جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
مرور کلید واژه ها
>
جاودانگی روح
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
1
تعداد رکورد ها : 7
عنوان :
مبانی کرامت انسان از دیدگاه امام خمینی (ره)
نویسنده:
علی نجات رایزن، علی الله بداشتی، احسان منصوری
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
قم: پرديس فارابی دانشگاه تهران, بهار/ 1394
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
,
علامه طباطبایی: سید محمدحسین طباطبایی
,
مرتضی مطهری
,
عبدالله جوادی آملی
,
وجود
,
کرامت ذاتی
,
کرامت اکتسابی
,
انسان
,
انسان کامل (کلام)
,
ابن عربی
,
جاودانگی روح
,
کمال پذیری
,
امام خمینی (روح الله الموسوی الخمینی)
,
مرتضی مطهری
,
علامه طباطبایی
,
حسن حسن زاده آملی
,
حکمت متعالیه
,
حرکت جوهری
,
عزت نفس
,
کرامت نفس
,
امام خمینی
,
عبدالله جوادی آملی
,
فضیلت عقل
,
ابن عربی
,
علی الله بداشتی
,
وجود (اسماء اول عرفان نظری)
,
عالَم کبیر(مقابل عالَم صغیر)
,
عالَم صغیر(مقابل عالَم کبیر)
,
انواع کرامت
,
انسان شناسی ابن عربی
,
انسان شناسی امام خمینی
,
ملاصدرا شیرازی
,
حاج ملاهادی سبزواری (موسس مکتب سبزوار)
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 131 تا 154
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
پرواز روح و چگونگی زندگی پس از مرگ از دیدگاه سهروردی
نویسنده:
رضا حیدری نوری
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ساوه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه, تابستان/1390
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
,
سهروردی
,
تناسخ
,
حدوث نفس
,
ابن سینا: ابوعلی سینا
,
المشارع و المطارحات
,
موانع درک لذت
,
معاد جسمانی
,
نورالانوار
,
پرواز روح
,
جاودانگی روح
,
غلامحسین ابراهیمی دینانی
,
ابن سینا
,
حکمت اشراق the School of Illumination
,
فلسفه مشاء
,
صورت مثالی
,
مُثُل
,
خلود
,
معاد(فلسفه)
,
تناسخ
,
خلود نفس
,
اشقیاء
,
الواح عمادی
,
غلامحسین ابراهیمی دینانی
,
شهاب الدین سهروردی(شیخ اشراق)
,
مولوی
,
ابوریحان بیرونی
,
نور مجرد
,
نفس ناطقه(اصطلاح وابسته)
,
التلویحات
,
حیات نفوس پس از مرگ
,
لذت عقلی نوری
,
نفوس طاهره
,
درک درد
,
حکمة الاشراق (کتاب)
,
سید حسین نصر
,
ملاصدرا شیرازی
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 51 تا 70
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نقاط تاثیرگذاری باورهای ایرانی بر دین یهود از مسیر مکاشفه گرایی
نویسنده:
ابوالقاسم پیاده کوهسار
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی, تابستان/1389
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
جبر
,
قوم بنی اسرائیل
,
داوری
,
راز
,
اهورامزدا
,
دین ایرانی
,
منجی گرایی
,
منجی گرایی
,
ادبیات مکاشفه ای
,
مسیحا
,
اندیشه های زروانی
,
مزدا پرستی
,
جاودانگی روح
,
فرشته شناسی
,
جدال خیر و شر
,
جهان کنونی
,
باورهای ایرانی
,
کیهان شناسی زرتشتی
,
دین پژوهی تطبیقی
,
