جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

جستجوي پيشرفته | کتابخانه مجازی الفبا

کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی

فارسی  |   العربیه  |   English  
telegram

در تلگرام به ما بپیوندید

public

کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا
header
headers
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ... همه موارد عنوان موضوع پدید آور جستجو در متن
: جستجو در الفبا در گوگل
جستجو در برای عبارت
مرتب سازی بر اساس و به صورت وتعداد نمایش فرارداده در صفحه باشد جستجو
  • تعداد رکورد ها : 30245
الهیات رقص - ساخت پنوماتولوژی بدن [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Kristin Kissell
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : رقص زبان روح است. رقص، به عنوان یک منبع الهیاتی، می تواند به ما یادآوری کند که در چه کسی هستیم و با پریکورزیس زنده تثلیث هستیم. رقص، به‌عنوان هنر مجسم، می‌تواند راه جدیدی برای مشاهده و بحث در مورد پنوماتولوژی به ما ارائه دهد و ما نیز در واقعیت تجسم خود، در پریکورزیس شرکت کنیم. در این اثر من به دنبال پاسخگویی به این سؤال هستم که چگونه رقص منبع الهیات است، چرا پنوماتولوژی بدن مهم است، و چگونه رقص چارچوبی برای پنوماتولوژی بدن فراهم می کند. ایجاد یک پنوماتولوژی بدن ریشه یا یادآوری مجدد روح و روح خود ما در واقعیت جسمانی - پوست و استخوان - است که ما را در پریکورزیس تثلیثی شامل می شود. پنوماتولوژی بدن در حال رقصیدن با روح القدس در زمان و مکان معین ما است تا وقار خودهای تجسم یافته مان را همانطور که در imago Dei ساخته شده است، بازیابی کنیم. هدایا و میوه های روح القدس مفاهیم انتزاعی نیستند. از طریق رقص به عنوان هنر تجسم یافته، ما می توانیم از مفاهیم انتزاعی و فکری روح به حقیقت تجسمی از گوشت و خون، زخم ها و شادی های خود حرکت کنیم، جایی که تثلیث در درون و اطراف ساکن است. رقص به عنوان منبع الهیات می تواند چارچوبی برای پنومتولوژی بدن فراهم کند. روح‌القدس به‌عنوان رابطه‌ای که همه زندگی را در کنار هم نگه می‌دارد، پل مقدس ما است. در این اثر، ما اعتقاد بنیادین خود را به پیوند بدن و روح دوباره به یاد می آوریم، و اینکه ما نیز در پریکورزیس تثلیث به عنوان بخشی از مکاشفه رقص خدا شرکت می کنیم. در دنیایی از تقسیم و دوگانگی، روح به عنوان پل مقدس ما را به خانه بازمی گرداند تا به هسته اصلی فردی و جمعی خودمان برگردیم، در حالی که رقص فضایی برای احترام به تفاوت و دوگانگی با هم در هماهنگی فراهم می کند. رقص موقعیت ها و چیزهایی را در زندگی ما بیان می کند که درک مفهومی و فکری آنها چالش برانگیز است، در حالی که اجازه می دهد تا شاهد تجسم داستان یک فرد و جامعه باشیم.
