جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 1276
الهیات نژاد و مکان: تحلیلی از مکتب الهیات دوک در نظریه نژادی الهیاتی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Andrew T Draper
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : آیا در دنیایی که هنوز با تأثیرات جابجایی های استعماری، بلوک حراج برده داری و موضع رصدخانه مدرن مشخص است، آیا الهیات مسیحی می تواند به اندازه کافی آشتی نژادی را تصور کند؟ این پایان نامه این سوال را با بررسی چندین مشارکت کننده جدید مهم در این بحث دنبال می کند که شامل نظریه نژاد الهیات مکتب دوک الهیات است. ویلی جیمز جنینگز و جی. کامرون کارتر به بررسی پیدایش استعمار و بلوغ روشنگری تخیل نژادی می پردازند تا مسیر جدیدی را برای الهیات مسیحی پیشنهاد کنند. پروژه اصلی پایان نامه نقشه برداری از الهیات کارتر و جنینگز به منظور نمایش مواضع اعتقادی مشترک آنهاست. مهم‌ترین آنها اصرار آنها بر این است که مافوق‌گرایی، که آن‌ها آن را به‌عنوان اشکال مختلف تلاش مسیحیان در طول قرن‌ها برای جدا کردن خود از ویژگی‌های اسرائیل می‌دانند، تشکیل دهنده یک سلسله مراتب نژادی است که همچنان بر مسیح شناسی تأثیر قدرتمندی دارد. انسان شناسی و کلیسای شناسی تزهای مشترک آنها بین - و فراتر - قطبهای لیبرالیسم مدرن و ارتدکس "سنتی" قرار دارد. مقدمه پایان نامه مشکلات الهیاتی را نشان می دهد که تلاش های معاصر برای آشتی کلیسایی با آن روبرو هستند. فصول یک و دو به بررسی کار کارتر می پردازد، شرح موقعیت او بین تفکر آزادی خواه سیاه پوست، همانطور که جیمز کون نمونه آن را نشان می دهد، و بازیابی ارتدوکس مکتبی، همانطور که جان میلبانک نمونه آن است. فصل‌های سوم و چهارم با آثار جنینگز تعامل دارند و اندیشه‌های او را بین مطالعات فرهنگی، به‌ویژه مربوط به الهیات استعماری اواخر قرون وسطی، و اخلاق فضیلت معاصر، که از طریق آلیسدایر مک‌اینتایر و استنلی هاورواس انکسار شده است، قرار می‌دهند. نتیجه گیری با تکیه بر بینش مسیح شناختی جنینگز و کارتر، گسترش دلسوزانه کلیسای شناسی پیوستن آنها را پیشنهاد می کند. با تکیه بر نظریه نژاد الهی ارائه شده در پایان نامه و آزمایش های معاصر در مورد آشتی نژادی، نتیجه گیری شامل درمان های الهیاتی از خوردن با هم می شود تا اهمیت کلیسایی این الهیات قوی تر نژاد را نشان دهد.