فرشته شناسی زرتشتی
,
دوره دوم معبد (یهود)
,
سنت دینی یهودی - مسیحی
,
خاستگاه کتاب مقدس
,
ادبیات بین العهدینی
,
مکاشفه ها
,
مکاشفات یهودی
,
مسیحاشناسی
,
نجات جهان
,
مراحل تاریخ
,
مکاشفه اخنوخ
,
مکاشفه سریانی باروخ
,
مکاشفه های عهد عتیق
,
مکاشفه ابراهیم
,
جهان بعدی
,
ثنویت ایرانی
,
فرجام شناسی (مطالعه آخرالزمان)
,
دین یهود
,
انجیل
,
اوستا
,
تورات
,
علم معاد (فلسفه ذیل الهیات بالمعنی الاخص)
,
ثنویت (آموزههای ادیان ایران باستان)
,
ادیان ایران باستان (ادیان آریایی)
,
دین یهود (ادیان غرب)
,
حضرت موسی(ع)
,
مکاشفه(معرفت شناسی)
شاپا (issn):
2008-0476
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 47 تا 81
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
ارزش زندگی از دیدگاه ملاصدرا
نویسنده:
علیرضا دهقانپور
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
قم: موسسه فرهنگی تحقیقاتی إسراء, پاییز/1390
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
رضای الهی
,
شواهد الربوبیه
,
ملاصدرا
,
کرامات
,
خداشناسی
,
کمال انسان
,
عشق
,
صبغه
,
الولایه
,
بعد معنوی انسان
,
زندگی
,
قیامت
,
بدن برزخی
,
فعل قبیح
,
فضیلت اخلاقی (فضایل اخلاقی)
,
سریان عشق در موجودات
,
حیات
,
ارتباط با خدا
,
تقرب به خدا
,
نفس حیوانی
,
قرآن
,
جاودانگی روح
,
حسن فعل
,
معنا جویی برای زندگی
,
ارزش زندگی از نظر ملاصدرا
,
ارزش ذاتی زندگی
,
ارزش تبعی زندگی
,
اقسام حیات
,
حیات تکوینی
,
حیات تشریعی
,
معشوق نهایی
,
ملاصدرا شیرازی: صدرالمتألهین
,
محمد بن یعقوب کلینی
,
ابن بابویه، محمدبن علی: شیخ صدوق
,
مرتضی مطهری
,
علامه مجلسی: محمدباقربن محمدتقی مجلسی
,
ولایت
,
کمال
,
رضای الهی
,
زندگی حقیقی
,
قرب الهی
,
معنا بخشی به زندگی
,
حسن فعل
,
علامه مجلسی
,
مرتضی مطهری
,
محمد بن یعقوب کلینی
,
حکمت متعالیه
,
بدن مثالی
,
خداشناسی(الهیات بالمعنی الاخص)
,
خلود
,
معاد(فلسفه)
,
قرآن
,
فضایل اخلاقی
,
کرامت نفس
,
حب کمال
,
ابن بابویه، محمدبن علی(شیخ صدوق)
,
ب. امام اول(حضرت امام علی ع)
,
حیات
,
تخیل(راه های معرفت)
,
فطرت(سرشت) (معرفت شناسی)
,
ملاصدرا شیرازی
شاپا (issn):
2383-2916
چکیده :
انسان اهل محاسبه و معامله است؛ تا چیزی برای او نیرزد، آن را انتخاب نمیکند. ارزش زندگی به چیست؟ زندگی با وجود ناکامیها، رنجها و سختیها چه ارزشی دارد یا حامل چه ارزشهایی است که وجودش را بر عدمش برتری بخشیده، پذیرش آن را بر عدم پذیرش آن راجح میسازد.<br /> فیلسوف بزرگ جهان اسلام مطابق اصول حکمت متعالیه، وجود را ارزش، خیر و کمال میداند. زندگی نیز که امری وجودی است، دارای ارزش ذاتی میباشد. از آنجا که وجود دارای مراتب است، زندگی انسان متناسب با درجهٴ او از ارزش برخوردار است. البته ارزشهای دیگری ـ اعم از تکوینی و ارادی ـ هست که ملاصدرا آنها را زینتبخش زندگی میداند.