جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
جستجو در برای عبارت
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 1
خوانش عادلانه و ناعادلانه و نظم در رساله پولس به رومیان [پایان نامه پرتغالی]
نویسنده:
Mario Cesar Carvalho Pinto
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : چه مقدار از الهیات مسیحی، به ویژه پولین، بر نظریه حقوق امروز تأثیر گذاشته و همچنان ادامه دارد؟ الهیات جزمی و محافظه کار مسیحی منعکس کننده آموزه های عیسی مسیح است؟ یافتن پاسخ اولی فراخوانی است برای نگاه انتقادی تر به قانون، اهداف و تعهدات آن در قبال جامعه. به دومی پاسخ دهید، یک عمل صادقانه تاریخی و علمی برای تشخیص اینکه انجیل اسارت و رنج هیچ ربطی به بشارت زندگی اعلام شده توسط مسیح و زندگی در فراوانی ندارد. مشخص است که هدف قوانین تضمین عدالت است زیرا این اساس هماهنگی اجتماعی است. بنابراین، قوانین، عدالت و جامعه پیوند تنگاتنگی دارند. اما دو نوع قانون عمده وجود دارد، یک وحی الهی و ثمره انسان دیگر که نتیجه نیاز به هماهنگی در جامعه است. این دو نوع قانون همیشه با یکدیگر همخوانی ندارند و در بسیاری از موارد تعارض دارند و این تعارض یک سؤال مهم را مطرح می‌کند: آیا قانون بشری مطیع قانون الهی بود یا برعکس؟ این موضوع بسیار مهمی است زیرا دقیقاً عامل تسلیم است که باعث تعارض بین الهیات و فلسفه می شود. عیسی مسیح وجود این دو نوع و استقلال بین آنها را تشخیص داد. قبلاً پولس طرسوسی، گرچه خلاف آن را اقرار می کند، در نامه خود به رومیان به جهت دیگری اشاره می کند که پیام مسیحی را به شریعت موسی عهد عتیق مرتبط می کند تا عهد جدید که توسط عیسی مسیح افتتاح شد. اصول رسمی فعلی دیگر پاسخگوی خواسته های سرمایه داری نیستند. به همین ترتیب، قانون به عنوان قانون و اجرای قانون، توسعه اجتماعی را از تاریخ نژاد جدا می‌کند. نمی تواند و نمی تواند با واقعیت ادغام شود. بوروکراسی ایجاد و اجرای اجماع در جامعه را مسدود می کند و اغلب، زمانی که قوانین جدید اجرایی می شوند، منسوخ شده اند. تاریخ حقوقی بشریت در طول تاریخ نشان می دهد که هر چه نظام حقوقی هنجاری، قانون گرایانه تر باشد، سیستمی که جان می بخشد، دستگاه قضایی تابع تر است. قانون‌گراتر و محافظه‌کارتر خود را بیشتر به خدمت به قدرتمندان به قیمت ضعیف‌ترین‌ها می‌رساند. دلبستگی او به استاندارد در واقع بزدلی در برابر امتیازات سیستم است.
  • تعداد رکورد ها : 1