تلاقی نژاد و مذهب در ایالات متحده
نویسنده:
Brandon C. Martinez
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : روابط نژادی در آمریکا در نقطه‌ای منحصربه‌فرد در تاریخ است و در پنجاه سالی که میلتون گوردون اثر مهم خود را با عنوان «همان‌سازی در زندگی آمریکایی: نقش نژاد، مذهب و ریشه‌های ملی» نوشت، در چشم‌انداز نژادی آمریکا تغییرات زیادی کرده است. دین اغلب به عنوان دارای پتانسیل برای تقویت وحدت نژادی و قومی تلقی می شود، اما دین از نظر تاریخی به عنوان مانعی برای روابط نژادی در کشور عمل کرده است. این مطالعه به بررسی رابطه بین نژاد و مذهب در آمریکای معاصر می پردازد و دو سوال اصلی را مطرح می کند. اول، آیا ادیان معاصر آمریکایی به تقویت یکپارچگی و کاهش تنش نژادی کمک می کنند یا صرفاً آن را تداوم می بخشند؟ دوم، آیا دین باری را که بر دوش اقلیت های نژادی و قومی در ایالات متحده گذاشته می شود کاهش می دهد یا آنها را افزایش می دهد؟ با استفاده از مجموعه داده های متعدد در هر دو سطح فردی و سازمانی، سه تحلیل در این پایان نامه به بررسی روابط بین دین و روابط نژادی در ایالات متحده می پردازد. به طور خاص، این پروژه موارد زیر را بررسی می کند: (1) ادغام نژادی و قومی در جماعت عمدتاً سفیدپوست، (2) رابطه بین دینداری دوران کودکی و مشارکت در روابط عاشقانه بین نژادی در بین گروه ها، و (3) اثرات دینداری بر افسردگی/اضطراب، بزهکاری و سوء مصرف الکل برای جوانان آمریکایی لاتین تبار که از نظریه عمومی استرین استفاده می کنند. نتایج و پیامدهای هر مطالعه و همچنین محدودیت‌های آنها مورد بحث قرار می‌گیرد
توماس آکویناس در رابطه با فضایل [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Andrew James Kim
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : توماس آکویناس در ارتباط با فضائل اندرو کیم، دکتری کارگردان: ویلیام سی. متیسون سوم، دکتری. آیا انسان برای داشتن حتی یکی از آنها نیاز به داشتن تمام فضایل دارد؟ پاسخ مثبت آکویناس به این پرسش توسط اکثریت اخلاق گرایان معاصر رد شده است. دو اتهام رایجی که بر این تز وارد می شود عبارتند از: (1) اگر درست باشد، پس هیچ کس با فضیلت نیست، و (2) اگر درست باشد، پس پیشرفت اخلاقی غیرممکن است. هدف از این مطالعه ارائه گزارشی از نسخه آکویناس از تز جدایی ناپذیری است به گونه ای که با توجه به متون نادیده گرفته شده و همچنین زمینه تاریخی که تز آکویناس در آن ظهور کرده است، به انتقادات معاصر پاسخ دهد. فصل اول به بررسی مواضع منتقدان برجسته جدایی ناپذیری می پردازد. فصل دوم و سوم به ترتیب در فلسفه و الاهیات به تحلیل روایات مختلف جدایی ناپذیری در دوره های منتهی به آکویناس می پردازند. فصل چهارم تز آکویناس را ارائه می کند و فصل پنجم نقدهای فصل اول را بازبینی می کند. پایان نامه به این نتیجه می رسد که تز آکویناس در معرض این ایرادها نیست، زیرا او از ارسطو و آگوستین در تصور فضیلت به عنوان متشکل از درجات پیروی می کند. این بر خلاف دیدگاه رواقی است که فضیلت یک حالت مطلق است که اجازه درجه بندی را نمی دهد. یکی دیگر از یافته های این پایان نامه این است که اختلاف نظر در مورد تفکیک ناپذیری از این واقعیت ناشی می شود که متفکران باستان و قرون وسطی فضیلت را متفاوت از متفکران مدرن تعریف می کنند. اینطور نیست که در تعریف فضیلت توافق وجود داشته باشد، بلکه در مورد جدایی ناپذیر بودن فضایل اختلاف نظر وجود دارد.
الهیات در مابعدالطبیعه ارسطو [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Volkan Aytemiz
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : اینکه آیا ارسطو رساله‌های متافیزیک را با برداشت‌های متفاوتی از علم هستی در ذهن داشته است یا خیر، مدت‌هاست که دانشمندان را متحیر کرده است. سؤال خاصی که باعث ناراحتی آنها می شود این است که آیا تلاش ارسطو در تأسیس علم هستی از طریق چندین رساله متافیزیک با یک علم کلی از هستی مشخص می شود و همه بخش های هستی را مطالعه می کند (metaphysica generalis)، یا اینکه تحقیق او در مورد این علم است. منعکس کننده نگرش نسبت به متافیزیک خاص (متافیزیک تخصصی) است که به دنبال شناخت بخش خاصی از هستی است، در این مورد خدا، و بنابراین باید آن را به عنوان علمی کاملاً الهیاتی در نظر گرفت. در این پایان نامه، هدف من نشان دادن این است که تلاش ارسطو در متافیزیک لزوماً مانع آشتی بین ابعاد کلی و الهیاتی علم هستی نمی شود و اگر چه تصور ارسطو از علم هستی به شدت الهیاتی است، اما منافاتی با آن ندارد. جهانی بودن علاوه بر این، من قصد دارم نشان دهم که اگر تصور علم هستی در ذهن ارسطو کلامی نبود، جهانی هم نبود.
به سوی الهیات انجیلی چینی آمریکایی: وعده نئوکالوینیسم [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Andrew David Ong
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : تحقیقات اخیر انجیلی به طور فزاینده ای خواستار دیدگاه های الهیات قومی در زمینه آمریکایی است. زیرا همانطور که مرکز مسیحیت جهانی از غرب به جهان اکثریت تغییر کرده است، مرکز قومی و فرهنگی انجیلییسم آمریکایی نیز به زودی تغییر خواهد کرد - اگر قبلاً تغییر نکرده است. با این حال، در میان الاهیات زمینه‌ای توسعه‌یافته در ایالات متحده، نه یک الهیات انجیلی چینی آمریکایی و نه یک الهیات انجیلی آمریکایی چینی دنبال نشده است. با توجه به اینکه آمریکایی‌های چینی بزرگترین جمعیت آسیایی‌آمریکایی‌ها هستند و اکثر مسیحیان چینی آمریکایی خود را انجیلی می‌دانند، شگفت‌آور است. بنابراین، این پایان نامه یک الهیات انجیلی چینی آمریکایی را دنبال می کند. این پایان نامه ابتدا با توضیح عوامل اجتماعی-تاریخی در پس رواج انجیلییسم محافظه کار آمریکایی در میان مسیحیان چینی آمریکایی آغاز می شود. ثانیاً، مهم‌ترین آثار سوء انجیلی‌گرایی آمریکایی را در میان مسیحیان چینی آمریکایی شناسایی می‌کند و این آثار سوء را به‌عنوان ریشه‌ای الهیاتی در یکنواختی انسان‌شناختی، آشفتگی فردگرایی در مقابل جمع‌گرایی، و دکترین دوگانگی خلقت تشخیص می‌دهد. ثالثاً، این پایان نامه الهیات «پنت-انجیلی» آموس یونگ را راهی احتمالی برای پیشبرد می داند. با این حال، این پایان‌نامه نتیجه می‌گیرد که در حالی که یونگ چیزهای زیادی برای ارائه به انجیلی‌های چینی آمریکایی دارد، سنت نئوکالوینیسم نه تنها می‌تواند در بسیاری از موارد مکمل یونگ باشد، بلکه نویدبخش‌تر با موانع کمتر برای الهیات قوی قومیت، بینشی هماهنگ از افراد است. و گروه ها، و یک دکترین جامع آفرینش که هنوز هم قادر به حفظ تمایزات است. از این رو، این تز گامی در جهت یک الهیات انجیلی چینی آمریکایی برمی‌دارد که نه تنها انجیلی‌های چینی آمریکایی را مورد نقد قرار می‌دهد و هم به نفع آن است، بلکه طیف وسیع‌تری از مسیحیان آمریکایی را که به‌طور غیرانتقادی برخی از مفروضات مشکل‌ساز موجود در محبوب و محافظه‌کار آمریکایی را پذیرفته‌اند، می‌پذیرد. الهیات انجیلی
"سقوط" و رستگاری در اندیشه مارتین هایدگر و ژاک لاکان [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Tyler Akers
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه به بررسی و بسط مفهوم «سقوط» مارتین هایدگر به عنوان یک اصل مهم تاریخی-فلسفی می پردازد. با این حال، سقوط اساساً به عنوان مفهومی از هایدگر اولیه درک می شود، در حالی که من استدلال می کنم که هایدگر همچنان به طور صریح و ضمنی در طول زندگی حرفه ای خود بر آن تکیه می کند. سقوط توصیفی از تاریخ فلسفی و غرب است که به متافیزیک معروف است و توصیف رابطه انسان با هستی است. بنابراین، سقوط به مهم‌ترین جریان‌های اندیشه متأخر هایدگر نیز مربوط می‌شود، از جمله حقیقت هستی، مرگ خدا، خدایان، غلبه بر متافیزیک و تفکر مراقبه. سپس الهیات سنتی روایت سقوط از پیدایش را در پرتو سقوط به عنوان مفهومی فلسفی تفسیر می‌کنم و «تخریب» خود هایدگر از متافیزیک غربی را در رابطه با یکی از اسطوره‌های بنیادی آن بسط می‌دهم. با بررسی درگیری هایدگر با نیچه، اهمیت درک در حال سقوط را در بازخوانی مرگ خدا و پایان متافیزیک نشان می دهم. من با گنجاندن روانکاوی ژاک لاکان به عنوان بسط دیگری از گفتمان هایدگر در مورد سقوط، نتیجه می‌گیرم که نشان می‌دهد گفتمان و رابطه سوژه با حقیقت هستی در هسته ساختار و روان رنجوری او قرار دارد.
نقش دین سنتی در آرای ارسطو
نویسنده:
Mor Segev
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : ارسطو از محتوای دین یونانی به شدت انتقاد می کند. او فکر می کند که به وضوح نادرست است. اما با کمال تعجب، او همچنین معتقد است که اگر هر شهری، از جمله شهر ایده آلی که او در سیاست VII-VIII توصیف می کند، وجود داشته باشد و رشد کند، دین سنتی و نهادهای آن ضروری هستند. هدف پایان نامه من ارائه گزارشی منسجم از نقش اجتماعی-سیاسی ارسطو برای دین سنتی علیرغم رد محتوای آن است. ارسطو در De philosophia، گفتگویی که تنها در نقل قول‌ها و نقل‌قول‌های پراکنده باقی مانده است، خدایان دین سنتی را با اشکال افلاطونی مقایسه می‌کند. او هر دو را به عنوان موجودات خیالی رد می کند - محصولات یک استنتاج نادرست از وجود آشکار و مورد توافق جهانی اشیاء خاص به وجود موجودات ابدی که باعث ایجاد آنها و دارای ویژگی های مشابه هستند. با این حال، در همان اثر، ارسطو به اعمال مذهبی توانایی ایجاد حالات عاطفی را که برای یادگیری مساعد است نسبت می دهد. این دیدگاه شرح او را از نقش دین سنتی نهادینه شده در مجموعه موجود او پیش بینی می کند. بر اساس نظریه او در آنجا، دین ضروری است زیرا زمینه را برای آنچه او اوج تلاش انسان می داند فراهم می کند: دستیابی به دانش فلسفه اول، که اشیاء آن موجودات واقعی هستند که شایسته خدایان نامیده می شوند، یعنی. محرکان بی حرکت بهشت دین این کار را با قرار دادن شهروندان در معرض تصویرهای سنتی الوهیت انجام می دهد. اینها، به نوبه خود، در شهروندان با پتانسیل مناسب، حس «تعجب» (thaumazein) در مورد خدایان را ایجاد می کند که آنها را از چنین تصورات اسطوره ای به تحقیق در مورد ماهیت خدا(های) واقعی متافیزیک ارسطو راهنمایی می کند. علاوه بر این، از آنجایی که خدایان انسان‌نما از تعاریف «انسان» و «خدا» بهره می‌برند، تعجب در مورد ماهیت آنها می‌تواند آغازگر تحقیقی در رابطه بین خدایان و انسان‌ها باشد. هر دو نوع تحقیق برای نزدیک شدن هر چه بیشتر بشری به شرایط الهی ضروری است، و نقش دین سنتی در دستیابی به آن هدف، که ارسطو آن را بالاترین آرزوی بشر می داند، بسیار مهم است، هم برای سعادت فردی افراد. هر شهروندی و برای شکوفایی شهر.
خدای غیرممکن ناشایست؟ : پیگیری پرسش‌های خدای کتاب مقدس در کلیسای اسکاتلند از طریق ایده‌های الهیاتی کلیساها و مارسلا آلتهاوس رید، در کنار تکه‌هایی از فلسفه ژاک دریدا.