دانش به عنوان فرآیندی با اطلاعات کافی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Tony Tsz Fung Lau
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : یک درس مهم از موارد شناخته شده گتیه در معرفت شناسی این است که هر چقدر هم که باورهای ما موجه باشد، دانش هرگز نمی تواند تضمین شود – زیرا همیشه ممکن است برخی اطلاعات ناشناخته وجود داشته باشد که موقعیت معرفتی ما را تضعیف کند. در این پایان نامه، من یک رویکرد خاص برای ارزیابی های معرفتی برای پرداختن به این مشکل ابداع می کنم - با الهام از گزارش جهان بینی ریچارد فولی (2012) از اطلاعات کافی در مورد دانش، و همچنین تصور کریسپین رایت (1993، 1994) در مورد ادعای فوق العاده بر حقیقت. به طور خلاصه، من پیشنهاد می‌کنم که فرد بداند فقط در صورتی که فرآیند شکل‌گیری عقیده‌اش دست‌نخورده باقی بماند پس از هر گونه گسترش اطلاعات در مورد وضعیت معرفتی. این را دیدگاه فرآیند آگاهانه کافی در مورد دانش (AP) نامید. با بازتاب تعامل بین عامل شناختی و دنیای بیرونی در مفهوم دانش، حساب AP دو جنبه دارد. از یک طرف، به نمایش خاصی از فرآیند شناختی از طرف عامل نیاز دارد. به ویژه، فرآیند شکل‌دهی باور باید به گونه‌ای باشد که یک عامل معرفتی ایده‌آل با پیروی از همه هنجارهای معرفتی مرتبط، شکل‌گیری باور هدف از طریق آن فرآیند را قابل قبول بداند. این معیار معرفتی را آرمان پذیرفتنی بنامید. از سوی دیگر، چنین ایده‌آلی قابل قبولی باید تمام اطلاعات مرتبط موجود در پرونده را در نظر بگیرد، به گونه‌ای که فرآیند فرد با توجه به همه چیزهایی که در جهان وجود دارد، به طور کلی ایده‌آل قابل قبول تلقی شود. گزارش پیشنهادی AP رویکردی کل‌نگر و کلی‌نگر برای ارزیابی‌های معرفتی اتخاذ می‌کند. اولاً، من از این ایده دفاع می کنم که پدیده های معرفتی همان چیزی است که من آن را «پدیده های گشتالت» می نامم، زیرا اهمیت معرفتی کل وضعیت معرفتی را نمی توان با ارزیابی فردی اهمیت اجزای آن (مانند باورها، توجیه، فرآیندهای شناختی و غیره) به طور کامل درک کرد. .). درعوض، هر گونه تأثیر مؤلفه های معرفتی خاص باید در چارچوب کل وضعیت معرفتی برای ارزیابی قرار گیرد. به دنبال چنین دیدگاهی، من چند نمونه را مورد بحث قرار می‌دهم که چگونه ارزیابی‌های کلی دانش به‌عنوان صرفاً شامل مؤلفه‌های معرفتی منفرد آن، مشکلاتی را برای برخی از گزارش‌های موجود از دانش ایجاد کرده است - و اینکه چگونه گرفتن یک دیدگاه کل‌نگر ممکن است وضعیت را روشن کند. ثانیاً، به پیروی از فولی، من معتقدم که دانش در ماهیت خود، جهانی است. ایده اصلی این است که در حالی که تنها یک مفهوم از دانش وجود دارد - که توسط AP به عنوان برآورده کردن استاندارد ایده آلی قابل قبول با در نظر گرفتن تمام اطلاعات موجود مشخص می شود - راه های زیادی برای دستیابی به چنین استاندارد معرفتی وجود دارد (از این نظر که عاملیت شناختی فرد می تواند به طور قابل قبولی ایده آل باشد. دلایل مختلف). AP از هیچ ویژگی معرفتی خاصی که خود دانش را تشکیل می دهد، دفاع نمی کند. برخی از آژانس ها در داشتن برخی کالاهای معرفتی و برخی در برخی دیگر امتیاز بهتری کسب می کنند. به گفته AP، باور S در صورتی کافی است که «امتیاز کلی» ایده آل فرآیند شکل‌دهی باور با توجه به تمام اطلاعات موجود قابل قبول باشد. پایان نامه از سه بخش تشکیل شده است. بخش 1 (فصل 1 و 2) شامل معرفی دو رویکرد و بیان دیدگاه مثبت من است. بخش 2 (فصل های 3 و 4) شامل مقایسه های نظری و انگیزه های بیشتر برای کل نگری در ارزیابی های معرفتی است. بخش 3 (فصل 5 و 6) شامل کاربردهای چارچوب نظری پیشنهادی و ماهیت کلی آن ارزیابی های معرفتی است.
