوروش تحقیق در علوم اجتماعی، یک رابطه منطقی وجود دارد.در این میان، رئالیسم انتقادی، با نفی انحصار معرفت شناختی علم تجربی و با تکیه بر فلسفه علم وتحلیلعقلیپراتیک های علمتجربی، با استفاده از استدلالهای استعلایی، نگرشی غیر اتمیستی به اشیاء و واقعیات پیدا کردهواشیاء و واقعیات را لایهلایهدانسته و علیت و ضرورت را مربوط به لایه های زیرین یک شیء وتوانایی اثر گذاری آن میداند وبدین ترتیب، علیت را به معنای کیفیت ارتباط بین دوشیء،نمی داند ووجود علتغایی را نیزقابل اثباتنمیداندو مبتنیبر این نوع نگاه، به رد علیت انضمامی و پیشبینی مبتنی بر آنو اثبات علیتعمقی و تبیین مبتنی بر آن، مخصوصا در حیطه علم اجتماعی میپردازد ؛ علاوه بر آن،رئالیسم انتقادی، در نتیجه محدودیت خاص منبع هستی شناسی خود و نوع نگاه به علیت، در رویکرد خود به علوم اجتماعی، دچارنسبیگرایی روش شناختی و سکولاریسم، در ارزشگذاری است . اما در حکمت متعالیه، فلسفه ایموسوم به حکمت متعالیه، که با فلسفه متعارف و فلسفه علم مورد نظر رئالیسم انتقادی،تفاوت دارد، منبع هستی شناسی و نوع نگاه به علیت و ضرورتعلّی است و مبتنی بر آن ،اولا قائل به علیتی آگاه به فعل خود، در ماورای عالم مادهووجود علتغایی برای جهان هستی، من جمله، جهاناجتماعی، می شود و ثانیا، یکنوع پیوستگی و همبستگی کلی بین هستی و موجودات و حوادث و واقعیات آن اثبات می شود و بدین ترتیب، هم زمینه ایجاد یکنوع نگاه معنوی به کل جهان، من جمله جهان اجتماعی،و دخالت دین و منابع دینی و ارزشهای دینی درتبیینوپیشبینیوسیاستگذاری جامعه، باز، نگه داشته میشودوهمبه یکنوعکثرتگرایی روش شناختی در علوم اجتماعی و تبیین در آن ، معتقد میشود.در خاتمه نیز پیشنهاد شده است موارد دیگری از اصول هستی شناختی مانند چگونگی نگاه به صور نوعیه و چگونگی نگاه به بحث حرکت،با توجه به تاثیر آنها در روش شناسی،نیز، بصورت مقایسه ای مورد تحقیق قرار گیرد .
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
تعداد رکورد ها : 141
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید