جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 1276
تجسم مجدد صلیب فرزندآوری: به سوی مسیح شناسی سازنده ناگای تولد
نویسنده:
Nungshitula Jamir
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : زنان ناگا در شمال شرقی هند به دلیل اعمال ناعادلانه زایمان در فرهنگ پدرسالارانه خود، که تولد پسر را بر دختران امتیاز می دهد، در سکوت رنج می برند. الهیات ناگا رنج را عمدتاً از طریق رنج رستگاری عیسی بر روی صلیب روایت می‌کند، و زنان مسیحی ناگا این روایت را پذیرفته‌اند، و در رنج عیسی هم دیدی از عیسی به عنوان دوستی می‌بینند که درد آنها را درک می‌کند و هم دعوتی برای شریک شدن در رنج او. متکلمان معاصر به نماد صلیب مسیحی نزدیک شده اند تا آن را در پرتو جوامع به حاشیه رانده شده از نو تفسیر کنند. این پایان نامه مسیح شناسی را از دریچه تجربیات زنان ناگا بررسی می کند. این موضوع از شیوه های زایمان در فرهنگ ناگا به عنوان نقطه شروع برای بازخوانی صلیب مسیحی با استفاده از نوشته های الهیاتی یورگن مولتمان، سرن جونز، ریتا ناکاشیما براک، و وونهی آن جو می باشد. موضوع «تولد» در آثار متکلم فمینیست و فیلسوف دین، گریس جانتزن. با ریشه یابی ناگا مسیح شناسی در مفهوم تولد، بر سه بعد کار حیاتی عیسی تمرکز دارد: در آغوش گرفتن، احترام و تغذیه.
ویتنبرگ چه ربطی به آزوسا دارد؟ : الهیات صلیب لوتر و پیروزی پنطیکاستی
نویسنده:
David John Courey
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : پنطیکاستالیسم در آمریکای شمالی متوقف شده است. این پایان نامه به دنبال دلایلی برای بن بست کنونی در پیروزی گرایی است که موجب توسعه پنطیکاستیالیسم شده است و نقد آن پیروزی گرایی را از طریق اعمال الهیات صلیب مارتین لوتر پیشنهاد می کند. این اثر در درجه اول به عنوان یک پروژه الهیات سازنده در نظر گرفته شده است. این شامل سه حرکت است. اولی اصولاً تاریخی است که در آن من ظهور پنطیکاستی را بررسی می کنم. فصل 1 نشان می دهد که توسعه آن توسط نیروهای بازسازی گرایی و کمال گرایی، دو پویایی که سابقه طولانی در پروتستانیسم آمریکایی دارند، انجام شده است. این دو انگیزه در کنار هم نشان دهنده پیروزی گرایی است که نه تنها شکل گیری پنطیکاستی، بلکه به طور کلی انجیلییسم را رنگ آمیزی کرد. فصل دوم توسعه پیروزی گرایی پنطیکاستی را به صورت تاریخی از خیابان آزوسا، از طریق فرآیند نهادینه سازی دنبال می کند و پیروزی پنطیکاستی را به عنوان شکلی از بی واسطه بودن معنوی تعریف می کند. حرکت دوم کاوشی در الهیات تاریخی است. فصل سوم، لوتر را به عنوان منبعی برای الهیات پنطیکاستی در نظر می‌گیرد، زیرا او را از نظر تاریخی در تضاد الهیاتی خود با کاتولیک رومی و اصلاحات رادیکال قرار می‌دهد و با کشف طنین‌هایی بین اندیشه او و پنطیکاستی‌ها. فصل 4 با عطف به تأمل در الهیات متقاطع لوتر، ارزش آن را به عنوان نقد پیروز گرایی شخصی و نهادی تثبیت می کند. علاوه بر این، رستاخیز را به عنوان یک بعد اغلب توسعه نیافته الهیات صلیب می داند. پیوند صلیب و رستاخیز در اندیشه لوتر جنبش سوم را ایجاد می کند که اساساً تلاشی در الهیات سازنده است. با کمک کار جییرگن مولتمن، فصل 5 الهیات صلیب را برحسب دو مؤلفه دینامیک بیان می‌کند، یک پنوماتولوژی صلیبی، و یک eschatologia crucis، که پیوند آنها تعمید روح، ویژگی اصلی پنطیکاستیالیسم را نشان می‌دهد. در فصل پایانی، این مدل برای موضوعات مختلفی در الهیات پنطیکاستی از جمله تجربه معنوی، تقدیس، و ماوراءطبیعی به کار می‌رود، تا بتوان پیروزی‌های اساسی آن را کاهش داد. انجام این کار، اساس پنطیکاستالیسم را بر پایه‌های الهیاتی به جای دو پویایی تاریخی بازسازی‌گرایی و کمال‌گرایی، که به نظر می‌رسد باعث توسعه آن شده‌اند، ایجاد می‌کند.