این بدن، این تمدن، این سرکوب: تحقیقی درباره فروید و مارکوزه [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Jeff Renaud
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
کلیدواژه‌های اصلی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : هربرت مارکوزه در زیر پرده جامعه سرمایه داری مرفه و سهل گیر جنسی ما، تضاد ریشه ای را در مورد چگونگی ایجاد جنسیت در این سیستم شناسایی می کند. از نظر او، تمدن کنونی ما با ادغام یا «محافظت» همه ابعاد زندگی بشر در سیستمی مشخص می شود که به دنبال کنترل و تسلط بر افراد است. مارکوزه معتقد است که آزادسازی فزاینده تمایلات جنسی نشان دهنده مهار مؤثر آن در سیستمی است که تمام علایق و فعالیت های انسانی را به ارزش بازارشان کاهش می دهد و افراد را به یک سیستم بازاری متصل می کند که ساختاری برای به حداکثر رساندن سود و فقیر ساختن تجربه انسانی دارد. در پایان نامه بعدی، من توسعه اندیشه مارکوزه در مورد سرکوب جنسی تحت سرمایه داری متأخر را بررسی می کنم و ارتباط بین موقعیت او و زیگموند فروید را توضیح می دهم.
تغییر روایت‌های شهادت در آثار چاپخانه‌های هوگنوت در طول جنگ‌های مذهبی [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Byron J. Hartsfield
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : هدف پروژه من این است که نشان دهم چگونه زندگی، استراتژی ها و نگرش چاپگران هوگنوتی اواخر قرن شانزدهم، تصویر اروپاییان پروتستان را از خود منعکس کرده و تحت تاثیر قرار داده است. مورخان این کتاب مانند راجر چارتیه و آدریان جانز استدلال کرده‌اند که فرآیند چاپ شامل اجزای متعددی است که مورخان علاقه‌مند به کاوش در افکار و نگرش‌ها به راحتی از آن چشم پوشی می‌کنند. پروژه من تلاش می کند تا با نشان دادن اینکه چگونه چاپگرها به همان اندازه خوانندگان و نویسندگان در فرآیند خواندن یکپارچه هستند، از این بینش ها استفاده عملی کند. من زندگی، شبکه‌های اجتماعی و استراتژی‌های تجاری یک جفت چاپگر موفق هوگونو در ژنو، ژان کرسپن و اوستاش ویگنون را بررسی می‌کنم. تحقیقات من نشان می دهد که چگونه آنها برای انجام تجارت خود به شبکه های تعاونی و بین المللی متکی بودند و این امر باعث ایجاد یک نگرش عملی و جهانی در بین آنها شد. سپس معروف‌ترین اثر ژان کرسپن را بررسی می‌کنم که نشان می‌دهد چگونه نیازهای خوانندگانش را برای درک معنای جامعه تامین می‌کند. من نشان می‌دهم که چگونه این اثر در طول زمان در پاسخ به نیازها و شرایط در حال تغییر تغییر کرد، همانطور که در نسخه‌ای که Eustache Vignon پس از مرگ شریک زندگی‌اش تولید کرد، به طرز چشمگیری دیده می‌شود. در نهایت، من بررسی می‌کنم که ویگنون – همراه با دیگر چاپگران پروتستان زمان خود – چگونه شروع به تولید کتاب‌هایی درباره دنیای جدید کرد. من استدلال می‌کنم که این آثار دنیای جدید، که منعکس‌کننده دیدگاه جهان‌وطنی چاپخانه‌ها است، دیدگاهی جهانی‌تر از مسیحیت و اخلاق جهانی مبتنی بر مهربانی و عدالت را ترویج می‌کند.
