عقايد الشيعة ‘aqāyed-oš šī‘a Persian 1. قم؛ گلپايگاني؛ شماره نسخه: 8/1252-152/7,آغاز نسخه: هو الله تعالي بدانکه از براي علم از حيثيت موضوع معاني مختلفه است اول ادراک ومراد ازاو دانستن امور جزئيه است که حيوانات هم داراي آن هستند ... دوم دانستن مطلق علم سيم معرفت که مراد توحيد است؛ انجام نسخه: ولذت کامل حاصل نمايد، قد تبرات من الجبتين تيم وعدي ومن الشح القتل المستخف الاموي انا لااعرف حقاً غير جبر بالعزي وثمان بعد سبطين ومخدوم خفي کافي ست والسلام. ,رساله فلسفي کوتاهي است با مذاق شيعي بدون فصل بندي و عنوان گذاري خاصي مطالب فلسفي و اعتقادي را مطرح مي نمايد از جمله: تقسيم علم، اثبات وجود واجب الوجود، تربيت تکويني وتشريعي، قواي انسان: غذايي و نامي و مولده، عناصر چهارگانه.؛ خط: نستعليق، كاتب: بدون كاتب، تا: ؛ عناوين ونشانيها شنگرف؛ جلد: تيماج، مشکي، عطف وحاشيه قهوه اي، تعداد صفحات: 9برگ، 15 سطر؛ اندازه: 5/13*21سم [گلپايگاني-ف: 5-2905], text نامشخص Author book Manuscripts BP 203/2-215 1400-03-16 1401-02-02