<br /> خشنودی خدا، کرامت انسانی، فطرت الهی، جاودانگی و عشق، ارزشهای زندگی است. نیز هرگونه ارتباط شایسته با منبع وجود و کمال برتر، ارزش محسوب میشود. بنابراین ارتباط با خداوند، معیار ارزش زندگی است. فطرت الهی انسان، نشان میدهد که ارزش از درون انسان میجوشد و نیازی به اعتبار ارزش و نگاه به بیرون نیست. کرامت انسان امری وجودی و به جعل الهی است؛ لذا امری حقیقی است نه مفهومی اعتباری. مایهٴ برتری و کرامت انسان، ظرفیت علمی او است که سبب برتری بر فرشتگان گشت. از نظر ملاصدرا عشق در هر موجودی سریان دارد. هر چه درجهٴ وجود قویتر باشد، عشق پررنگتر است. هر چه نفس اشرف و اعلی باشد، محبوب او لطیفتر و پربهاتر است. جاودانگی ارزش است. زندگی انسان، جاودان است و مرگ تقابلی با جاودانگی ندارد. انسان با مرگ به مرتبهای برتر و حیاتی حقیقی نایل میشود.<br /> بنابراین ارزش زندگی به ارزشهای وجودی انسان برمیگردد. این ارزشها دارای شدت و ضعف است. پس ارزش زندگی نیز دارای درجات و مراتب میباشد.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 131 تا 161
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نسبت عقل و دین در فلسفه کانت : سال 1، شماره 2 : پژوهش های علم و دین
نویسنده:
اسماعیل سعادتی خمسه
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی, زمستان/1389
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
جهان طبیعت
,
خداشناسی
,
رابطه عقل و دین
,
خیر و شر اخلاقی
,
دین
,
مقولات کانت
,
خداباوری (دئیسم)
,
پدیدار
,
خیر و شر
,
محدوده عقل
,
وحی
,
اخلاق
,
ایدئالیسم استعلایی
,
مقولات فاهمه
,
غایتمندی
,
جاودانگی روح
,
جامعه مشترک المنافع اخلاقی
,
فلسفه کانت (فلسفه)
,
امر مطلق کانت
,
انسان اخلاقی
,
کمال اخلاقی
,
خدا در اندیشه کانت
,
نقد عقل محض کانت
,
اخلاق کانت
,
خودآیینی عقل
,
جامعه مبتنی بر فضیلت
,
خدای دنیوی شده
,
دین دنیوی شده
,
جامعه اخلاقی
,
نقد قوه حکم
,
خودآئینی فردی
,
خداباوری کانت
,
دین در فلسفه کانت
,
خیر ( خیر و شرّ )
,
وجدان خیر و شر
,
اعتقاد به خدا
,
وحی الهی
,
عقل و دین
,
فلسفه کانت
,
خداشناسی(الهیات بالمعنی الاخص)
,
خلود
,
عقل(فقه)
,
جنون موقت
,
حکمت
,
ایمانوئل کانت
,
طبیعت
شاپا (issn):
0
چکیده :
نسبت دین و عقل در فلسفة کانت از جملة موضوعاتی است که داوری سریع و قطعی در مورد آن دشوار است. در این مقاله سعی میشود با توجه به آثار مهم کانت و بهویژه با تأکید بر دین فقط در محدودة عقل موضع حقیقی و واقعی کانت در این مورد کشف و تشریح شود. با توجه به ایدهآلیسم استعلایی و اصالتبخشی به خودآیینی عقل در فلسفة نقدی و نیز با دقت در استعاراتی که کانت در آثار خود به کار میبرد، به این نتیجه متمایل میشویم که در ساختمان فکری کانت اموری از قبیل خدا، وحی، دین و جاودانگی هر چند به اشکال مختلف مورد توجه و گاه مورد تأکید قرار گرفته است؛ ولی این امور یا بهعنوان اصل موضوعة اثبات نشدة اخلاق و ایدة ذهنی فرادید هستند و یا اهمیت و اعتبار آنها تا اندازهای است که همسو و همساز با اصول و قواعد وضع شده توسط عقل خودآیین بشری و وجدانگاه معینْ این عقل و گاه پشتگرم به چنین عقلی باشد.<br /> خدا در نهایت در اندیشهی کانت به جامعه مشترکالمنافع اخلاقی، که جامعة مبتنی بر فضیلت محسوب میشود، تحویل میرود؛ و جاودانگی نیز از جنبة فردی و شخصی خارج شده به امیدی نوعی و جمعی برای تحقق چنان جامعهای تبدیل میشود. بدین ترتیب، وحی بهعنوان پدیدهای شخصی، همچون خواب، تا آنجا مورد توجه است که همسو و سازگار با قواعد و قوانین و آرمانهای عقل خودآیین، اعم از نظری و عملی، باشد؛ وگرنه، علیالاصول، مانند خواب نوعی جنون موقت و خروج از ساحت اجتماعی انسان به شمار آمده و به طور ضمنی و با ظرافت تمام چوب رد و انکار میخورد.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 73 تا 105
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
مبانی انسانشناختی اخلاق از دیدگاه خواجه افضلالدین کاشانی
نویسنده:
محمدربیع میرزایی، هادی صادقی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
قم: دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم, بهار/1394
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
قوای نفس
,
بدن
,
خداشناسی
,
یقین
,
فلسفه اخلاق (اِتیک)
,
کمال انسان
,
اتحاد عاقل و معقول و عقل
,
جاودانگی نفس
,
حکمت
,
انسان شناسی
,
حقیقت انسان
,
صبغه
,
خلافت الهی
,
صورت های نفسانی
,
فضیلت اخلاقی (فضایل اخلاقی)
,
عبودیت
,
آفرینش در قرآن
,
اعتدال
,
رابطه خدا و انسان
,
هستی شناسی(فلسفه)
,
قرآن
,
اخلاق اسلامی
,
امکان تغییر اخلاق
,
جاودانگی روح
,
فلسفه اخلاق اسلامی
,
قوای باطنی نفس
,
بابا افضل کاشانی
,
تغییر اخلاق
,
مبانی انسان شناسی اخلاق
,
بقای عقلانی
,
دانایی بالقوه
,
دانایی بالفعل
,
اعتدال اخلاقی
,
03. انسان شناسی Human nature
,
خلافت الهی
,
کمال حقیقی انسان
,
خلق آدم (ع)
,
هستی شناسی اسلامی
,
الهیات(کلام جدید)
,
انسان و خدا
,
افعال نفس
,
صورت نفسانی
,
بدن
,
خلود
,
خلود نفس
,
قرآن
,
اصطلاحنامه اخلاق اسلامی
,
فضایل اخلاقی
,
اعتدال
,
حکمت
,
عبودیت
,
یقین
,
هادی صادقی (دانشگاه قرآن و حدیث)
,
فلسفه اخلاق (عام)
,
سید حیدر آملی
,
حقیقت انسان کامل
,
فطرت(سرشت) (معرفت شناسی)
,
سید حسین نصر
شاپا (issn):
0
چکیده :
پژوهش حاضر برگرفته از پایاننامه کارشناسی ارشد نویسنده با عنوان «مبانی نظری اخلاق از دیدگاه باباافضل کاشانی» است. در این مقاله، بررسی مبانی انسانشناختی اخلاق از نگاه باباافضل که یکی از زمینههای لازم برای استخراج نظریۀ اخلاقی وی است، فراهم میشود. باباافضل ضمن اعتقاد به تشکیل انسان از سه جزء تن، جان و خرَد یا عقل، با تأکید بر رابطۀ شناختی و وجودیِ مثلثِ «خداشناسی، هستیشناسی و انسانشناسی» معتقد است که وجود تامّ و حقیقی هر چیز، صورت علمی و معقول آن است و بر همین اساس، کمال نهایی انسان نیز در بقای عقلانی اوست؛ زیرا کمالِ حیات و حسّ، به قوّۀ ادراک و تعقّل است و کمالِ ادراک و تعقّل نیز به فعلیت آن و کمال فعلیّت تعقّل و دانش و به اتّحاد عاقل و عقل و معقول است. از نگاه وی حقیقت وجودی انسان و بُعد جاودان او، به نفس عاقله و خرَدش وابسته است و سعادت حقیقی انسان این است که در عالم نفسانی، صورت نفسانیاش به بهترین حالتِ علمی باشد. مهمترین بنمایههای این سعادت و کمال نفسانی، علم و یقین یا حکمت است؛ یعنی هدف نهایی انسان این است که دانایی بالقوه را به دانایی بالفعل تبدیل کند و به مرتبۀ عقل بالفعل برساند.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 137 تا 164