سیره و برداشت عبدالحی اللکنوی از حدیث [پایان نامه ترکی]
نویسنده:
Hilal MERTOĞLU
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : محمد عبده الحی اللکنوی (متوفی 1304 / 1886) متکلم هندی از خانواده برجسته فیرنی محل بود. Leknevî که در منطقه ای غنی از جنبه های علمی بزرگ شد، با فعالیت های علمی خود کمک های مهمی به این محیط کرد. محمد عبده حی شدیداً از سنت بزرگ علوم هندواسلامی که بر مکتب حنفیه و کتاب راهنمای فقهی الهدایه مارگینانی متمرکز بود، دفاع کرد، که او نهایت اطمینان را داشت. به‌ویژه زمانی که مسلمانان هند تحت تأثیر نفوذ مدرنیستی ناشی از حکومت بریتانیا احساس خطر کردند، لکنوی درکی از اسلام را بر اساس تحقیقی جدید مبتنی بر اصول اساسی آموزش سنتی توسعه داد. عبدالهی اللکنوی شاید بزرگترین معلم قرن نوزدهم هند باشد. شاگردان او کاملاً از جنوب آسیا و فراتر از آن بوده اند. عبده حی، نویسنده ای پرکار، حدود یکصد و بیست اثر، عمدتاً به زبان عربی، نوشت. مطالعات او بر علوم سنتی اسلامی متمرکز است. با تمام این وجوه مسلم است که لکنوی منبع مهمی برای کسانی بود که پس از او آمدند. چکیده متکلم هندی از خانواده ممتاز فرنگی محل. Leknevî، در یک منطقه فکری بزرگ شد. او با اطلاعات خود به محیط زیست خود کمک کرد. محمد عبده حی، با قدرت از سنت بزرگ علم هندی-اسلامی با تمرکز بر طریقت حنفی و کتاب راهنمای عالی/ ارجمند فقه مرگینی، الهدایه، دفاع کرد. به‌ویژه، در زمانی که مسلمانان هند از تأثیرات مدرن‌کننده حکومت بریتانیا احساس خطر می‌کردند، لکنوی، درک اسلام را بر اساس بررسی تازه‌ای از اصول اساسی آموزش سنتی ترویج کرد. محمد عبده حی، شاید بزرگترین معلم مسلمان هند در قرن نوزدهم بود و شاگردانش از سراسر آسیای جنوبی و فراتر از آن بودند. او نویسنده ای پرکار بود و بوکس 120 نفری را تولید کرد. کار عبدالحی بر دانش سنتی اسلامی متمرکز بود. Leknevî با همه این جنبه ها منبعی برای افراد بعدی است.
چاپ انتقادی از قواعد التاسوعا تألیف احمد زروق (متوفی 899/1493) با مقدمه [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Ghulam Shamas ur Rehman
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : پژوهش حاضر با مطالعه تطبیقی و جامع نسخ خطی آن، تلاشی برای بازیابی متن قواعد التاسوعاف است. هدف این پایان نامه بررسی مفهوم زروق از تصوف فقهی است که در این کتاب تجلی یافته است. قوائد یکی از برجسته ترین آثار زروق است که در آن کوشیده است تا اصول تصوف را به گونه ای معرفی کند که شریعت را با حقیقة تلفیق کند و کلام و فقه را با طریقت درآمیزد. یا تلفیقی از درستی قانونی در عبادت و تقوای صوفیانه. زروق با تفسیر مفهوم شادلی از اصول تاسوعا، نظریه تصوف فقهی را بر مبانی کلامی و متافیزیکی آن بنا نهاد. ارائه اسلام به این شکل یکپارچه نه تنها علمای مسلمان، بلکه قدیسین را نیز به چشمگیرترین دستاورد او جذب کرد. آموزه‌ها و میراث فکری او تأثیری ماندگار بر جامعه مغربی، به‌ویژه محافل شادلیه که به دلیل تأثیر او به «زروقیه» تغییر نام دادند، بر جای گذاشت. این پایان نامه به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول شامل متن ویرایش شده قواعد التاسوعاف است زیرا هدف اصلی این پایان نامه بازیابی متن اصلی و بررسی صحت مطالب آن با مطالعه تطبیقی MSS آن است. برای تثبیت متنی روشن، معتبر و معتبر از قواعد رمز شناسی، املاء و روش های متن پژوهی استفاده شده است. شش MSS و یک نسخه منتشر شده برای بازیابی متن استفاده شده است. پس از تثبیت متن، چند ضمیمه اضافه شده است تا متن برای خوانندگان قابل دسترسی تر باشد. این ضمائم حاوی چند قوائد اضافی، اشاراتی به آیات قرآن، روایات نبوی و منابع