تأثیر اسطوره های آفرینش در شکل گیری مرزهای جدید تربیت دینی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Lynda Shirley Weatherstone
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : هدف از پایان نامه توسعه و پیگیری تکامل و از دست دادن اصل زنانه بوده است. من قصد دارم گزارشی منسجم از پیامدهای اجتماعی ارائه کنم که هم برای زنان (و هم برای مردان) که پشتوانه این فقدان بوده است، اعمال شده است. من استدلال می‌کنم که اصل زنانه، فلسفه‌ای است که بر کلیت، غیردوگانگی و شخصیت استوار است، نه متافیزیک عقلانی که امروزه در فرهنگ غربی نفوذ می‌کند. من تلاش می‌کنم سفر اصل زنانه را با اسطوره الهه بزرگ آغازها یا مادر بزرگ دنبال کنم، که همسر پسر-عاشق خود را به دنیا می‌آورد: هم زندگی و هم جهان را به وجود می‌آورد (بارینگ و کشفورد، 1991) . پس از آن، این رابطه از رابطه شراکتی به سرنگونی الهه بزرگ توسط پسرش تغییر می کند که به خدای آسمان جنگجوی قدرتمند و پدرسالار تبدیل می شود که اکنون به تنهایی بدون هیچ اشاره ای به رحم بارور الهه مادر کهن الگو می آفریند. من نشان می‌دهم که چگونه این اسطوره عصر برنز به اسطوره پیدایش عصر آهن سفر می‌کند که به موجب آن خدای پدر زندگی را تنها با کلمه می‌آفریند و عقل را جایگزین تمام تفکرات اسطوره‌ای می‌کند. در چارچوب این موانع ساختاری، من نشان می‌دهم که چگونه الهیات پیدایش، افسانه‌هایی است که توسط مردسالاری و جدا کردن زنان توسط مردان به دلیل «تفاوت‌های خلاقانه» آن‌ها سوء استفاده شده است (فیورنزا، 1985، ص.4). می توان استدلال کرد که این شکل از تبعیض جنسیتی و تعصب مذهبی به عنوان کانون اصلی آموزش دینی تداوم یافته و بازگو می شود. یک راه برای پرداختن به این شکل از تبعیض، بررسی رابطه بین الهیات عمومی و آموزش عمومی است
نظریه پردازی اراده در ادبیات انگلیسی متقدم
نویسنده:
Douglas Iain Clark
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه به بررسی چگونگی مفهوم سازی قوه اراده در ادبیات مدرن انگلیسی اولیه می پردازد. تلاش برای درک کارکرد و هدف آن برای طیف وسیعی از نویسندگان الیزابتی و یعقوبی، عمدتاً به دلیل نقش مهمی که مفهوم اراده در توسعه فلسفه کلاسیک و اصلاح الهیات مسیحی ایفا کرد، نگرانی اساسی بود. با این وجود، ارائه تعریفی منسجم از اراده، قدرت‌ها و کارکردهای مرتبط با آن در موضوع انسانی، مشکل مهمی را برای بسیاری از نویسندگان اولیه مدرن ایجاد کرد. اگرچه محققان تأثیر مفاهیم اراده را در الهیات آن دوره مستند کرده‌اند، تحلیلی از شیوه‌ای که اراده در نمایشنامه‌های الیزابتی و انگلستان یعقوبی نشان داده شد، در نقد آکادمیک کنونی غایب است. این پایان نامه در پی آن است که با روشن ساختن مشکلات مفهومی موجود در نظریه پردازی قوای اراده در فلسفه عصر، و با نشان دادن چگونگی بازنمایی و بازی این دشواری ها در نمایشنامه آن دوره، این شکاف در پژوهش را برطرف کند. این پایان نامه با نشان دادن نقشی که مفاهیم اراده در شکل دادن به چارچوب تعلیمی سنت اخلاقی در نمایشنامه اواخر قرن شانزدهم ایفا می کند، دانش اصلی را به حوزه مطالعات مدرن اولیه کمک می کند. چگونه از اراده برای ایجاد و کشف مفاهیم بدخواهی و اعمال تخطی اخلاقی در نمایشنامه های مدرن اولیه استفاده شد. نقش نظریه های اراده در شکل دادن به چگونگی مفهوم مرگ و سرنوشت انسان در متون اولیه مدرن ایفای نقش کرد. در نهایت، این تز پیشنهاد می کند که بازنمایی ادبی قوه اراده باید به عنوان بخشی حیاتی و اساسی از فرهنگ فکری مدرن اولیه در نظر گرفته شود.
زندگی زیباتر از ایده ها است: اومانیسم اگزیستانسیالیستی، بین الاذهانیت و تعالی در اومانیسم مدنی واحد ابوعلی احمد بن محمد بن یعقوب مسکویه
نویسنده:
John Peter Radez
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه بررسی می کند که چگونه می توان سه اثر اولیه در متافیزیک، تاریخ و فلسفه اخلاق مسکویه، اخلاق شناس اسلامی قرن یازدهم را به عنوان یک اثر وجودی خواند که سه ویژگی وجودی سارتری، یعنی مادی شدن خود، مواجهه را به نمایش می گذارد. از خود، و تعریف خود. تحقیق من بر این متمرکز است که چگونه سه اثر مسکویه در یک اثر وجودی با دو مضمون غالب اومانیستی اسلامی - بین الاذهانی (یعنی یادگیری در مورد دیگری برای کشف حقیقت درباره خود) و متعالی (یعنی رابطه با الوهیت) با یکدیگر تلاقی می کنند. ). من با ارائه گزارشی از زندگی مسکویه در قرن یازدهم بغداد شروع می کنم. سپس بررسی می کنم که چگونه شغل او به عنوان کتابدار دربار سلطنتی الهام بخش او به عنوان یک مورخ و فیلسوف بود. در ادامه، من به کمک مسکویه به اومانیسم اسلامی قرن یازدهم می پردازم و اینکه چگونه این مشارکت ها مسکویه را به ایجاد نوعی اومانیسم مدنی که فلسفه اخلاقی او را شکل می دهد، سوق داد. در نهایت، با این استدلال به پایان می‌برم که میسکاویه یک انسان‌گرای اگزیستانسیالیست اسلامی بود که کی‌یرکگارد و سارتر را پیش‌بینی می‌کرد. پژوهش سنتی مسکویه عمدتاً بر مسکویه به عنوان فیلسوف ارسطویی در سنت اندیشه سیاسی و فرهنگ درباری ایرانی متمرکز بوده است. پژوهش من فراتر از این مفهوم است و در عوض نشان می دهد که فلسفه مسکویه به طور خاص – و فلسفه اسلامی به طور کلی – صرفاً مشتق از فلسفه یونان نیست.
آموزش تخیل: الهیات عملی آموزش عمومی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
L Callid Keefe Perry
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه الهیات عملی عمومی آموزش را توسعه می دهد. استدلال می‌کند که آموزش عملی است که «تخیل را آموزش می‌دهد»، افراد و جوامعی را شکل می‌دهد تا در درون تخیلات اجتماعی که توسط یک جهان‌بینی نهفته، ضد مادی و فردگرایانه شکل گرفته‌اند، عمل کنند. هدف این پروژه نشان دادن این است که آموزش عمومی مکانی مناسب برای تأملات الهیاتی است و نتایج آن تأمل می تواند پیشنهادهایی برای دگرگونی دین و آموزش ایجاد کند. این بررسی می‌کند که چگونه تخیل اجتماعی آمریکایی توسط شیوه‌های آموزشی و روش‌هایی که این شیوه‌ها بر مفاهیم دانش و هدف انسانی تأثیر می‌گذارند، حفظ می‌شود. فرض بر این است که تأثیر شکل‌دهی امر خیالی چندان در محتوای برنامه‌های درسی مدرسه آشکار نمی‌شود، بلکه به طور ضمنی در فرآیندهای آموزشی و اهداف صریح و ضمنی شرکت آموزشی ایالات متحده وجود دارد. این پروژه با استفاده از یک رویکرد ترکیبی کمی و کیفی، ساختار وجدان زایی را توسعه می‌دهد، یک تربیت آموزشی با ابعاد انسان‌شناختی اتوپیایی. الهیات و فلسفه دین گریس جانتزن و بینش تربیتی آزادیبخش پائولو فریره در کار سازنده نقش اساسی دارند. جانتزن و فریر با تحلیل‌های مربوط به خود از «تخیل نکروفیلیک» و «عینیت‌سازی جهان‌بینی‌ها» راهی برای تفسیر تلو و عملکرد آموزش عمومی آمریکا ارائه می‌کنند. بینش های اضافی از جامعه شناسی و تاریخ آموزشی و همچنین نظریه عمل پیر بوردیو و مفهوم تخیلی اجتماعی کورنلیوس کاستوریادیس استخراج شده است. پایان نامه با توسعه الهیات تعلیم و تربیت آغاز می شود و این کار را با روش های عملی الهیاتی که از الهیات رهایی بخش و عمومی آگاه است، انجام می دهد. این مطالعه به ارائه مطالعات تاریخی و فرهنگی-جامعه شناختی برگرفته از ادبیات آموزشی می پردازد که با مطالعه کمی 125 شرکت کننده در نظرسنجی در مورد درک آنها از رابطه بین آموزش و معنویت تقویت شده است. اکتشافات اولیه در این سه مطالعه مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند، سپس به لحاظ الهیاتی منعکس می شوند، و پیشنهاداتی برای دگرگونی عمل و نظریه در آموزش و پرورش و دین ارائه می شود. برای الهی‌دانان عملی، این پروژه درکی قوی از عمل ایجاد می‌کند که الگوهای کنش را به تخیلات اجتماعی پیوند می‌دهد و نمونه‌ای از این که چگونه الهیات عملی ممکن است موضوعات مورد توجه عمومی را در نظر بگیرد ارائه می‌کند.
میل، شهوت و انجام دادن: انسان شناسی سنت بوناونتورا و عرفان میل
نویسنده:
Louis Rouleau
نوع منبع :
رساله تحصیلی
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان‌نامه جایگاه میل را در انسان‌شناسی و عرفان بوناونتورا به‌عنوان اصلاحی برای مطالعاتی که دامنه آن را به میل به تعمق یا به‌عنوان محبتی که صرفاً بر فقدان شیء مورد نظر است محدود می‌کند، بررسی می‌کند. این ادعا می کند که Bonaventure میل را به عنوان کمبود با میل به عنوان بیانی از فراوانی ترکیب می کند. بوناونتورا بر اساس آموزه قیاس و الهیات خود از تصویر خدا در روح، میل را به عنوان نشانه ای از جهت گیری انسان به سوی خیر و مسلک آن به سوی خوشبختی می پذیرد. او در پی آن است که میل را به عنوان وسیله ای برای کشاندن روح، با کمک فیض و نیکوکاری، به اتحاد با خدا، که می توان تا حدی در این زندگی از طریق تفکر عاطفی و وجدآمیز تجربه کرد. ایجاد زمینه ای گسترده برای تفسیر الهیات میل بوناونتورا. بخش اول به بررسی رواج میل در فلسفه و کلام معاصر می پردازد. در حالی که فلسفه پست مدرن از میل برای شکستن وحدت موضوع مدرن استفاده می کند، الهیات معاصر مقوله میل را بازیابی می کند تا بر تصور بیرونی از طبیعت و فیض غلبه کند.
دفاع از برهان تحقق چندگانه در برابر نظریه هویت [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
David Barrett
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : یک بحث کلاسیک در فلسفه ذهن این است که نظریه هویت نادرست است، زیرا انواع حالت ذهنی در انواع حالت مغزی چند برابر می شود. من در این پایان نامه شرح مفصلی از استدلال و دفاع از آن در برابر چند تن از منتقدان برجسته معاصر ارائه می کنم. در نهایت، من شواهد تجربی از تفاوت‌های بین گونه‌ای در انسان و میمون و همچنین از یک مورد انعطاف‌پذیری عصبی گسترده ارائه می‌دهم که نشان می‌دهد انواع حالت ذهنی در انواع حالت مغزی چند برابر می‌شوند.
به سوی سوتریولوژی کاتولیک رومی برای مخلوق گناهکار: گفتگوی بین فرهنگی بین سوتریولوژی ادوارد شیلبیککس و الهیات کره ای-آمریکایی "هان" [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Kevin Patrick Considine
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : هدف این پایان نامه اشاره به یک سوتریولوژی کاتولیک رومی برای موجود گناهکار است که از «هان» به عنوان منبع الهیات اساسی استفاده می کند. این پایان نامه به دو حوزه اصلی مربوط می شود - جامعه شناسی کاتولیک رومی و گفتگوی الهیات بین فرهنگی - به دلیل اهمیت فزاینده آنها در قرن بیست و یکم که در آن جهانی شدن همچنان به عنوان نیروی محرکه ای است که ساختارهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را سازمان می دهد. جهان، به نفع برخی و غیرانسانی کردن بسیاری دیگر. من استدلال می‌کنم که الهیات کره‌ای-آمریکایی و انسان‌شناسی «هان» منبع مهمی برای تکمیل و توسعه جامعه‌شناسی نسبتاً ناکافی کاتولیک رومی است که تقریباً منحصراً بر بیگانگی بین مخلوق گناه‌کار و خالق گناه‌کار تمرکز دارد. «هان» از طریق ارائه تمرکز صریح‌تر بر کار خدا برای التیام زخم‌های اعمال «گناه‌شده» در این جهان، به تکمیل این سوتریولوژی کمک می‌کند. من معتقدم که "هان" می تواند "توصیفی ضخیم" از وسعت و عمق جراحت انسان ارائه دهد و از این طریق به عنوان یک انسان شناسی فرهنگی بنیادی عمل کند که بر اساس آن یک جامعه شناسی کاتولیک رومی را برای موجودی که در برابر آن گناه کرده است تا حدی نسبی بیان کند. کفایت در بستر جهانی شدن و بین فرهنگی. من از الهیات ادوارد شیل بیککس، اندرو سونگ پارک، وونهی آن جو، و قانون اساسی شبانی در مورد کلیسا در دنیای مدرن، Gaudium et Spes، برای پیشبرد بحث خود استفاده می کنم. روش من برای آوردن این الهیات متنوع به گفتگو بر اساس هرمنوتیک بین فرهنگی و نشانه شناسی فرهنگ است.
کنشگری اجتماعی و الهیات آدام کلیتون پاول جونیور ، 2015 [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Lauren D Brisbon
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه به بررسی نیاز به الهیات سیاه پوست و تأثیر آن بر فعالیت اجتماعی در جامعه الهیات در ایالات متحده می پردازد. الهیات سیاه جزء ضروری کار یک متکلم است. در این تحقیق، کنشگری اجتماعی آدام کلایتون پاول جونیور در چارچوب الهیات سیاهان مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس این مطالعه، الهیات سیاه چارچوب الهیاتی را برای متکلمان فراهم می کند تا از آن پیروی کنند تا به عنوان عامل اجتماعی در جامعه خود تبدیل شوند. در دهه 1960، گروهی از روحانیون رادیکال آفریقایی-آمریکایی، مسیحیت را از منظر مبارزه سیاهپوستان آمریکایی در رابطه با آزادی در آمریکا تفسیر کردند. الهیات سیاهان شامل سه زمینه است: "جنبش حقوق مدنی در دهه های 1950 و 1960، که عمدتاً با مارتین لوتر کینگ جونیور مرتبط است؛ انتشار کتاب جوزف واشنگتن، مذهب سیاهان (1964)؛ و ظهور جنبش قدرت سیاهان، به شدت. تحت تأثیر فلسفه ملی‌گرایی سیاه‌پوستان مالکوم ایکس.» (1) بررسی الهیات آدام کلیتون پاول جونیور شواهدی را ارائه می‌دهد که الهیات سیاه‌پوستان یک الهیات رهایی‌بخش در کار کنش‌گری اجتماعی است. تعداد فزاینده ای از متکلمان به الهیات شکوفایی مشترک می شوند. محبوب‌ترین مکان‌هایی که به الهیات رفاه مشترک هستند، کلیساهای بزرگ هستند. الهیات رفاه با موارد زیر مرتبط است: اول، خداوند به همه پیروان وفادار خود سلامت جسمی و رفاه مالی عطا می‌کند. ثانیاً، مؤمنان حق الهی خود را برای ثروت و سلامتی از طریق اعترافات مثبت و ارائه‌های مالی ادعا می‌کنند. ثالثاً، این ایمان پایدار وجود دارد که خدا باید به وعده هایش عمل کند. و چهارم، واعظان ایمان اغلب تعلیم می‌دهند که خدا تنها زمانی می‌تواند هدایای خود را آزاد کند که انسان‌ها به طور کامل تسلیم اراده او شوند، حتی زمانی که مسیر عمل خواسته شده با منطق سکولار در تضاد باشد. اگر تعداد بیشتری از الهی‌دانان آفریقایی-آمریکایی از الهیات سیاه‌پوستان استفاده کنند، کشیش‌ها و جمعی از آنها در موقعیت بهتری برای دفاع از حقوق خود و دیگران خواهند بود. در نهایت، این تحقیق، الهی‌دانان آفریقایی-آمریکایی را وادار می‌کند که دوباره الهیات سیاهان را مرور کنند و از آن در کار خود به عنوان ابزار اعتراض اجتماعی استفاده کنند.
  • تعداد رکورد ها : 1276