نویسنده:
Susan Victoria Brown
نوع منبع :
رساله تحصیلی
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : مارسلا آلتهاوس رید الهی‌دانی بود که جرأت داشت به گونه‌ای متفاوت تصور کند، متفکری که سبک ابداعی او در نوشته‌هایش در مورد جنسیت و جنسیت، مردم و خدا اصالت چشمگیری به ارمغان آورد. آثار او به‌خاطر عبارت مفهومی‌اش «الهیات ناپسند» به‌طور قابل‌توجهی در دانشگاه‌های الهیات به یاد می‌آیند. در این پایان نامه درباره پرسش های خدا، عناصر ابتکاری مجموعه ادبی مارسلا با قرار دادن نظریه های آکادمیک او در کنار یک مطالعه پژوهشی عملی انجام شده در محیط جایگزین جماعات کلیسای اسکاتلند در ادینبورگ، به روش های جدیدی توسعه می یابد. این مطالب اولیه، که از طریق مصاحبه و رونوشت‌های گروه متمرکز، همراه با پاسخ‌های پرسشنامه، تحلیل شده است، بینش‌های آشکاری را به ارمغان می‌آورد تا تنش‌های در حال ظهور بین کلیساها و مارسلا را در ابعاد چهار فصل آن چارچوب‌بندی کند. در هر کدام، مضامین زیر توسعه می‌یابد: ابهامات پیرامون پرسش‌های مربوط به این که خدا کیست. ملاحظات مربوط به شناخت رابطه خدا با کتاب مقدس؛ کاوش در مورد میزان تأثیر جنسیت و جنسیت بر مفاهیم خدا. و شناخت نقشی که مردم در ارزیابی درک خود از خدا در مسیحیت دارند. هر فصل که در ساختاری موزون در سرتاسر مرتب شده است، ابتدا با گزارشی رسانه‌محور که مضامین مرتبط را در یک اصطلاح معاصر زمینه‌سازی می‌کند، پیش‌گفتار می‌شود و بعداً با یک پس‌نوشته ساختارشکنی که به روش‌های پراکنده، برخی از مفاهیم انتقادی را در کار ژاک استناد می‌کند، به پایان می‌رسد. دریدا به سؤالات خاص خدا که در هر یک از آنها تعقیب می شود، پاسخ می دهد.
بدن و روح مدرن متاخر: چارلز داروین و کارل بارت [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Philip Ingram Chapman
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : علیرغم انکار او، تمثیل های سکولار بارت از حقیقت نمونه ای از الهیات طبیعی بود. این تز از آنها برای ارائه راهی برای پیوند الهیات از وحی به علم داروینی بهره می برد. فصل اول استدلال می کند که علم طبیعی نمی تواند حقایقی را درباره اشیا به خودی خود ارائه دهد. این فرضیه های کاری اصلاحی در مورد پدیده های جهان فیزیکی ارائه می دهد. این فصل گونه‌شناسی پنجگانه الهیات طبیعی دیوید فرگوسن را بسط می‌دهد و نشان می‌دهد. این استدلال می‌کند که ادعاهای مربوط به انسانیت، ادعاهای هستی‌شناختی از وحی، ادعاهای پدیدارشناختی از علم، می‌توانند به طور سازنده تعامل داشته باشند، مشروط بر اینکه ما به مرزهای بین این دو احترام بگذاریم. فصل دوم بیان می‌کند که چگونه داروین و جانشینانش در قرن بیست و یکم فرضیه‌های عملی زندگی را به‌عنوان یک پدیده فیزیکی ارائه می‌کنند که هومو ساپینس یکی از چندین میلیون نمونه از آن است. با این حال، استدلال می کند که بشریت را نمی توان از نظر زیست شناختی یا فرهنگی تعریف کرد. فصل سوم آموزه بارت را که بشریت را برگزیده در مسیح تعریف می‌کند، خلاصه می‌کند. از این دکترین در برابر گسترش کلاف برای پوشش "تمام بدن" دفاع می کند. عمل روح شخص را به عنوان «روح بدن خود» می سازد. فصل چهارم درک بارت را توضیح می‌دهد که علم طبیعی به پدیده‌ها مربوط می‌شود، نه چیزها به خودی خود. این استدلال می کند که مشکلات در فیزیک و علوم شناختی نشان می دهد که هیچ تضمینی برای قابل فهم بودن جهان وجود ندارد. این امر رد روایت های بزرگ توسط بارت را تقویت می کند. اما بارت به اشتباه فعالیت های الهیاتی و علمی را موازی می کند. با این حال، الهیات او می تواند با علمی که فقط ادعاهای تجربی دارد، درگیر شود. فصل پنجم بارت را در زمینه قرن بیست و یکم قرار می دهد. این استدلال می‌کند که ادعاهای حقیقت تجربی علم و ادعاهای هستی‌شناختی الهیات از وحی می‌توانند با استفاده از تمثیل‌های سکولار حقیقت به یکدیگر مرتبط شوند. این مثلها از علم داروینی نمونه است.