ذکر شده در متن است. علاوه بر این، کتابشناسی و فهرست در پایان ثابت شده است. بخش دوم شامل یک مقدمه است که به شش بخش نابرابر تقسیم شده است. بخش اول، مقدمه ای کوتاه بر زندگی زروق، معلمان او، سفرهای او از مراکش به حجاز و همچنین مهاجرت او به مصراته و دیگر رویدادهای مهم زندگی او است. بخش دوم تلاشی است برای ارائه میراث فکری زروق با ترسیم آثار او و سهم طریقت صوفیانه او. بخش سوم، مقدمه‌ای است بر نسخه‌های خطی و چاپ شده قوائد التاسوعا. بخش چهارم روش شناسی ویرایش مورد استفاده برای بازسازی متن را توضیح می دهد. بخش پنجم شرح و تحلیل قوائد التاسوعا است. مهم ترین وظیفه این بخش، تحلیل اندیشه های زروق است که در این کتاب تجلی یافته است تا چگونگی تلفیق و ادغام فقه اسلامی با تصوف را دریابیم. ما این را مهم‌ترین سهم او در میراث صوفیانه می‌دانیم زیرا ژانر متمایز، مضمون و اندیشه‌های بدیع آن در رابطه با وحدت طریقت صوفیانه با حقوق و کلام و شرح و تبیین آن از طریق ژانر قاویدی، بر اساس الگوی آثار آل. -قواید الفقهیه واصولیه (احکام فقهی و کلامی). بخش ششم خلاصه‌ای از قوائد…
کمک به کلیسای اسقفی متدیست آفریقایی موریس براون برای اتصال به یک جامعه نجیب [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
James A Keeton
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : کلیسای اسقفی متدیست آفریقایی موریس براون (AME) در جامعه‌ای باشکوه در شبه جزیره چارلستون، کارولینای جنوبی است. این جماعت یک کلیسای تاریخی سیاهپوست است که بسیار درگیر جامعه اطراف بوده است. تا حدود 20 سال پیش، اکثر اعضای کلیسا در چند قدمی کلیسا زندگی می کردند. اکنون که اعیان‌گرایی در شبه‌جزیره اتفاق می‌افتد، بسیاری از اعضای کلیسا آواره شده‌اند، و کلیسای موریس براون AME ارتباطی با جامعه‌ای که به‌طور سنتی آن را پذیرفته است، ندارد. این پروژه به‌عنوان یک کلیسای سیاه‌پوست تاریخی، به راه‌هایی می‌پردازد که این جماعت می‌تواند به یک جامعه دائماً در حال تکامل متصل شود. در این تلاش، عناصر متمایز کلیسای شناسی کلیسای سیاهان را که برای خدمت کلیسای موریس براون AME شکل می‌دهند، بررسی خواهم کرد. در این میان می توان به الهیات ریچارد آلن، بنیانگذار و اولین اسقف کلیسای AME، و بورسیه تحصیلی رافائل وارناک و والتر فلوکر اشاره کرد. کلیسای سیاه‌پوستان بسیار پیچیده‌تر از سیاه‌پوستانی است که در ساختمان کلیسا نشسته‌اند. توسعه کلیسای سیاه‌پوستان یک جنبش مسیحی متمایز است که از ناملایماتی که شامل برده‌داری، جدایی‌طلبی، و کشت‌زاری بود، به وجود آمد. این چالش‌ها به‌طور منحصربه‌فردی، کلیسای سیاه‌پوست را برای خدمت به کسانی که در حاشیه جامعه هستند، قرار می‌دهد. از این سنت، کلیسای موریس براون AME می‌تواند با جامعه‌ای مهربان در چارلستون ارتباط برقرار کند تا هم به همسایگان جدید و هم با همسایگان جدید از طرف افراد به حاشیه رانده شده در جامعه ما خدمت کند. امیدواریم این امر با ایجاد یک گروه آشتی نژادی که یک بنیاد مسیحی داشته باشد و اصول اوبونتو را پذیرا باشد، محقق شود. از این رابطه ای که بین جماعت و محله شکل خواهد گرفت، وزارتخانه های درهای جانبی برای رسیدگی به بسیاری از چالش های موجود در جامعه ما طراحی خواهند شد. از جمله این موارد، توسعه شرکت توسعه موریس براون است که به چالش‌های مسکن رسیدگی می‌کند - ایجاد یک برنامه STEM (علم، فناوری، مهندسی، و ریاضی) که به اختلافات در آموزش رسمی رسیدگی می‌کند. سرانجام، کلیسای موریس براون AME روابط خود را با دانشگاه پزشکی کارولینای جنوبی (MUSC) گسترش خواهد داد تا به نگرانی‌های سلامتی که به طور نامتناسبی بر افراد حاشیه‌نشین تأثیر می‌گذارد، رسیدگی کند.
