در مورد امکان بَدا در قضاى حتمى، دو دسته حدیث وجود دارد : دسته اوّل ، بر این دلالت دارند که قضاى حتمى نیز همانند قضاى غیر حتمى ، بَداپذیر است ؛ و دسته دوم ، که مى گویند قضاى حتمى ، بَداپذیر نیست . بنا بر این چگونه مى توان میان این دو دسته احادیث ، جمع کرد؟ | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی