آثار مرتبط با شخصیت ها | کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کتابخانه مجازی الفبا،تولید و بازنشر کتب، مقالات، پایان نامه ها و نشریات علمی و تخصصی با موضوع کلام و عقاید اسلامی
کانال ارتباطی از طریق پست الکترونیک :
support@alefbalib.com
نام :
*
*
نام خانوادگی :
*
*
پست الکترونیک :
*
*
*
تلفن :
دورنگار :
آدرس :
بخش :
مدیریت کتابخانه
روابط عمومی
پشتیبانی و فنی
نظرات و پیشنهادات /شکایات
پیغام :
*
*
حروف تصویر :
*
*
ارسال
انصراف
از :
{0}
پست الکترونیک :
{1}
تلفن :
{2}
دورنگار :
{3}
Aaddress :
{4}
متن :
{5}
فارسی |
العربیه |
English
ورود
ثبت نام
در تلگرام به ما بپیوندید
پایگاه جامع و تخصصی کلام و عقاید و اندیشه دینی
جستجو بر اساس ...
همه موارد
عنوان
موضوع
پدید آور
جستجو در متن
: جستجو در الفبا
در گوگل
...جستجوی هوشمند
صفحه اصلی کتابخانه
پورتال جامع الفبا
مرور منابع
مرور الفبایی منابع
مرور کل منابع
مرور نوع منبع
آثار پر استناد
متون مرجع
مرور موضوعی
مرور نمودار درختی موضوعات
فهرست گزیده موضوعات
کلام اسلامی
امامت
توحید
نبوت
اسماء الهی
انسان شناسی
علم کلام
جبر و اختیار
خداشناسی
عدل الهی
فرق کلامی
معاد
علم نفس
وحی
براهین خدا شناسی
حیات اخروی
صفات الهی
معجزات
مسائل جدید کلامی
عقل و دین
زبان دین
عقل و ایمان
برهان تجربه دینی
علم و دین
تعلیم آموزه های دینی
معرفت شناسی
کثرت گرایی دینی
شرور(مسأله شر)
سایر موضوعات
اخلاق اسلامی
اخلاق دینی
تاریخ اسلام
تعلیم و تربیت
تفسیر قرآن
حدیث
دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات
سیره ائمه اطهار علیهم السلام
شیعه-شناسی
عرفان
فلسفه اسلامی
مرور اشخاص
مرور پدیدآورندگان
مرور اعلام
مرور آثار مرتبط با شخصیت ها
فهرست گزیده متکلمان،فیلسوفان و عالمان شیعی
مرور مجلات
مرور الفبایی مجلات
مرور کل مجلات
مرور وضعیت انتشار
مرور درجه علمی
مرور زبان اصلی
مرور محل نشر
مرور دوره انتشار
گالری
عکس
فیلم
صوت
متن
چندرسانه ای
جستجو
جستجوی هوشمند در الفبا
جستجو در سایر پایگاهها
جستجو در کتابخانه دیجیتالی تبیان
جستجو در کتابخانه دیجیتالی قائمیه
جستجو در کنسرسیوم محتوای ملی
کتابخانه مجازی ادبیات
کتابخانه مجازی حکمت عرفانی
کتابخانه تخصصی تاریخ اسلام و ایران
کتابخانه تخصصی ادبیات
کتابخانه الکترونیکی شیعه
علم نت
کتابخانه شخصی
مدیریت علاقه مندیها
ارسال اثر
دانشنامه
راهنما
راهنما
مرور
>
آثار مرتبط با شخصیت ها
>
03.اساتید و پژوهشگران مراکز دانشگاهی و حوزوی (ایرانی و غیر ایرانی)
>
01.اساتید و مدرسان مراکز دانشگاهی ایران
>
اساتید دانشگاههای غیرانتفاعی
>
دانشگاه قرآن و حدیث (قم)
>
دانشکده علوم و معارف اسلامی
>
گروه کلام
>
رسول رضوی
مرتب سازی بر اساس
عنوان
نویسنده
جنس منبع
محل
ناشر
تاریخ تغییر
و به صورت
صعودی
نزولی
وتعداد نمایش
5
10
15
20
30
40
50
فرارداده در صفحه باشد
جستجو
خروجی
چاپ نتایج
Mods
Dublin Core
Marc
MarcIran
Pdf
اکسل
انتخاب همه
1
2
3
4
5
6
تعداد رکورد ها : 56
عنوان :
ایمان نیاکان پیامبر (ص)
نویسنده:
رسول رضوی
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
متن
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نقد ادعای تاثیر پذیری اعتقاد امامیه درباره ویژگی های امامان از باورهای ایرانیان باستان
نویسنده:
رسول رضوی، احمد جمشیدیان
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
روح القدس ( روح )
,
شیعه امامیه Twelver Shiism (فرق تشیع)
,
انتصاب الهی
چکیده :
در میان آموزه های اعتقادی شیعه امامیه، آموزه ای با عنوان " ویژگی های امامان " وجود دارد که با باورهای اعتقادی ایرانیان باستان درباره پادشاهانشان شباهت ظاهری دارد. این شباهت باعث شده که عده ای از مستشرقین ادعای تاثیرپذیری باورهای اعتقادی امامیه از باورهای ایرانیان باستان را مطرح کنند. این ادعا در مقاله حاضر تبیین می شود.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 77 تا 98
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نقش امام سجاد علیه السلام در معارف اعتقادی امامیه
نویسنده:
سیداحمد احمدزاده
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
زبان :
فارسی
کلیدواژههای اصلی :
علوم انسانی
,
امام سجاد علیه السلام
چکیده :
نظر به رخداد حماسه حسینی در دهه شصتهجری و فزونی بدعت ها و انحرافات نظری و عملی در جهان اسلام، رسالت امام سجاد7 در حفظ اسلام و مذهب تشیع با دشواریهایی روبرو شد و این دوره را به یکی از حساس ترین و مهم ترین اداوار تاریخی امامیه مبدل نمود. کاویدن ابعاد نهضت علمی و فرهنگی امام سجاد7، در پاسداری از معارف اعتقادی امامیه در جامعه بحران زده آن روزگار مساله اصلی این پژوهش است که قصد دارد با گرد آوری مستندات نقلی و تاریخی تلاشهای آن حضرت را در ساحت آموزه های اعتقادی امامیه بررسی کرده و چگونگی روش ایشان در تبیین معارف و مواجهه با مسائل نوآمد اعتقادی را روشن سازد و در نهایت تاثیرات تعالیم ایشان را بر نماید.امام سجاد7 در دوران امامت خود با وجود فشارها و شرایط دشوار سیاسی توانست معارف اعتقادی زیادی را در زمینه امامت و توحید تبیین کند. ایشان در زمینه امامت و تبیین آن توانست منظومه ای از ویژگی ها را برای امام تبیین کند و مفهوم مبهم امامت را در دوران امامت خود به صورت شفاف و مبتنی بر ویژگی هایی همچون عصمت و علم و نص و وراثت معرفی کند. امام سجاد7 همچنین در زمینه توحید به ساماندهی عقاید جامعه اسلامی در این زمینه پرداخت و موضع خود را در برابر عقاید انحرافی موجود همچون مرجئه و خوارج و مشبهه اعلام کرد.یکی از نکات برجسته در شیوه شناسی تعالیم اعتقادی امام سجاد7 بهره گیری ایشان از روش های متعدد و متنوع در بیان این تعالیم است که با تاسیس مدرسه علمی و تربیت شاگردان و موالی و استفاده از کتابت و فرصت های مختلف تبلیغی همچون ایام حج توانست از این روش ها در پیشبرد اهداف اعتقادی خود استفاده نماید.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نقد جریان شناسی نوبختی در «فرق الشیعه»
نویسنده:
رضوی رسول, بهرامی علیرضا
نوع منبع :
مقاله , نقد دیدگاه و آثار(دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات) , نقد و بررسی کتاب
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
کلیدواژههای اصلی :
امامت
,
شیعه
,
فرقه
,
الإمامة
,
الشیعة
,
الفرق
,
نوبختی
,
النوبختی
چکیده :
لطفا برای مشاهده متن چکیده فارسی و عربی به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 109 تا 128
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
آراء و اندیشه های کلامی محمد بن علی ابوسمینه
نویسنده:
مظاهر ثامری ندافی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
وضعیت نشر :
ایرانداک,
کلیدواژههای اصلی :
غلو
,
ابو سمینه
,
علوم انسانی
,
اندیشه های کلامی
,
اندیشه های کلامی
,
اندیشه های کلامی
,
آموزه های کلامی
چکیده :
چکیده :محمدبنعلیأبو سمینه ازاصحاب امام رضا 7 است ،ازاو 386 روایت (بادرنظرگرفتن طرق مختلف سند) درموضوعات فقهی، عقیدتی واخلاقیدرکتب أربعهنقل شده است که وی را درزمر? راویان پرحدیث شیعه قرار می دهد0 ولی دانشمندان رجالی اورابه دروغ گوئی، غلو و فساد مذهب متهم کرده اند وبه مجرد حضور نامش در درسند حدیث، آن را ضعیف وغیر قابل استناد می دانند0 درنگاه یک پژوهشگرحدیثی بین این نقل احادیث فراوان ازوی وتضعیف وی به دلیل غلو وفسادمذهب ناساز گاری به نظرمی رسد، از این رو بایسته است با استخراج اندیشههای کلامی واعتقادی او ازمیان روایاتی که ایشان نقل کرده به حل این تعارض بپردازیم0سعی میکنیمبادیدی واقع بینانه به شخصیت أبوسمینه بنگریم تا ضمن دست یابی به اندیشه های کلامی وی ودرستی اعتقادات او،زمینه پذیزش روایات وی فراهم شود0بابررسی روایات أبوسمینه ،آراء واندیشه های وی درموضوعات اعتقادیبه دست آمده وی درخداشناسی شناخت خداوند راممکن می داند وبه تشبیه وتجسیم وتعطیل معتقد نیست،درنظر وی امامت منصب الهی است و ازطریق نص مشخص می شود و زمین هیچ گاه از حجت خدا خالی نیست0 درفرجام شناسی به اصل معاد وپاداش وجزاء معتقد است 0 نتیجه این که با تحقیق انجام شده در احادیث اعتقادی ابو سمینه هیچ ناهماهنگی وناسازگاری با آراء مشهور واندیشه های کلامیی که ازطریق راویان ثقه به مارسیده دیده نشده است0 وبا ثبوت این مطلب که یکی از مهمترین آثارونتائج غلو اباحه گری است و باتوجه به روایات اخلاقی و فقهی أبو سمینه که اکثر آندرکتاب الصلاه ،الحج، النکاح والأطعمه والأشربه می باشد اساسا اتهام غلو به وی صحیح نیست، لذا برای اثبات اتهام غلووکذب او باید به دنبال دلیل دیگری بود0 درآخر با جمع بندی نتایج به دست آمده دراین پژوهش ، ضمن نشان دادن اندیشه های کلامی ابو سمینه درستی اعتقاداتش رانتیجه می گیریم 0
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
تاثیر رابطه خویشاوندی با اهل بیت(علیهم السلام) در حقانیت
نویسنده:
محمد سجاد تقی زاده دلنواز حقیقی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
وضعیت نشر :
ایرانداک,
کلیدواژههای اصلی :
علوم انسانی
,
حق (اسماء ذات الهی)
,
اهل بیت علیهم السلام
,
حقانیت (مسائل جدید کلامی)
,
رابطه خویشاوندی
چکیده :
عدّهای بر این عقیدهاند که از نظر عرفِ جامعه، رابط? خویشاوندی با انبیا و اولیای الهی به نوعی برای افراد حقانیت به همراه دارد چرا که اگر فلان فرد حق نبود و مورد تأیید پیامبر و امامان: که در نهایت کمال بشری میباشند نمیبود، ایشان با آنان وصلت و روابط خویشاوندی بر قرار نمیکردند. پس میتوان این نتیجه را گرفت که هرکس با اینان رابط? خویشاوندی (به ویژه از طریق ازدواج) داشته باشد مورد تأیید آنان است و هرکس مورد تأیید اولیا و انبیای الهی باشد، میتواند ادعای حقانیت نماید.پاسخ این سوال که آیا رابط? خویشاوندی میتواند برای افراد حقانیت به همراه داشته باشد را باید در دو منبع الهی یعنی؛ قرآن کریم و روایات که مفسِّر و مبیِّنِ قرآن میباشند و عقل که مهمترین عطی? الهی به انسان است مورد بررسی قرار دهیم. دراین رساله در بررسی دیدگاه قرآن و سنت، به این نتیجه رسیدهایم که خداوند رابط? خویشاوندی با افرادی همچون اولیا و انبیای خود را، عاملی برای حقانیت افراد نمیداند و این موضوع را به گونههای مختلف در قرآن رد و نفی نموده است. در عوض عوامل دیگری همچون تقوا، ایمان، قلب سلیم و از همه مهمتر تبعیت از ولیای که از سوی خداوند بر مردم آمده است را عاملی برای حقانیت آنان میداند. به گونهای که برخی همچون فرزند نوح به علّت پیروی نکردن از پیامبر خداوند از اهلیّت با این ولی خدا ساقط میشود و خداوند میان او و دیگر سرکشان فرقی قائل نشده و او را با دیگران عذاب مینماید.و همچنین أهلبیت: نیز در روایات خود، رابط? خویشاوندی با ایشان را در حقانیت افراد موثر نمیدانند بلکه علاوه بر تشویق و ترغیب مردم به ایمان، عمل صالح و تقوا، ولایت و تبعیت از ایشان که شرط پذیرش و قبولی طاعات الهی است، را عامل حقانیت ذکر میکنند، به گونهای که فردی همچون فرزند نوح، همانگونه که قبلتر به آن اشاره شد به خاطر سرکشیاش از ولیّ خدا، از اهلیت ساقط میشود امّا فردی که نه تنها با أهلبیت: رابط? خویشاوندی ندارد، بلکه حتّی هم نژاد با ایشان نیز نمیباشد، حقانیت پیدا میکند و به مقامی میرسد که أهلبیت: در حق او میفرمایند: «منّا اهل البیت».و همچنین در این رساله بعد از بررسی معنای لغوی حقانیت و اینکه چه کسانی حق و معیار تشخیص آن میباشند, به این نتیجه رسیدیم که هر کس با حق مخالفت نماید باطل است، و این مطلب را به عنوان یک قانون کلّی و همیشگی بیان کردهایم که اگر فردی هر چند از خویشاوندان بسیار نزدیک أهل بیت: باشد، امّا در صورتیکه با ایشان مخالفت و دشمنی کند نه تنها نمیتواند ادعای حقانیت داشته باشد بلکه او فردی است باطل.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
تعامل قبیله با عقیده در عصر بعثت
نویسنده:
رضوی رسول, محبی محمدعارف
نوع منبع :
مقاله
منابع دیجیتالی :
نسخه PDF
کلیدواژههای اصلی :
تعامل
,
عقیده
,
بعثت
,
قبیله
,
فرهنگ اعتقادی
,
فرهنگ قبیله ای
,
البعثة
,
العقیدة
,
الفکر العقائدی
,
القبیلة
,
الفکر القبلی
,
التعامل
چکیده :
فرهنگ دینی از فطرت انسانی برخاسته و بر بنیان «عقیده» به اصول و ارزش های وحیانی استوار می شود. هسته اصلی و عنصر کانونی در نظام اعتقادی دین، عقیده توحیدی یعنی «خدامحوری» می باشد. بر اساس همین مرکزیت اعتقادی است که منطق دین شکل گرفته، نهادها و سرمایه های اجتماعی در راستای شکوفاسازی فطرت و ساحت معنوی انسان و جامعه انسانی سازمان می یابد. اما فرهنگ قبیله، بر بنیان «خودمداری» و «خون گرایی» استوار است. منیت در متن این تفکر قرار داشته و همه چیز با معیار «من» سنجیده می شود. «من» در این منطق همان من طبیعی و جسمانی است. انعکاس منیت در عینیت اجتماعی، ساحت های گوناگون جامعه را با محوریت خون و نسب سامان دهی می نماید. در نوشتار حاضر سعی شده است تا چگونگی تعامل فرهنگ قبیله ای با فرهنگ اعتقادی دین در عصر بعثت نشان داده شود.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 33 تا 54
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
تقریر کلارک پیناک از مبانی الهیات گشوده و ارزیابی آن از منظر کلام امامیه
نویسنده:
پدیدآور: محمد ابراهیم ترکمانی ؛ استاد راهنما: احمد کریمی ؛ استاد مشاور: رسول رضوی
نوع منبع :
رساله تحصیلی
زبان :
فارسی
چکیده :
به عقیده پیناک (از مؤسسین الهیات گشوده) اصلیترین نقد بر الهیات سنّتی مسیحی این است که بسیاری از آموزه های آن، نه مبتنی بر کتابمقدّس، بلکه الهام گرفته از فلسفه یونان است. در مقابل، بر اساس الهیات گشوده، اگر چه سنّت و فلسفه باید مورد توجه قرار گیرد، اما «کتابمقدّس» دارای بیشترین اهمیّت بوده و از اینرو برخی از آموزههای الهیات سنّتی باید بر مبنای آن اصلاح شود. از آنجا که مبانی هر نظریه، خاستگاه آموزههای آن است، در نقد الهیات گشوده لازم است ابتدا مبانی آن مورد ارزیابی قرار گیرد. هدف پژوهش حاضر، بیان نقاط قوت و ضعف مبانی این نظریه از منظر کلام امامیه است. در این راستا، ابتدا آموزههای الهیات گشوده تبیین میشود، و سپس با استناد به آثار متکلمان امامیه (و بالتبع اتّکاء بر آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین:) به ارزیابی و نقد آن بر مبنای روش تحلیلی ـ منطقی پرداخته میشود. نتیجه پژوهش حاضر این است که پیناک در مواردی بهخوبی ضعف الهیات سنّتی در تبیین آموزههای مسیحی را شناسایی کرده است، لکن در نقد آن، اگرچه برخی مقدمههای استدلال او به لحاظ منطقی صحیح (و همنوا با کلام امامیه) است، ولی در بیان نتیجه، بهدلیل تشابهانگاری میان خداوند و انسان، و تسرّی اوصاف و لوازم آنها، نتایج حاصل از این استدلالها قابل نقد (منطقی و کلامی) است. همچنین بسیاری از نقدهای پیناک بر مبانی تفسیری، خداشناسی و انسانشناسی الهیات سنّتی (همچون داشتن پیش فرضهای نادرست، متأثر بودن از فلسفه و قابل پذیرش نبودن برای انسان معاصر) به عقیده او نیز وارد است.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
واکنش علمای امامیه در برابر ترجمه و بومی شدن فلسفه یونان قرن سوم تا پنجم
نویسنده:
پدیدآور: حانیه صفاریان خوزانی ؛ استاد راهنما: رسول رضوی ؛ استاد مشاور: موسی ملایری
نوع منبع :
رساله تحصیلی
منابع دیجیتالی :
فهرست نوشتهها
فهرست منابع فارسی
زبان :
فارسی
چکیده :
رساله حاضر به بررسی واکنش علمای امامیه در برابر ترجمه و بومی شدن فلسفهی یونان در طی قرن سوم تا پنجم میپردازد. ازآنجهت که فلسفه نیز مانند دین ادعای جهانشناسی و هستیشناسی و واقعیت گویی دارد و همچنین با عقاید و باورهای مسلمانان سروکار داشته است؛ از شروع ترجمهی فلسفه به زبان مسلمانان، واکنشهای مثبت و منفی توسط علما در قبال فلسفه آغاز گردیده و در طول تاریخ نیز ادامه یافته است. این مواجههها، تأثیراتی را در کلام اسلامی و عقاید مسلمانان باعث شده است؛ تا آنجا که امروزه کلام اسلامی را کلام فلسفی گویند.با این توضیحات، بررسی موضع قدمای علمای امامیه در قبال فلسفه، به دلیل نزدیکی به عصر معصومین (علیهمالسلام) و سیاست علمای قدیم در کسب معارف -که بیشتر مبتنی بر حدیث و روایات ائمه (علیهمالسلام) بوده است- به فهم رابطه دین با فلسفه کمک قابلتوجهی مینماید و این دوگانه را روشنتر میسازد. به این منظور نویسنده در این رساله ابتدا به علل ورود فلسفه به جامعه اسلامی پرداخته و آنها را در سه قسمت علل اندیشهای، علل معطوف به قدرت و نیز علل مربوط به شرایط اجتماعی بیان مینماید. مهمترین علل ورود فلسفه به دنیای اسلام از نگاه نویسنده، مبارزه با اهلبیت (علیهمالسلام) و غصب خلافت باطنی ائمه (علیهمالسلام) میباشد. در ادامه و پس از بررسی علل فوقالذکر، به بررسی موضع علمای امامیه مقابل فلسفه از قرن سوم تا پنجم پرداخته شده است. تقسیمبندی در این بخش چنین است که بعضی از علما با فلسفه مخالفت داشتند و ردیههایی علیه مطالب فلسفی نوشتند. عدهای از آنان نیز به مطالب فلسفی علاقه نشان دادند و حتی به ترجمه کتب فلسفی دست زدند و برای تبیین عقاید خود از فلسفه کمک گرفتند. بررسی مواضع علمای این سه قرن به تفکیک، بخش پایانی پایاننامه حاضر را شکل میدهد.
انتخاب :
مشخصات اثر
ثبت نظر
عنوان :
نقد و ارزیابی مبانی روششناختی الهیات گشوده با تبیین دیدگاه کلارک پیناک
نویسنده:
محمد ابراهیم ترکمانی ، احمد کریمی ، رسول رضوی
نوع منبع :
مقاله , نقد دیدگاه و آثار(دفاعیه، ردیه و پاسخ به شبهات)
منابع دیجیتالی :
مراجع
نسخه PDF
زبان :
فارسی
چکیده :
«الهیات گشوده»، گرایشی الهیاتی۔فلسفی است، که تفسیر نوینی از برخی صفات خداوند و لوازم آن ارائه میدهد. این دیدگاه، بسیاری از آموزههای الهیات سنّتی (همچون منزّه بودن خداوند، علم پیشین مطلق، قدرت مطلق و ویژگیهایی از این دست) را نه مبتنی بر کتاب مقدّس، بلکه الهامگرفته از فلسفهٔ یونان دانسته، و در مقابلْ تصویری از خداوند ارائه میکند که مبتنی بر تشخّص، تغییرپذیری و تعامل او با انسان است. یکی از مؤسسین الهیات گشوده، کلارک پیناک است. به اعتقاد او - در ترسیم اعتقادات دینی - اگر چه سنّت و فلسفه باید مورد توجه قرار گیرد، اما «کتاب مقدّس» بیشترین اهمیت را دارد و بر این مبنا، آموزههای الهیات سنّتی باید مورد نقّادی قرار گیرد. پیناک، گرچه رهآورد تقریرش را «آزادی واقعی خدا و انسان» میداند، اما بهنظر میرسد مبانی روشی او به لحاظ منطقی نامنسجماند. از اینرو، این پژوهش به ارزیابی دیدگاه پیناک در مبانی روششناختی «الهیات گشوده» میپردازد. بهنظر میرسد به رغم آن که پیناک - در برخی موارد - ضعفهای الهیات سنّتی مسیحی، در تبیین معارف الهیاتی را بهخوبی بیان کرده، اما تلاش او در ارائهٔ راهکار - به لحاظ روشی - قابل نقد است. این مقاله با روش توصیفی۔تحلیلی و با رویکرد روششناسی بنیادین، در صدد ارزیابی آرای پیناک در مبانی روششناختی «الهیات گشوده» است.
انتخاب :
صفحات :
از صفحه 115 تا 136
مشخصات اثر
ثبت نظر
1
2
3
4
5
6
تعداد رکورد ها : 56
×
درخواست مدرک
کاربر گرامی : برای در خواست مدرک ابتدا باید وارد سایت شوید
چنانچه قبلا عضو سایت شدهاید
ورود به سایت
در غیر اینصورت
عضویت در سایت
را انتخاب نمایید
ورود به سایت
عضویت در سایت
×
ارسال نظر
نوع
توضیحات
آدرس پست الکترونیکی
کد امنیتی
*
*
با موفقیت به ثبت رسید