تاریخچه رشد و توسعه انجمن اولیه کلیسای LDS از 1878 تا 1928 [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Conrad A. Harward
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : انجمن ابتدایی کلیسای LDS سازمانی است که به طور مستقیم به آموزش مذهبی روزانه در هفته به کودکان چهار تا دوازده ساله اختصاص دارد. هدف این مطالعه تعیین عواملی بود که منجر به تولد نهضت شد، برنامه اولیه چگونه توسعه یافت، ویژگی های اصلی آن کدام بود، برخی از مشکلات عمده کدام بود و چگونه حل شد، برخی از افراد برجسته چه کسانی بودند. در جنبش، و برخی از دستاوردهای مهم آن چه بود. نتایج این مطالعه نشان داده است که دوره ابتدایی تأثیر زیادی در زندگی بسیاری از کودکان خردسال کلیسا داشته است. این به یک نیروی بزرگ در آماده سازی پسران جوان برای انتصاب کشیشی و کمک به دختران جوان تبدیل شده است که نقش های آینده خود را به عنوان همسر و مادر درک کنند.
ویژگی معماری نهادهای اسلامی در غرب: فرهنگ معماری نهادهای اسلامی در غرب [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Hafiz-Ur-Rehman Sherali
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه ناشی از آگاهی، تقویت شده توسط تجربه طراحی شخصی، از معضلی است که در مورد شخصیت، از نظر مناسب بودن و بازنمایی اسلام، در مؤسساتی که برای مهاجران مسلمان در غرب ساخته شده است، وجود دارد. در حالی که معماران بنا در کشورهای اسلامی برای حفظ تداوم در بافت شهرهای سنتی و معاصر خود به نبردهای خود علیه مدرنیسم در معماری می‌پردازند، معماران برای جوامع مسلمان خارج از کشور به دنبال تصاویری مناسب برای نهادهای خود در فرهنگ‌هایی هستند که در طول تاریخ بوده است. غافل از ماهیت واقعی تمدن های اسلامی در جهان. این مطالعه تلاش می کند تا پیچیدگی های موجود در طراحی چنین برنامه های ساختمانی را درک کند که شامل میانجیگری بین اصرار مشتریان بر بازآفرینی سنت های معماری به جا مانده و نیروهای شهری، نمادین، اجتماعی و سیاسی فوری است. زمینه هایی که ساختمان ها را در اطراف خود می بافند و می بافند. در محدوده محدود این تلاش، بر توجه به ویژگی معماری این نهادهای مذهبی تأکید شده است. با این حال، نمی توان جنبه های دیگری از تاریخچه این بناها را که روند ساخت آنها را به تصویر می کشد، نادیده گرفت. این بناها اغلب مملو از ارجاعات تاریخی خودآگاه و کاملاً تصدیق شده، برگرفته از به اصطلاح سنت عمومی «معماری اسلامی» هستند و برای تحت تأثیر قرار دادن مؤمن یا غیر مؤمن، با تصاویر و فرم های قابل تشخیص مذهبی، کلاژ می شوند. و انجمن های ایدئولوژیک کارکردهای آنها. با این حال، این روش ارکستراسیون اغلب قلمروی ناپایدار را به جا می گذارد که در آن ارزیابی انتقادی از آنها تضادهای ذاتی را آشکار می کند. گفتمان نظری پایان نامه از یک سو به طیف وسیعی از موضوعات کلی مانند تصویر اسلام در نگاه غرب، نیاز بشر به تداوم و استفاده از گونه شناسی در معماری و از سوی دیگر خواهد پرداخت. دست، تقطیر استدلال در موضوعات خاص مانند شمایل نگاری معماری اسلامی و تفاسیر مختلف ارائه شده برای توضیح استفاده گسترده آن از هندسه و تزئینات. مطالعات موردی مساجد جمعه در لندن و رم و جماعتخانه ها در لندن و برنابی گفتگوی فوق را با گذشته گسترش داده و نشان می دهد و اساس فرمول بندی اصول طراحی را تشکیل می دهد که ممکن است در برنامه های ساختمانی آینده مورد استفاده قرار گیرد.
ساختن هویت جایگزین مسیحی: قوم نگاری مردم عیسی جشنواره سنگ بنای ایالات متحده آمریکا [پایان نامه انگلیسی]
نویسنده:
Brian Johnston
نوع منبع :
رساله تحصیلی , کتابخانه عمومی
منابع دیجیتالی :
چکیده :
ترجمه ماشینی : این پایان نامه به بررسی فرآیندهایی می پردازد که از طریق آن هویت های مسیحی جایگزین ساخته، نگهداری و در جشنواره سالانه سنگ بنا در بوشنل، ایلینوی اجرا می شود. این جشنواره که توسط Jesus People USA (JPUSA)، یک کمون شهری در شیکاگو، ایلینوی سازماندهی و مدیریت می‌شود، شامل روش‌های غیرسنتی بیان مذهبی از جمله موسیقی راک، ساخت اردوگاه، بازی، و جامعه‌سازی است. جشنواره سنگ بنا اعضای ایمان مسیحی را جذب و شامل می‌شود که در غیر این صورت در گروه‌های مسیحی سازمان‌یافته سنتی گنجانده نمی‌شوند و تعامل بین این اعضای کمتر دارای حق رای و تمرین‌کنندگان مسیحی با تفکر سنتی و اجتماعی را تقویت می‌کند. JPUSA قالب جشنواره را به عنوان روشی برای بیان و عمل مذهبی که با ارائه یک سایت «بازی» با موفقیت شامل مسیحیان حاشیه‌ای یا حاشیه‌ای می‌شود، انتخاب می‌کند و بنابراین از چارچوب‌های سنتی‌تر استخدام و عضویت در خدمات مذهبی ارتدکس اجتناب می‌کند. به منظور درک بهتر جایگاه پیچیده جشنواره سنگ بنا در تجربه مذهبی آمریکا، یک چارچوب نظری از تحقیقات در ساخت گرایی اجتماعی، بلاغت و مطالعات فرهنگی ایجاد شده است. این چارچوب برای برون یابی اهمیت جشنواره به عنوان مکانی برای اجتماعی شدن، نقش آن در پرورش هویت های مسیحی جایگزین، و اهدافی که شرکت کنندگان از جشنواره به عنوان مکانی برای جامعه سازی استفاده می کنند، استفاده می شود. منبع اولیه داده‌ها برای این مطالعه از یادداشت‌های مردم‌نگاری و مصاحبه‌های جمع‌آوری‌شده در جشنواره سنگ بنای سال 2008 استخراج شده است. نتیجه می‌گیرم که جشنواره کرنرستون یک سایت تولید مشترک و زودگذر است که توسط یک رابطه همزیستی بین ساختار و جامعه تقویت شده است. ایمان و عمل انجیلی در جشنواره کرنرستون مورد توجه جدیدی قرار می گیرد که در آن موسیقی راک، به جای یک نقطه اختلاف، در واقع یک تجربه زیباشناختی متحد کننده است.
  • تعداد رکورد ها : 30245