دین زیست محیطی و میراث تعالی گرایانه آمریکا
نویسنده:
Daniel C Dillard
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : در قرن نوزدهم، متعالی گرایان آمریکایی و دیگر دینداران محیط زیست، مفاهیم دین، طبیعت و انسانیت را به عنوان ابزاری خلاقانه و گاه مؤثر برای مدیریت بحران های مختلف اجتماعی، فرهنگی و فکری عصر خود بازتعریف کردند. آنها این کار را عمدتاً از طریق تولیدات ادبی، تعهدات علمی و گفتمان سیاسی خود انجام دادند - که همگی به عنوان راهبردها و تاکتیک‌هایی برای جبران مناطقی بودند که در آنها دین نهادینه شده را کمبود یافتند. نتیجه - چیزی که من دین زیست محیطی می‌سازم - یک ماتریالیسم بوم‌شناختی تقلیل‌ناپذیر بود که جایگزین ایده‌آلیسم آلمانی پیشینیان متافیزیکی استعلایی آمریکایی شد. علاوه بر این، دین محیط زیستی که آنها شکل دادند، چارچوبی را برای محیط بانان تندرو امروزی و سایر گروه های همفکرشان فراهم کرد. این پایان نامه خواستار بازنگری در افق انضباطی دین طبیعت در تاریخ و فرهنگ آمریکای شمالی است. در حمایت از این فراخوان، من با تمرکز بر نسل اول و دوم ماوراء گرایان آمریکایی، زیربنای تاریخی آنچه را که دین محیطی می نامم تحلیل می کنم. من با دین محیطی به شبکه یکپارچه ای از باورها، اعمال و شیوه های زندگی اشاره می کنم که افراد و گروه ها با جهت دهی خود به طبیعت - سیاره فیزیکی و همچنین سیاره ای که "طبیعی" است، به زندگی خود معنا می بخشند (یا در آن معنا می یابند). "و بنابراین اصیل، بکر، ساخته نشده، دست نخورده - که آنها معتقد بودند بالاترین ارزش را دارد. بنابراین، این اثر به دنبال ایجاد ارتباط بین جنبه‌هایی در تاریخ مذهبی آمریکاست که تاکنون کشف نشده است. تعریف دین محیطی همانطور که من انجام داده ام - با تمرکز بر یک جهت گیری محترمانه نسبت به طبیعت که "طبیعی" را بالاترین ارزش می داند - امکان مطالعه طیف گسترده ای از موضوعات، گروه ها و افرادی را فراهم می کند که با این وجود با یک ارتباط مرتبط بودند. پاسخ احترام آمیز و الهام گرفته از هیبت به طبیعت، محیط زیست و جهان مادی. به طور خلاصه، با تمرکز بر چیزی که من آن را دین محیطی می نامم، دیدگاه جدیدی در مورد استعلایی گرایی آمریکایی ارائه می کنم. با این حال، من همچنین گرایش‌ها، مضامین و جنبش‌های قدرتمند و ارزشمند - اما عمدتاً بررسی نشده - را دنبال می‌کنم که در تاریخ و فرهنگ آمریکا جریان دارند.
  • تعداد رکورد ها : 1276