چکیده :
ترجمه ماشینی :
چکیده دیدگاه کینگ از جامعه محبوب به عنوان پاسخ مسیحی نمونه به نسل کشی در دارفور نوشته vernon frazier, jd در سال 1948، مجمع عمومی سازمان ملل متحد کنوانسیون پیشگیری و مجازات جنایت نسل کشی (cppcg) را در پاسخ به هولوکاست که جان بیش از 6 میلیون نفر را گرفت.
از زمان پایان جنگ جهانی دوم و تصویب cppcg توسط سازمان ملل، جهان شاهد نسل کشی در کامبوج، بوسنی، رواندا و موضوع بحث من، دارفور بود.
در سال 2003، یک ضد شورش که توسط دولت سودان و شبهنظامیان جنجاوید انجام شد، جان بیش از 300,000 نفر را گرفت و بیش از 4 میلیون نفر را تا سال 2007 آواره کرد.
در 14 ژوئیه 2008، دادگاه بینالمللی کیفری، رئیسجمهور البشیر را به ده اتهام حمایت از جنایات جنگی و جنایات متهم کرد.
علیه بشریت بر اساس مواد 7 (1)، 8 (1) و 8 (f) اساسنامه رم.
1 از زمان صدور کیفرخواست، رئیس جمهور البشیر همچنان آزاد است و همچنان به ارتکاب جنایات علیه دارفوری ها بدون مجازات مانند رد 13 سازمان بین المللی بشردوستانه ادامه می دهد.
سازمان های مردم نهاد پس از اعلام کیفرخواست.
اعتقاد من این است که اقدامات نسل کشی دولت سودان و شبه نظامیان جنجاوید بین سال های 2003 و 2007 در این بازه زمانی مجزا نیستند.
با این حال، پیامدهای ضد شورش شرایطی را ایجاد کرده است که بحران در دارفور را ادامه می دهد.
دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور در سخنرانی خود، فراتر از ویتنام - زمانی برای شکستن سکوت، از دیدگاه اخلاقی خود، جامعه محبوب، برای رسیدگی به جنایات نیروهای آمریکایی در ویتنام استفاده کرد.
دیدگاه اخلاقی کینگ می تواند برای اطلاع رسانی یک پاسخ اخلاقی به جنایات نسل کشی دارفور و همچنین ارائه راه حل های بالقوه برای آشتی استفاده شود.
نقض حقوق بشر مانند کشتار غیرنظامیان، سلب آزادی های مدنی شهروندانش که در دارفور رخ داد، مشابه آنچه در ویتنام و در جریان جنبش حقوق مدنی در ایالات متحده وجود داشت.
در پایان نامه به موارد زیر خواهم پرداخت
abstract king's vision of the beloved community as a model christian response to the genocide in darfur by vernon frazier, jd in 1948, the united nations general assembly adopted the convention on the prevention and punishment of the crime of genocide (cppcg) in response to the holocaust which claimed over 6 million lives.
since the conclusion of world war ii and the united nations adoption of the cppcg, the world witnessed genocides in cambodia, bosnia, rwanda and my topic of discussion, darfur.
in 2003, a counter-insurgency conducted by the sudanese government and janjaweed militia claimed over 300,000 lives and displaced over 4 million people by 2007.
on july 14, 2008, the icc indicted president al-bashir of ten counts for sponsoring war crimes and crimes against humanity under the rome statute articles 7 (1), 8 (1) and 8 (f).1 since the indictment, president al-bashir is still at large and continues to commit atrocities against darfuris with impunity such as dispelling 13 international humanitarian ngos after the indictment was announced.
it is my belief that the genocidal acts by the sudanese government and janjaweed militia between 2003 and 2007 are not isolated within this timeframe; however the consequences of the counter-insurgency have created conditions that have made the crisis in darfur ongoing.
in his speech, beyond vietnam - a time to break silence, dr.
martin luther king, jr.
utilized his moral vision, the beloved community, to address the atrocities committed by us forces in vietnam.
king's moral vision can be used to inform an ethical response to atrocities of the darfur genocide as well as offer potential solutions for reconciliation.
human rights violations such as the killing of civilians, the deprivation of civil liberties of its citizens that occurred in darfur, parallels to what existed in vietnam and during the civil rights movement in the united states.
in my thesis, i will discuss the following:
نویسنده :
Nicholas Marc Dion
منبع اصلی :
https://escholarship.mcgill.ca/concern/theses/t435gd27d
پایگاه :
پ:پایگاه پایان نامه
یادداشت :
Keywords: Shades and shadows.; Witchcraft.; Jung, C. G. (Carl Gustav), 1875-1961.; Archetype (Psychology)
توضیحات فیزیکی اثر :
124 صفحه .
نوع منبع :
رساله تحصیلی
,
کتابخانه عمومی