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
معنابخشی به زندگی و مؤلفه های تأثیرگذار آن در پیشگیری از جرم از منظر قرآن کریم : شماره 21 : آموزه های قرآنی
نویسنده:
قدرت الله خسروشاهی، سارا سادات هاشمی، علیرضا نجفی اسکندری
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
مشهد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی, بهار و تابستان/1394
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
معاد
,
انسان
,
ایمان
,
جهان هستی
,
ماهیت انسان
,
الانبیا
,
جهنم
,
ابتلا
,
تعلیم و تربیت الهی
,
مسئولیت انسان
,
تعقل
,
یاد خدا
,
ایمان به خدا
,
مشورت
,
امتحان الهی
,
عالم خلقت
,
نظام هستی
,
انبیاء(ع)
,
بهشت
,
ایمان (فرجام شناسی)
,
حیات اخروی
,
انسان
,
ایمان به خدا
,
قرآن
,
جرم
,
جرم شناسی
,
تشویق
,
جاودانگی روح
,
تهدید
,
پیشگیری از جرم
,
بزهکاری
,
تربیت و تعلیم اسلامی
,
ماهیت انسان در قرآن
,
هدف در زندگی
,
معنا بخشی به زندگی
,
کثرت گرایی دینی
,
آثار دعا
,
خلود
,
جهنم
,
اصطلاحنامه علوم قرآنی
,
قرآن
,
ذکر (یاد خدا )
,
اعتدال در زندگی
,
دعا
,
آداب مشورت
,
تفکر
,
امداد الهی
,
تعلیم و تربیت اسلامی
,
نظارت خدا
,
پلورالیسم دینی
,
سیاست جنایی اسلام
,
انحراف انسان
,
چیستی زندگی
,
نفی پلورالیسم
,
شعور عالم خلقت
,
اعتقاد به غیب
,
تعاون در جامعه
شاپا (issn):
0
چکیده :
یکی از پرسش های اساسی که تاثیر زیادی در نگرشها و رفتار انسان دارد، سوال درمورد چرایی و چیستی "زندگی" و در نتیجه فهم چگونه زیستن می باشد. رویکرد به معنا و مفهوم زندگی تابعی از نگرش به انسان، هستی و هستی آفرین و نسبت میان آنهاست. درک ناصحیح این مولفه های بنیادین تاثیر غیرمستقیم زیادی در انحراف انسان و ارتکاب جرایم خواهد داشت. بر این اساس، جرایم باید در هر جامعه متناسب با فرهنگ خاص آن جامعه مورد مطالعه قرار بگیرد. بر اساس آموزهای قران کریم معنا بخشی به زندگی و پیشگیری اولیه از وقوع جرم و گمراهی، اصلی ترین سیاست جنایی قرآن کریم است. هدف نهایی این سیاست تعلیم و تربیت انسان هایی است که در جهت رشد خود با اراده تربیت یافته بتوانند از ارتکاب جرم احتراز کنند . در این دیدگاه، ایمان به وجود اموری غیبی ، نظارت خداوند، ارسال پیامبران از سوی او و در نتیجه اعتقاد به امداد رسانی های او در روبرویی با مشکلات و وجود جهانی دیگر جهت کسب پیامدهای اعمال خود در این دنیا و همچنین ایمان به خلقت هدفدار ، به زندگی انسان معنی بخشیده و ازانحرافات او جلوگیری می کند.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 119 تا 142
مشخصات اثر
ثبت نظر
1
تعداد رکورد ها : 7
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید